Suzy Skrevet 29. august 2003 #121 Del Skrevet 29. august 2003 Jeg nærmer meg 180' date= du a? Kan ikke du komme på Oslo treff, er ikke så langt fra Elverum, så kan vi eksprimentere litt på Lasse. Siden han er selverklært u-puppefiksert, så kan vi sikkert holde på ei stund uten nevneverdige virkninger på ham! Tenk så moro! Lasse, er du med?!?! Jeg er ikke mer enn 167 på strømpelesten så dette blir bra!! Lasse er selvskrevent offer for frontal-eksperimentering. Vil du Jugger-Lassegutt??? Når er dette Oslo-treffet da??? :o (Det er ikke så langt fra Elverum til Oslo):: Suz :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 29. august 2003 #122 Del Skrevet 29. august 2003 167 og 178,5 da treffer vi på ganske ulike steder gitt, hvor høy er Lasse a tro, Hei Jugger Kraut! LAASSSSEEEEEEEE! Vi har en plan! Hvorfor svarer'n ikke a!? Skjønner ikke no! Altså, Oslo treff 4. okt. Laaang link her inne! Kom a! Lasse har sagt at jeg kommer først, åsså skulle han komme etterpå. Hva tror du han mente med det, a Suz? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 29. august 2003 #123 Del Skrevet 29. august 2003 Fant tråden om treff :oops: Har visst helt oversett den... Hadde vært gøy - skal til Oslo helga før tror jeg, så vi får nesten se om jeg har en sjans. LASSE-JUGGER!!! Vil du være med på front-knuff??? Høyden please! Vet ikke helt hva han mener jeg Glam, hvis du kommer først så kommer han, etter hvor kommer da jeg inn.... :o Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 29. august 2003 #124 Del Skrevet 29. august 2003 Hør på gutten som har troen på seg selv..... Så du tror grunnen til at du sto på den lista jeg skrev var fordi du trodde jeg synes du er deilig? Selvfoelgelig! Hva ellers? Jeg er jo kjekkest i byen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 30. august 2003 #125 Del Skrevet 30. august 2003 Selvfoelgelig! Hva ellers? Jeg er jo kjekkest i byen. Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 30. august 2003 #126 Del Skrevet 30. august 2003 Det blir mer som et kompliment, enn en oppfordring. Men, altså, en person jeg synes kommer med mye fint her inne, er :-.) anna - så hypotetisk hadde det blitt henne. Neimen.... neimen.... SÅ koselig!! Der var dagen redda for meg!!!!! :D Komplimentet blir faktisk returnert!! Jeg tør egentlig ikke å skrive noen liste for det er så mange. Jeg blir nysgjerrig på alle dere som skriver her inne... de jeg diskuterer med og leser innlegg av. Men akkurat I dag har jeg veldig lyst til å møte Linemor, og Marianne E (er med i svigermorjuntaen) og Livets datter og Torarin. Også Mae da. Kom på Oslotreffet da vel Mae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 30. august 2003 #127 Del Skrevet 30. august 2003 Yeah, right! Most likely to happen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 30. august 2003 #128 Del Skrevet 30. august 2003 Kom på Petruska jeg! Har lyst å treffe henne (også!...) Og Usikker selvfølgelig!!!... Chimp og Maiken er liksom selvfølgelige på lista, men det vil etter hvert bli rart å treffe demogså etter hvert som ting sklir s langt over streken at de forsvinner langt ut i tåka.... Men det er Arnie sin skyld.... Arnie har tydeligvis lyst til å ha Maiken for seg selv da, men det skal vi bli tre ( ) om!!!.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 30. august 2003 #129 Del Skrevet 30. august 2003 Lillian Midnattsol MarianneE (har jo møtt`a da, men møter`a gjerne igjen ;-)) Kverula Eowyn (kanskje vi besøker deg når du er ferdig med praksisen ? ) Monja Mie Arwen Kreps Barbie Stjernefisken Atacand Lott@ Kira Sandman Dorian Xeyes Madison Crazee Synes alle over høres fræske og artige ut + at de virker som ganske hyggelige vesner også. Tror det hadde vært gøy å møtt dem :D Men på den annen side, så er det mange jeg verken har "snakket med" eller fått noe stort inntrykk av,- dvs. vet ikke så mye om dem og har ikke dannet meg noe personlig inntrykk. Så jeg tror absolutt det er flere knalle folk her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 30. august 2003 #130 Del Skrevet 30. august 2003 Det tror jeg også. :D Sånn akkurat nuh er det disse jeg kommer på: Fredagsbarn Skusla Diva Kverula Eowyn monja KATTAstrofe og sikkert mange fler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Psst... Skrevet 30. august 2003 #131 Del Skrevet 30. august 2003 Oi, oi, oi. Etter å ha vært borte en evighet, kommer jeg tilbake til dette temaet her. Jeg tror jeg ville likt å truffet Lasse. Fordi vi har vært grunnleggende uenige på noen punkter, mens i andre innlegg jeg har lest av ham er vi grunnleggende enige. Jeg tror ikke vi ville fått det kjedelig ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 31. august 2003 #132 Del Skrevet 31. august 2003 Egentlig vil jeg ikke møte noen...jeg trives som "anonym" her på KG, det er jo liksom poenget!! Men jeg fristes av tanken på å møte: Mae Livets datter PostIt/Brunhilde Starie Monja Tusenfryd Pip Dorian Tristessa Takk Puff!! Forventet ikke å finne meg selv her inne, etter å ha vært borte herfra store sett i flere mnd... (Og ikke er blandt de høyest profilerte her inne...) Men så hyggelig! Og Puff - hvor holder du deg mest nå - livet etter bryllupsforumet liksom? Håper å treffe på deg iallefall - foreløpig svinser jeg rundt her og der og slenger inn en post når jeg føler for... Er ellers enig med deg - ville ikke møtt noen her inne tror jeg... Men det er en her jeg vet hvem er da, så henne har jeg jo møtt før, og skulle nok taklet og møte igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 31. august 2003 #133 Del Skrevet 31. august 2003 Fant tråden om treff :oops: Har visst helt oversett den... Hadde vært gøy - skal til Oslo helga før tror jeg, så vi får nesten se om jeg har en sjans. LASSE-JUGGER!!! Vil du være med på front-knuff??? Høyden please! Vet ikke helt hva han mener jeg Glam, hvis du kommer først så kommer han, etter hvor kommer da jeg inn.... :o Suz :o Så dette først nå jeg!!! Jøss... Vel.... Dere skal da få øve dere på meg da, klart det! Stiller alltid opp jeg, og lar alltid damene komme først... Høyden hehe... Er akkurat i puppehøyde jeg da!... 1,74!... Men Sanmann: Snakk for deg sjæl!... Ser bra ut jeg serru... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paff Skrevet 31. august 2003 #134 Del Skrevet 31. august 2003 Takk Puff!! Forventet ikke å finne meg selv her inne, etter å ha vært borte herfra store sett i flere mnd... (Og ikke er blandt de høyest profilerte her inne...) Men så hyggelig! Og Puff - hvor holder du deg mest nå - livet etter bryllupsforumet liksom? Håper å treffe på deg iallefall - foreløpig svinser jeg rundt her og der og slenger inn en post når jeg føler for... Er ellers enig med deg - ville ikke møtt noen her inne tror jeg... Men det er en her jeg vet hvem er da, så henne har jeg jo møtt før, og skulle nok taklet og møte igjen... Hei Pip! :D Jeg svinser rundt her og der jeg også. Er mye mer aktiv nå enn før bryllupet, men har virkelig falt av bryllupskicket, det ble liksom nok! Så du finner meg litt overalt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 31. august 2003 #135 Del Skrevet 31. august 2003 Men Sanmann: Snakk for deg sjæl!... Ser bra ut jeg serru... ...aner vi en Lasse Liten bakom der et sted, som er livredd for at noen av jentene her ikke har fått med seg ironien i innlegget mitt, og derfor tror at du ikke har utseendet med deg....? :blunke: ....senk skuldrene litt'a, gutt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 1. september 2003 #136 Del Skrevet 1. september 2003 ...aner vi en Lasse Liten bakom der et sted, som er livredd for at noen av jentene her ikke har fått med seg ironien i innlegget mitt, og derfor tror at du ikke har utseendet med deg....? :blunke: ....senk skuldrene litt'a, gutt... Kanskje det var du som ikke fikk med deg ironien, Sandman?Jeg er ganske sikker på at Lasses svar var humoristisk ment.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 1. september 2003 #137 Del Skrevet 1. september 2003 ...aner vi en Lasse Liten bakom der et sted, som er livredd for at noen av jentene her ikke har fått med seg ironien i innlegget mitt, og derfor tror at du ikke har utseendet med deg....? :blunke: ....senk skuldrene litt'a, gutt... Er nok Mr Sandis som ikke fikk meg seg ironi og humor der gitt!.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 1. september 2003 #138 Del Skrevet 1. september 2003 Er nok Mr Sandis som ikke fikk meg seg ironi og humor der gitt!.... Joda, jeg så en høy grad av vilje til ironi, Jugger-Lasse...ingen tvil om det... :blunke: *erter Juggernaut* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 1. september 2003 #139 Del Skrevet 1. september 2003 Vel.... Dere skal da få øve dere på meg da, klart det! Stiller alltid opp jeg, og lar alltid damene komme først... Høyden hehe... Er akkurat i puppehøyde jeg da!... 1,74!... Fint Lasse, dette kan jo bli riktig spennende. Altså 167--174 (i midten)--178,5! + løpefart! Noen matematikere her som kan tegne en kurve, eller no, over akkurat hvor trykket vil bli størst? Ellers Lasse er jeg skuffa over at selv etter dette har jeg ikke kommet på "hvem jeg vil møte" lista di!!! Sårende Tilslutt Lasse, Sandman og dere andre usikre mannesjeler, det er det indre som teller så klart det er det! Vi kvinner er da ikke overfladiske heller! Alvorlig talt... et par stinne bankkonti skader heller ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 1. september 2003 #140 Del Skrevet 1. september 2003 :oops: ikke alltid like lett med sånn data :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå