Gå til innhold

Hvem har dere lyst å møte?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

barbie-for å se om hun virkelig har så store pupper :ler:

linemor :hoho:

chimp:erotisk :wink:

mariannE:marsvin venn :wink:

revetispa:rever er ålreite dyr :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åj :o denne tråden så jeg ikke for nå. :blunke: Takk til dem som vil møte meg - jeg kunne tenkt meg å møte alle- elsker et mangfold av mennesker :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig vil jeg ikke møte noen...jeg trives som "anonym" her på KG, det er jo liksom poenget!! Men jeg fristes av tanken på å møte:

Mae

Livets datter

PostIt/Brunhilde

Starie

Monja

Tusenfryd

Pip

Dorian

Tristessa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange.... :sjarmor: Men for å være litt orginal.. Trøffelhelten og Arnie hadde vært morsomt å treffe... :wink: .. og waco!... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om ingen har lyst til å møte meg så kan jo jeg røpe at jeg godt kunne tenke meg å møte

Glamourgirl

Selma

Donpedro

Jugger-lasse

Dorian

... og sikkert fler!

Suzy - alias Viggo venneløs :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skulle gjerne ha møtt SexySadie. Synes hun er fresk i frasparket, og hun har en snerten penn, og legger ikke to pinner i kors når det er noe hun mener. Sammenfallende meninger om mye har vi også (blant annet Tobias Grahn..eh). Ellers så er jeg sikker på at det er mange kjempeålreite mennesker her, og noen hadde man sikkert kommet bedre overens med enn andre, men det er jo litt vanskelig å vurdere ut fra det man har tid til å få med seg av innlegg og temaer den enkelte svarer på/starter, og kanskje er man annerledes her enn man er irl.

Forøvrig skulle jeg gjerne ha møtt samlige av gutta her, jeg er nysgjerrig som bare det, det må innrømmes. Kan vel ikke være farlig det, alle de verbale sjarmørene som frekventerer KGs sider stadig vekk må da være bare lekre og snille irl? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som i de fleste andre sammenhenger er det noen man danner seg mer et "bilde" av enn andre, og det hadde jo vært spennende å se om "bildet" stemmer, men vet at det tør jeg ikke, for tenk om ikke bildet deres av meg stemmer........... Det er mange her jeg synes å "kjenne" som spennende mennesker.

Skulle jeg ha turt å stikke hodet fram for å møte noen, ville det blitt et stort møte - det er så mange som har gitt meg et oppmuntrende klapp på skulderen, sendt meg trøsteblomster, klemmer eller jordbær. Dere må være noen fantastiske mennesker som tar dere tid til å involvere dere i et annet menneskes hverdag - og tid nok til å gi tilbakemeldinger. Så inntil videre beholder jeg mine bilder av dere inne i mitt hode, og møter dere her.

Og så er det alle de jeg har diskutert med - som har vært helt enig eller dundrende uenig med meg i diskusjoner. Det er spennende å disktere med verdige debatanter. Også dere har jeg mine mentale bilder av, så når jeg skriver, "ser" jeg dere også.

Tror det får være det møtet jeg tør våge meg inn på, peiskos eller julenisse eller andre lokkemidler til trods.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil møte

Angeleyes

Lillian

Chimp

Maiken

Livets Datter

Lea

anna

hmmm, har en følelse av at jeg har glemt noen viktige, men hvem er de. herregud går det ann og glemme noen så godt da?? ja ja er det noen som føler seg truffet så unskylder jeg meg. skal se om jeg får tilbake hukomelsen snart jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tråden "hvem har dere har møtt hvem" ser jeg at mange av dere har møtt hverandre, men at det er mange fler dere har lyst å møte. Så nå stiller jeg spørsmålet: HVEM? For egen del har jeg bare møtt Retz og punky - fra tiden på dol. Jeg har møtt en haug med dolfolk, men ingen fra KG.

Men her inne er det jo mange hyggelige folk jeg gjerne hadde tatt en kaffekopp med - det ser jeg jo selv om jeg ikke har vært her så lenge. Det sier seg selv at man ikke klarer å "fange" alle 3000 brukere, så hvorfor vi stopper ved noen har vel mer med kjemi å gjøre, eller at noen rører ved noe i oss.  

For egen del skulle jeg gjerne tatt en kaffekopp med:  

Ingeborg - du er nordlending og engasjert. Vi hadde nok hatt endel å snakke om :D

Linemor - du er søt og ærlig, tøff og litt sårbar

donpedro - fordi jeg har merket meg at vi ofte er enige og uenige på samme tid. Du er en god debattant - jeg ville ikke kjedet meg

Maiken - Jeg husket dine innlegg fra første tiden jeg kom inn hit - nå er du ikke her så mye. Men jeg husket at jeg likte deg.  

Klips - Jeg har en god magefølelse for deg.

Litago - hvem kan vel motstå en nebbete og humoristisk ku :)

Liten - fordi vi har samme type humor.

CeNedra - fordi hun har det med å dukke opp i dagboken min, og jeg vet ikke hvorfor :D

Minni Emmerdale - det skulle vært en opplevelse :sjarmor:

Jeg er sikker på at det er fler jeg ville delt en kaffekopp med, men som sagt, jeg har ikke vært her så lenge, det er mange nick å holde styr på.  

Nei, faen, jeg tror jeg inviterer dere alle.

*kremt* :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trulselinemor

Av dere KG brukere kunne jeg ha tenkt meg og møte mange av dere. Jeg nevner ikke noe navn, for da er ingen glemt.

Men jeg ville ha møt moderatorene og Gry, fordi jeg har veldig stor respekt for dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nemmen hei Anki :D :be ydmykt om unnskyldning:

Har ikke vi allerede bestemt at vi skulle ta et glass når anledningen bød seg? Dette må vi snarest se å gjøre no med (for du har vel ikke vært her i område uten å komme innom?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne tenkt meg og møtt mange her inne.Masse hyggelige mennesker her så det blir vanskelig å nevne noen.

Men det er ei her inne som virkelig har gitt meg mye,lært meg masse og fått meg til og innsett ting jeg ikke har innsett før og hennes navn er Cassandra

koldbruna :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lekebøll

Jeg er ikke her for å møte folk egentlig (i virkeligheten, altså), så dette blir ikke helt riktig.

Det blir mer som et kompliment, enn en oppfordring. ;)

Men, altså, en person jeg synes kommer med mye fint her inne, er

:-.) anna - så hypotetisk hadde det blitt henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...