pantera Skrevet 2. desember 2009 #1 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Noen som har bestilt fra denne siden? Lurer på hvor lang tid det eventuelt tok å få varene, og hvordan kvaliteten er? Endret 2. desember 2009 av pantera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest stillness Skrevet 3. desember 2009 #2 Del Skrevet 3. desember 2009 Det lurer jeg også på Noen av kjolene de har der ser bare er helt fantastiske ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Anonym_* Skrevet 3. desember 2009 #3 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg bestilte to kjoler fra ModCloth i starten av november, og har enda ikke fått de. Jeg har fått bekreftelse på at pakken ble sendt. Siden det har tatt så lang tid, sendte jeg en mail, og fikk beskjed om at det ofte tar en stund å sende pakken helt til Norge. Som regel er det fordi det tar en stund å få pakken igjennom tollen. I mitt tilfelle kan det også være fordi det blir sendt mye post nå i førjulstiden. Håper det var til hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Linda_* Skrevet 3. januar 2010 #4 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg har bestilt en haug med ting fra modcloth. Har alltid fått levert innen maks 8 arb. dager, topp service. Kvaliteten på varene varierer, noen ganger skriver de hvilket merke det er da kan man søke opp på andre sider for å få flere bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå