Gå til innhold

Hvem har dere lyst å møte?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Noen ganger skulle jeg ønske at de 3-4 forskjellige personlighetene mine hadde møtt hverandre.

Lillian: Husk at man kan være dum selv om man er deilig. :wink:

Lea: Er vel noen kaklehaner også på chatten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nemmen hei Anki :D :be ydmykt om unnskyldning:

Har ikke vi allerede bestemt at vi skulle ta et glass når anledningen bød seg? Dette må vi snarest se å gjøre no med (for du har vel ikke vært her i område uten å komme innom?)

hehe - jo, vi har vel det ;) Har ikke vært på de kanter nei. Men du skal aldri være trygg! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillian: Husk at man kan være dum selv om man er deilig. :wink:

:ler: Hør på gutten som har troen på seg selv..... :ler: Så du tror grunnen til at du sto på den lista jeg skrev var fordi du trodde jeg synes du er deilig? :ler::ler::ler:

:sjarmor:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Nå satt jeg her og skulle skrive et furtent innlegg over at ingen hadde lyst til å møte meg, og sånn. :( Og så tenkte jeg at jeg har jammen meg lyst til å treffe Suzy engang jeg, :kysse: om ikke annet for å se om puppene hennes er større enn mine :sjarmor:

Og vips, der på Suzy sitt innlegg står jeg, på toppen! Oh lykke :hjerte:

Min liste er ikke så avansert, men altså

Suzy

Trøffelhelten (fordi jeg kjenner en som alltid sier det derre egg og bacon greiene, og er han og Trøffel en og samme, så ler jeg meg glugg ihjel :D )

Lasse

Dorian

Kristian71

Sandman

Vet jeg booster egoet deres no sinnsykt nå gutter, men er litt nysgjerrig på gutta her inne jeg, som de fleste andre av oss :oops:

Ellers tenker jeg titt og ofte at jeg har lyst til å treffe både den ene og den andre, men husker jeg dem nå? Neida!

Jo, hun derre 10na, etter at hun høyt og tydelig proklamerte at smarte kvinner med store pupper og lyst hår ikke fantes i hele verden... Skulle ha vist henne jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra!!!

Jeg vil se på puppene til Glam også (ikke slik da, men sånn... :oops: )!

Det var forresten et godt poeng det med 10na... skulle gitt henne en frontkollisjon hun kom til å huske lenge vi Glam - en blond en :ler:

Suz - Glamourgirl fan no 1! :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til å være så lite puppefiksert som jeg faktisk er, ble jeg utrolig fiksert på deres når da! :ler:

Tror jeg kommer til å gå litt i mannegrisbaret når vi treffes på treffet jeg Glam :wink::ler: (Er da du skal bøye deg ned, finne blikket mitt og si : heihei!... hehehe... )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er'n medlem i Brystpartiet (eller var det Fronten?) så må man stå for det, Lasse-jugger :sjarmor:

Revetispa: :ler:

Suzy :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Tror jeg kommer til å gå litt i mannegrisbaret når vi treffes på treffet jeg Glam :wink::ler: (Er da du skal bøye deg ned, finne blikket mitt og si : heihei!... hehehe... )

:hoho: ser at jeg må slutte å spise lunsj, får jo ikke fulgt med! Altså Lasse, jeg trodde det var høyden min som gjorde at mannfolk aldri klarte å se meg rett inn i øynene, du har gitt meg nye og triste tanker :cry: Men, skal ta på meg noe ekstra utringa den fjerde :sjarmor:

Suzy! Altså, en blond frontkollisjon med 4 giga pupper må jo være drømmen for ei hver skap-lesbe. Vi kunne også prøve å løpe i full fart fra hver vår kant og skviise ho lissom! :hoho:

Og til slutt, Tispa og Suz, skal man sammenligne, vil jaggu meg jeg og være med! (og hva er det dere hvisker om? nysgjerrig, nysgjerrig...)

:hjerte: Glam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glam;

Front fra to sider med tilløp.... = BIG bang :hoho:

Er vi i tillegg ulik høyde så kan det bli morsomt - ikke bare skaplesber som drømmer om slikt, tror jeg!

Revetispa og jeg skal på cafe på tirsdag

Suz :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl
Glam;

Front fra to sider med tilløp.... = BIG bang :hoho:

Er vi i tillegg ulik høyde så kan det bli morsomt - ikke bare skaplesber som drømmer om slikt, tror jeg!

:hoho::hoho::hoho: Jeg nærmer meg 180, du a? Kan ikke du komme på Oslo treff, er ikke så langt fra Elverum, så kan vi eksprimentere litt på Lasse. Siden han er selverklært u-puppefiksert, så kan vi sikkert holde på ei stund uten nevneverdige virkninger på ham! Tenk så moro! Lasse, er du med?!?!

Revetispa og jeg skal på cafe på tirsdag :oops: :oops: :oops: Kos dere masse da!

Suz :blunke:

Klemmer Glam :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trøffelhelten

Lasse

Dorian

Kristian71

Sandman

Vet jeg booster egoet deres no sinnsykt nå gutter, men er litt nysgjerrig på gutta her inne jeg, som de fleste andre av oss :oops:

Vi gutta har rømt hit inn pga av en erfaringsmessig svært begrenset popularitet blant damene på utseendefikserte arenaer i samfunnet. Her inne betyr ikke det tragiske utseendet vårt noe som helst. Til og med Trøffelhelten blir vakker på KG... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Hvis han er den Trøffelen jeg har mistanke om, skjønner jeg godt at han holder seg i skjul bak en blå pinne-mann!

Men altså Sandman, hva slags utseende fikserte arenaer er det du har erfaring fra, a? Jeg for eksempel, bryr meg ikke om det ytre, nicket mitt er helt tilfeldig valgt! :roll: Men, jeg er nysjgerrig på dere fordi dere er på et Kvinneforum, for guds skyld, og for det at dere til og med av og til, men ikke ofte har noe fornuftig å komme med. Derfor lurer jeg på om dere egentlig er damer :oops: men du har jo skrytt av den prostataen din ved tidligere anledninger, så...

Glam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utseendet er ikke alt, vet du, Sandman! Du kommer langt med penger også!

klapper Sandman trøstende på det feite håret..... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl
Og dermed var den hemmeligheten avslørt ;)

Takk Sandman

:ler:

Når du er 71 hjelper utseendet lite uansett, Kristian, da er det lissom lommeboka som teller, men er den feit treffer jeg deg så gjerne :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du er 71 hjelper utseendet lite uansett' date=' Kristian, da er det lissom lommeboka som teller, men er den feit treffer jeg deg så gjerne :kyss:[/quote']

Hehe, du er den typen som håper på et snarlig hjerteinnfarkt? :ler:

Lommeboka er tynn.... madrassen derimot *bankboks for gamle menn*

Dessuten, det er faktisk noen som vil ha oss gamlinga også... jeg er så heldig at jeg har truffet en av de :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Hehe, du er den typen som håper på et snarlig hjerteinnfarkt? :ler:

quote]

Jo fortere jo bedre, baby! Selv om jeg er litt skuffa over at du gjennomskuet meg så raskt. Anna-Nicole er min store heltinne! Nemlig! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...