Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2009 #1 Del Skrevet 3. desember 2009 Hva irriterer deg mest med menn? Hvis du er mann og har lyst til å svare i tråden skal du svare hva som irriterer deg mest med andre menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2009 #2 Del Skrevet 3. desember 2009 Hva irriterer deg mest med menn? Hvis du er mann og har lyst til å svare i tråden skal du svare hva som irriterer deg mest med andre menn. At de må finne en kobling til sex i en hver situasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~white lady~ Skrevet 3. desember 2009 #3 Del Skrevet 3. desember 2009 Hva irriterer deg mest med menn? Hvis du er mann og har lyst til å svare i tråden skal du svare hva som irriterer deg mest med andre menn. At de slipper så j..... lett unna. Og at det er lavere forventninger og større toleranse overfor de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2009 #4 Del Skrevet 3. desember 2009 ALT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjeste-frøken Skrevet 3. desember 2009 #5 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg blir irritert på at så mange menn man møter, først gir inntrykk av å være kjempeinteressert i deg, for så å fordufte som en ånd i en fillehaug etter at han har fått seg et nummer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gbnj Skrevet 4. desember 2009 #6 Del Skrevet 4. desember 2009 At de ikke fanger opp signaler, og jeg er en hetro mann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 4. desember 2009 #7 Del Skrevet 4. desember 2009 Kommer ikkje på noe som irriterer meg med menn generelt, for alle er jo ikkje like. Ok, ein ting: De tenker til tider med det lille hodet når de burde brukt det store. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gbnj Skrevet 4. desember 2009 #8 Del Skrevet 4. desember 2009 Kommer ikkje på noe som irriterer meg med menn generelt, for alle er jo ikkje like. Ok, ein ting: De tenker til tider med det lille hodet når de burde brukt det store.Jeg har da ingen interesse av å tenke med noe annet enn det lille hodet når jeg omgås kvinner, får jeg brukt det lille hodet derimot, så kan det hende at jeg ønsker å bruke det store også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2009 #9 Del Skrevet 4. desember 2009 Det irriterer meg at så mange av mine mannlige bekjent ikke kan være mine venner uten å tenke forhold. Det er ofte enten eller, og det er sårende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gbnj Skrevet 4. desember 2009 #10 Del Skrevet 4. desember 2009 Det irriterer meg at så mange av mine mannlige bekjent ikke kan være mine venner uten å tenke forhold. Det er ofte enten eller, og det er sårende.Ja, naturens gang er no dritt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjet Skrevet 4. desember 2009 #11 Del Skrevet 4. desember 2009 Ja, naturens gang er no dritt! Kan man ikke være venner uten å tenke sex? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momseguri Skrevet 4. desember 2009 #12 Del Skrevet 4. desember 2009 Det som irriter meg mest med sambo er at han ALDRI kan sette den nye dorullen på plass, setter den bare på gulvet og kaster aldri det gamle papphylsteret. Veldig trivielt En gang sjekket jeg hva som skjedde viss jeg ikke ryddet dem selv, og vi endte opp med 12 tomme papphylstre rundt på baderomsgulvet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2009 #13 Del Skrevet 4. desember 2009 Jeg irriterer meg også mye mer av at de kan ta seg til rette. Dersom en man kommer med litt frekke spøker, eller forsyner seg litt grådig er det bare morsomt, men dersom en dame gjør det er hun frekk osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2009 #14 Del Skrevet 5. desember 2009 Det som irriterer meg er at menn ikke tror vi kvinner kan! Da mener jeg oss jenter som arbeider på OBS Bygg, Montèr osv. Jeg må jo bare flire ( på en god dag) over mange av de manlige kundene som overser meg, går å spør om hjelp hos en mannlig butikkansatt, og blir henvist til meg når det gjelder mitt område; verktøy. Kvinner kan vi òg!:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marlo Skrevet 5. desember 2009 #15 Del Skrevet 5. desember 2009 Irriterer meg ikke over menn jeg da, men kan irritere meg over enkelte personer som tilfeldigvis er av det maskuline kjønnet, men aldri over menn generellt. Ser ingen grunn til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gbnj Skrevet 5. desember 2009 #16 Del Skrevet 5. desember 2009 Kan man ikke være venner uten å tenke sex?Absolutt ikke, gjelder meg i hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2009 #17 Del Skrevet 5. desember 2009 Det som irriter meg mest med sambo er at han ALDRI kan sette den nye dorullen på plass, setter den bare på gulvet og kaster aldri det gamle papphylsteret. Veldig trivielt En gang sjekket jeg hva som skjedde viss jeg ikke ryddet dem selv, og vi endte opp med 12 tomme papphylstre rundt på baderomsgulvet :dåne: :dåne: At det går an.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
firewater Skrevet 5. desember 2009 #18 Del Skrevet 5. desember 2009 Som mann (vel, gutt) så blir jeg irritert over fordommene mot menn som kjønnet mitt selv har skapt. Jeg bryr meg ikke om biler eller fotball, jeg liker ikke metall og drømmedamen er ikke en jente som drikker pils og ser fotballkamp med meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2009 #19 Del Skrevet 5. desember 2009 Som mann (vel, gutt) så blir jeg irritert over fordommene mot menn som kjønnet mitt selv har skapt. Jeg bryr meg ikke om biler eller fotball, jeg liker ikke metall og drømmedamen er ikke en jente som drikker pils og ser fotballkamp med meg. takk for opplysningene de;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2009 #20 Del Skrevet 5. desember 2009 Akkuratt nå irriterer jeg meg mest over mannen som hermet etter denne tråden og lagde en om kvinner. Det er dårlig gjort å lage en tråd som er prikk lik, uten en gang å nevne hvilken tråd man ble inspirert av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå