Steinar40 Skrevet 5. desember 2009 #21 Del Skrevet 5. desember 2009 Vi har likestilling i landet nå :gjeiper: Det kommer aldri til å bli likestilling. Kjønnene har ulike forutsetninger, styrker og svakheter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest aaaa Skrevet 7. desember 2009 #22 Del Skrevet 7. desember 2009 Det kommer aldri til å bli likestilling. Kjønnene har ulike forutsetninger, styrker og svakheter. Utrolig hvordan Steinar klarer å vri alle tråder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Levra Skrevet 8. desember 2009 #23 Del Skrevet 8. desember 2009 Sjekking er jo så utrolig komplisert, men jeg prøvde noe nytt sist jeg var ute, et litt direkte framstøt. En kar som jeg ikke kjenner noe særlig men synes han er kjekk, og positiv etc. Så blir vi stående å prate litt, og jeg sier at: jeg synes du virker som en hyggelig kar, kjekk og morosom, og det hadde vært gøy å tatt en date sammen, hvis du vil. Så sa jeg. du vet hvordan du får tak i meg hvis du skulle være interesert. Han har ikke ringt ( ikke no krise det) men jeg har sett han på avstand og han hilser og smiler stort. Hva synes dere, ble det litt for rett frem? Jeg synes alle slike sjekkespill er bare tull og gjør ofte ting så utrolig komplisert( mer en nødvendig) Hmmm her var du tvetydig. Først sier du at du liker å være direkte , men så venter du tydelig vis på at han skal ta intiativ...???? Du får besteme deg jente du får ikke i pose og sekk. Han forventer nok at du gjør neste fremstøt også siden du var så direkte første gang. Ikke helt umulig at han har lyst til å ta kontakt men venter på deg. Du sier at du ikke liker spill, vel frøken du har nettop byggd hotell på ullevålhageby. mota 2000kr fra banken når du passerer start.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå