Gå til innhold

Hvem har dere lyst å møte?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

VELDIG mange som ikke er på lista, men som jeg gjerne vi møte da Glam :wink: Dessuten ser det ut til at du/dere planller å TREFFE meg så da.... :wink::ler:

Ikke alle damene jeg har tilbyttkomme først heller da.... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fint Lasse, dette kan jo bli riktig spennende. Altså 167--174 (i midten)--178,5! + løpefart! Noen matematikere her som kan tegne en kurve, eller no, over akkurat hvor trykket vil bli størst?

Vel.. hvis vi tar løpefart og trykker til så vil sannsynligvis trykket bli størst i hodet :ler::ler:

Ser det for meg - kaboom!!! :hoho:

Suz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl
VELDIG mange som ikke er på lista, men som jeg gjerne vi møte da Glam  :wink:  Dessuten ser det ut til at du/dere planller å TREFFE meg så da....  :wink:  :ler:  

Ikke alle damene jeg har tilbyttkomme først heller da....  :sjarmor:

Greit, kjære, tar hintet :( Det blir altså ikke noen egen liste med meg på toppen! Takler det jeg, altså, ikke no problem! Men at du nok blir truffet av Suz og undertegnede i nærmeste framtid, er ganske sansynlig, ja! I hodet, skal vi tro Suz... Er litt i tvil om hvordan jeg skal rekke ned til hodet ditt, men eksperimentet vil nok vise oss det, tenker jeg :sjarmor:

(Suz, forklar, i HODET???)

Og den komme-kommentaren din, skal du vite at jeg har trykket til mine bryst :kyss: setter stor pris på slike selvoppofrende menn som du. Du forblir på hvem jeg vil møte lista mi, :hjerte: iallefall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst til å møte Glam jeg! Ikke bare er hun masser av meter høyere enn meg, har superstore, flotte pupper, hun er også morsom og smart!....

sånn, var det fint Glammy?... :wink:

(Og slik jeg holder på for tiden er det stoooor sjanse for at jeg m drikke masser (!!) for å tørre å komme på noe treff!...) :oops:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl
Jeg har lyst til å møte Glam jeg! Ikke bare er hun masser av meter høyere enn meg, har superstore, flotte pupper, hun er også morsom og smart!....  

sånn, var det fint Glammy?...  :wink:  

(Og slik jeg holder på for tiden er det stoooor sjanse for at jeg m drikke masser (!!) for å tørre å komme på noe treff!...)  :oops:  

:ler:

Lasse, Lasse, Lasse :hjerter:

Åhhh, fornøyd!!!! Du har det iallefall i kjeften :D Det skal du ha!

Ikke drikk for mye da, tenker på prestasjon og sånn, vet du... :hoho:

Du våger ikke pingle unna den 4. nå, ass, bare for det du er litt stor i ord om dagen (og liten, 174, på jord :sjarmor: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men at du nok blir truffet av Suz og undertegnede i nærmeste framtid, er ganske sansynlig, ja! I hodet, skal vi tro Suz... Er litt i tvil om hvordan jeg skal rekke ned til hodet ditt, men eksperimentet vil nok vise oss det, tenker jeg :sjarmor:  

(Suz, forklar, i HODET???)

Enkelt Glam; om vi ikke dytter alt oppover på ham, så vil uansett trykket bli høyest øverst pga blodtilstrømmingen osv... :sjarmor:

Kommer nok litt an på hvor hardt vi trykker også... *flekser brystmusklene littegranne*

Dette begynner å bli spennende :hoho:

Suzy - skviiser :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Suz! Du er kul!

Dette høres lovende ut. Sitter og strammer brystmusklene mine alt jeg kan nå, jeg, mens jeg sier mantraet mitt

" We must we must we must, to get a perfect bust"

Lasse kan bare glede (?) seg :sjarmor: Og du må jo bare prøve å komme på treff, dette er for bra til å misse!

Klemmer Glammy :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjarmor:

Det høres sååå bra ut...

Skal prøve, virkelig prøve, men skal antagelig til Oslo-by'n helga før (og har bursdag den 6. oktober så det blir vel noe kakeopplegg den helga... )

Svømmer endel forøvrig så jeg har kraftige brystmuskler asså :ler:

Kanskje vi skulle treffes da, Glam! Kan jo knørve Jugger'n mellom oss ved en seinere anledning vi :D

Suzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest glamourgirl

Knørves, nytt og viktig ord i mitt vokabular! :hoho: Bursdag i oktober du og Suz, måtte jo være no :D Vel, kanskje vi skulle ha et lite Elverumstreff, Lasse har jo tydeligvis sterke bånd til strøket, og jeg kunne kanskje fått innvilga visum? Har ikke så mye tull på rullebladet :briller:

Glam :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Knørves, nytt og viktig ord i mitt vokabular! :hoho: Bursdag i oktober du og Suz, måtte jo være no :D Vel, kanskje vi skulle ha et lite Elverumstreff, Lasse har jo tydeligvis sterke bånd til strøket, og jeg kunne kanskje fått innvilga visum? Har ikke så mye tull på rullebladet :briller:

Glam :wink:

Klart du får visum her! Ikke noe problem, Glam.

Har du bursdag i oktober også??? Når??

Knørve = knuse, skvise, klemme innmari hard -- men det skjønte du vel :ler:

Suz :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...