shoeless Skrevet 24. august 2003 #1 Del Skrevet 24. august 2003 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=73108 Det er typisk amerikansk, alt skal være mye så mye større der borte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 24. august 2003 #2 Del Skrevet 24. august 2003 Hmmmm....... Interessant, egentlig, da, man kan spise hva man vil, men ikke så mye.... *løper til skapet og henter en liten sjokolade* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 24. august 2003 #3 Del Skrevet 24. august 2003 Ein brukar òg like mykje energi på å forbrenna eit lite måltid som eit stort måltid - så om ein deler opp eitt stort måltid i to små, vil ein få i seg like mykje, men forbrenne dobbelt så mykje. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. august 2003 #4 Del Skrevet 24. august 2003 Ein brukar òg like mykje energi på å forbrenna eit lite måltid som eit stort måltid - så om ein deler opp eitt stort måltid i to små' date=' vil ein få i seg like mykje, men forbrenne dobbelt så mykje. :-)[/quote'] Så om jeg deler det opp i 20 små måltider vil jeg kanskje forbruke mere energi enn det jeg får tilført!!!!!?????? Bra på bærtur du ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. august 2003 #5 Del Skrevet 25. august 2003 Også var det dette med de raske karbosene da. Hvetemel, poteter, ris og pasta. Og sukker. Amerikanerne spiser kanskje mer av det enn franskmenn gjør? De spiser jo noe brød til maten de også, men ikke i sånne mengder muligens? Det er kun folk som er veldig aktive som trenger mengder med karbos. Sofaslitere trenger veldig veldig lite av det. Karbohydrater som ikke brukes til det de er ment å brukes til, lagres nemlig som fett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå