Mathias Skrevet 1. september 2003 #141 Del Skrevet 1. september 2003 VELDIG mange som ikke er på lista, men som jeg gjerne vi møte da Glam Dessuten ser det ut til at du/dere planller å TREFFE meg så da.... Ikke alle damene jeg har tilbyttkomme først heller da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 1. september 2003 #142 Del Skrevet 1. september 2003 Fint Lasse, dette kan jo bli riktig spennende. Altså 167--174 (i midten)--178,5! + løpefart! Noen matematikere her som kan tegne en kurve, eller no, over akkurat hvor trykket vil bli størst? Vel.. hvis vi tar løpefart og trykker til så vil sannsynligvis trykket bli størst i hodet Ser det for meg - kaboom!!! Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 1. september 2003 #143 Del Skrevet 1. september 2003 VELDIG mange som ikke er på lista, men som jeg gjerne vi møte da Glam Dessuten ser det ut til at du/dere planller å TREFFE meg så da.... Ikke alle damene jeg har tilbyttkomme først heller da.... Greit, kjære, tar hintet Det blir altså ikke noen egen liste med meg på toppen! Takler det jeg, altså, ikke no problem! Men at du nok blir truffet av Suz og undertegnede i nærmeste framtid, er ganske sansynlig, ja! I hodet, skal vi tro Suz... Er litt i tvil om hvordan jeg skal rekke ned til hodet ditt, men eksperimentet vil nok vise oss det, tenker jeg (Suz, forklar, i HODET???) Og den komme-kommentaren din, skal du vite at jeg har trykket til mine bryst setter stor pris på slike selvoppofrende menn som du. Du forblir på hvem jeg vil møte lista mi, iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 1. september 2003 #144 Del Skrevet 1. september 2003 Jeg har lyst til å møte Glam jeg! Ikke bare er hun masser av meter høyere enn meg, har superstore, flotte pupper, hun er også morsom og smart!.... sånn, var det fint Glammy?... (Og slik jeg holder på for tiden er det stoooor sjanse for at jeg m drikke masser (!!) for å tørre å komme på noe treff!...) :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 1. september 2003 #145 Del Skrevet 1. september 2003 Det hadde vært spennende å møte: Kreps Dina Sandman Lasse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 1. september 2003 #146 Del Skrevet 1. september 2003 Jeg har lyst til å møte Glam jeg! Ikke bare er hun masser av meter høyere enn meg, har superstore, flotte pupper, hun er også morsom og smart!.... sånn, var det fint Glammy?... (Og slik jeg holder på for tiden er det stoooor sjanse for at jeg m drikke masser (!!) for å tørre å komme på noe treff!...) :oops: Lasse, Lasse, Lasse Åhhh, fornøyd!!!! Du har det iallefall i kjeften :D Det skal du ha! Ikke drikk for mye da, tenker på prestasjon og sånn, vet du... Du våger ikke pingle unna den 4. nå, ass, bare for det du er litt stor i ord om dagen (og liten, 174, på jord ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 1. september 2003 #147 Del Skrevet 1. september 2003 Jeg håper jeg kommer den 4. jeg Glammy!... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 1. september 2003 #148 Del Skrevet 1. september 2003 Hadde jeg kunnet tatt staken, øh saken, jeg mente saken, i mine hender, så skulle jeg nok sørget for at du kom, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 1. september 2003 #149 Del Skrevet 1. september 2003 vil møte atacand Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 1. september 2003 #150 Del Skrevet 1. september 2003 Puff: Jeg er smigret. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 2. september 2003 #151 Del Skrevet 2. september 2003 Men at du nok blir truffet av Suz og undertegnede i nærmeste framtid, er ganske sansynlig, ja! I hodet, skal vi tro Suz... Er litt i tvil om hvordan jeg skal rekke ned til hodet ditt, men eksperimentet vil nok vise oss det, tenker jeg (Suz, forklar, i HODET???) Enkelt Glam; om vi ikke dytter alt oppover på ham, så vil uansett trykket bli høyest øverst pga blodtilstrømmingen osv... Kommer nok litt an på hvor hardt vi trykker også... *flekser brystmusklene littegranne* Dette begynner å bli spennende Suzy - skviiser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 2. september 2003 #152 Del Skrevet 2. september 2003 Suz! Du er kul! Dette høres lovende ut. Sitter og strammer brystmusklene mine alt jeg kan nå, jeg, mens jeg sier mantraet mitt " We must we must we must, to get a perfect bust" Lasse kan bare glede (?) seg Og du må jo bare prøve å komme på treff, dette er for bra til å misse! Klemmer Glammy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 2. september 2003 #153 Del Skrevet 2. september 2003 Det høres sååå bra ut... Skal prøve, virkelig prøve, men skal antagelig til Oslo-by'n helga før (og har bursdag den 6. oktober så det blir vel noe kakeopplegg den helga... ) Svømmer endel forøvrig så jeg har kraftige brystmuskler asså Kanskje vi skulle treffes da, Glam! Kan jo knørve Jugger'n mellom oss ved en seinere anledning vi :D Suzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 2. september 2003 #154 Del Skrevet 2. september 2003 Knørves, nytt og viktig ord i mitt vokabular! Bursdag i oktober du og Suz, måtte jo være no :D Vel, kanskje vi skulle ha et lite Elverumstreff, Lasse har jo tydeligvis sterke bånd til strøket, og jeg kunne kanskje fått innvilga visum? Har ikke så mye tull på rullebladet Glam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 2. september 2003 #155 Del Skrevet 2. september 2003 *klynke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 2. september 2003 #156 Del Skrevet 2. september 2003 oooh dear...oh dear.. lister med stille å ubemerket ut igjen med halen mellom bena Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 2. september 2003 #157 Del Skrevet 2. september 2003 nei nei nei...mattahara da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 2. september 2003 #158 Del Skrevet 2. september 2003 Knørves, nytt og viktig ord i mitt vokabular! Bursdag i oktober du og Suz, måtte jo være no :D Vel, kanskje vi skulle ha et lite Elverumstreff, Lasse har jo tydeligvis sterke bånd til strøket, og jeg kunne kanskje fått innvilga visum? Har ikke så mye tull på rullebladet Glam Klart du får visum her! Ikke noe problem, Glam. Har du bursdag i oktober også??? Når?? Knørve = knuse, skvise, klemme innmari hard -- men det skjønte du vel Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 2. september 2003 #159 Del Skrevet 2. september 2003 (og har bursdag den 6. oktober så det blir vel noe kakeopplegg den helga... ) Hey, det har jeg også. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 2. september 2003 #160 Del Skrevet 2. september 2003 Nei så kult!!!! Vekter er snille "dyr" :D Suzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå