Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2009 #21 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg irriterer meg også mye mer av at de kan ta seg til rette. Dersom en man kommer med litt frekke spøker, eller forsyner seg litt grådig er det bare morsomt, men dersom en dame gjør det er hun frekk osv. Vel, det JEG irriterer meg over er at kvinner liker at menn oppfører seg slik. Du vet, "gutter er gutter". Patetisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mann selv Skrevet 6. desember 2009 #22 Del Skrevet 6. desember 2009 1. De støyer 2. De leser ikke bøker 3. De skryter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
firewater Skrevet 6. desember 2009 #23 Del Skrevet 6. desember 2009 1. De støyer 2. De leser ikke bøker 3. De skryter Finnes det noen undersøkelser om hvem som leser mest? Jeg vet at i familien min er det for det meste damene som leser, men jeg vet ikke om det er tilfellet for landet/verden. Det er interessant hvis de fleste forfattere er menn og de som leser mest er kvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusill Skrevet 7. desember 2009 #24 Del Skrevet 7. desember 2009 ALT!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2009 #25 Del Skrevet 7. desember 2009 Finnes det noen undersøkelser om hvem som leser mest? Jeg vet at i familien min er det for det meste damene som leser, men jeg vet ikke om det er tilfellet for landet/verden. Det er interessant hvis de fleste forfattere er menn og de som leser mest er kvinner. Dunno. Men bokklubbenes medlemslister representeres vel i hovedsak av kvinner, om det er noen pekepinn. Et helt annet spørsmål er HVA kvinnene leser. De får ikke akkurat noe kred for å lese Anne B. Ragde, for å si det slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
firewater Skrevet 7. desember 2009 #26 Del Skrevet 7. desember 2009 Dunno. Men bokklubbenes medlemslister representeres vel i hovedsak av kvinner, om det er noen pekepinn. Et helt annet spørsmål er HVA kvinnene leser. De får ikke akkurat noe kred for å lese Anne B. Ragde, for å si det slik. Jeg vet at mor, tante og bestemor er med i bokklubber mens jeg selv velger ut bøker basert på forslag jeg finner på internett. Jeg leser for det meste "klassikere" samt faglitteratur, mens de virker til å lese nytt av typen Anne B. Rage og Stieg Larsson. Men alt er bedre enn TV, tross alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2009 #27 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg vet at mor, tante og bestemor er med i bokklubber mens jeg selv velger ut bøker basert på forslag jeg finner på internett. Jeg leser for det meste "klassikere" samt faglitteratur, mens de virker til å lese nytt av typen Anne B. Rage og Stieg Larsson. Men alt er bedre enn TV, tross alt. Ja. Velger du klassikere går du sjelden feil. Man må i alle tilfelle styre unna bestselgerlistene til bokhandlerne/bokklubbene - bare svada der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2009 #28 Del Skrevet 13. desember 2009 At de tenker på sex hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frua Skrevet 13. desember 2009 #29 Del Skrevet 13. desember 2009 Noen menn har en tendes til å zoooome inn blikket på puppene mine når vi snakker sammen. Det er så inn i granskauen irriterende når samtalen dreier seg om viktige ting i forbindelse med jobb fks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gbnj Skrevet 13. desember 2009 #30 Del Skrevet 13. desember 2009 Noen menn har en tendes til å zoooome inn blikket på puppene mine når vi snakker sammen. Det er så inn i granskauen irriterende når samtalen dreier seg om viktige ting i forbindelse med jobb fks.Noen kvinner har en tendes til å kle seg med det formål å rette oppmerksomheten mot brystene sine når vi snakker sammen. Det er så inn i granskauen irriterende når samtalen dreier seg om viktige ting i forbindelse med jobb fks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bernardette Skrevet 13. desember 2009 #31 Del Skrevet 13. desember 2009 Støtter det ei sa over her, at de alltid tror at menn vet best og kan mest- det er litt irriterende når man er i en jobb der man selv har fem års mer erfaring enn noen mannlige kollegaer men likevel tror alle at "han vet best". Jeg beviser på tre sekunder at det ikke er tilfelle, men det er likevel irriterende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
firewater Skrevet 13. desember 2009 #32 Del Skrevet 13. desember 2009 Hvis en dame viser kløft så må hun forvente at menn blir distrahert. Alt annet blir for dumt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frua Skrevet 13. desember 2009 #33 Del Skrevet 13. desember 2009 Noen kvinner har en tendes til å kle seg med det formål å rette oppmerksomheten mot brystene sine når vi snakker sammen. Det er så inn i granskauen irriterende når samtalen dreier seg om viktige ting i forbindelse med jobb fks. Hvis jeg stiller opp i en dyp utringet topp er jeg enig i at man må forvente en viss oppmerksomhet i området. Men i min jobb har jeg på meg uniform som på ingen måte fremhever frontpartiet og da er det ikke annet enn irriterende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2009 #34 Del Skrevet 15. desember 2009 At de er uintelligente og mangler empati. Uinteressante skapninger med andre ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gbnj Skrevet 16. desember 2009 #35 Del Skrevet 16. desember 2009 At de er uintelligente og mangler empati. Uinteressante skapninger med andre ord.Kan du utdype hva du legger i ordene intelligent, empati og interessant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2009 #36 Del Skrevet 16. desember 2009 Mange menn er verdensmestere og så har de en tendens til å tro at akkurat deres jobb er den viktigste i hele verden. Menn som bruser med fjærene er det verste jeg vet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2009 #37 Del Skrevet 22. desember 2009 Om de nærmest forteller meg hvordan jeg er som person kun basert på det faktum at jeg er hunkjønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 28. desember 2009 #38 Del Skrevet 28. desember 2009 Egentlig har jeg ikke så mye som irriterer meg ved menn, annet enn at de kan ha en tendens til å mene at de vet best i en hver sammenheng, kun fordi de er menn. De har en slags formening om at de har høyere intelligens i form av sitt kjønn. Merkelig greie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gbnj Skrevet 28. desember 2009 #39 Del Skrevet 28. desember 2009 Egentlig har jeg ikke så mye som irriterer meg ved menn, annet enn at de kan ha en tendens til å mene at de vet best i en hver sammenheng, kun fordi de er menn. De har en slags formening om at de har høyere intelligens i form av sitt kjønn. Merkelig greie.Er de mer rasjonelle/objektive? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fropessor Snurre Skrevet 28. desember 2009 #40 Del Skrevet 28. desember 2009 Hva irriterer deg mest med menn? Jeg har merket meg at mange såkalt uattraktive menn tror at de er Guds gave til kvinnen. Men, de vil ikke nøye seg med vanlige kvinner, neida, siden de anser seg som Guds gave vil de kun ha kvinnene som er "overjordiske". De kvinnene skal være perfekte- både i utseende og form. Sånne menn er fryktelig slitsomme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå