Pusekatt Skrevet 24. august 2003 #1 Del Skrevet 24. august 2003 Hei! Jeg har mistet min oppskrift på konfektmuffins, som jeg fant i et vedleggshefte til KK for noen år siden (hel bladhøyde på heftet, og det var oppskrift på en whiskeykake i det også, husker jeg). Er det noen som kan hjelpe meg? De var SÅÅÅÅÅ gode, hadde bl.a. hakket sjokolade i seg, og hakkede nøtter. Veldig takknemlig for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Greta Skrevet 25. august 2003 #2 Del Skrevet 25. august 2003 Hei! Er ikk ehjemme nå, men siden ejg pleier å nappe ut alt som har med mat og oppskrifter å gjøre - kan det hende jeg har dette heftet hjemme! Skal sjekke det, og så legger jeg inn oppskriften hvis jeg finner den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 25. august 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 25. august 2003 Tusen takk, Greta, jeg venter i spenning! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Greta Skrevet 27. august 2003 #4 Del Skrevet 27. august 2003 Hmm...så dumt, Pusekatt - jeg har ikke funnet oppskriftsheftet! Men jeg har veeeldig mange slike hefter, så jeg skal holde øynene åpne og legge den inn til deg hvis jeg finner den... Beklager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 27. august 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 27. august 2003 Tusen takk for at du lette hvertfall, Greta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå