Gjest lekebøll Skrevet 24. august 2003 #41 Del Skrevet 24. august 2003 For egen del har jeg bare møtt Retz og punky - fra tiden på dol. Hva er dol, Zirine? Et kjapt søk, og jeg fikk opp "The United States Department of Labor Home Page, Secretary of ..." - men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 24. august 2003 #42 Del Skrevet 24. august 2003 Jeg er nå ikke zirine da, men dol er Doktoronline. Det forkortes til dol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lekebøll Skrevet 24. august 2003 #43 Del Skrevet 24. august 2003 Ah. Tænks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 24. august 2003 #44 Del Skrevet 24. august 2003 Har kommet på flere i løpet av kvelden. Håpløst å fortsette å ramse opp, glemmer noen uansett! Kanskje på tide å lansere en ny idè: NORGESTREFF! Helt klart! På Finse Fjellstue *Embla vil møte alle* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 24. august 2003 #45 Del Skrevet 24. august 2003 Hva er dol, Zirine? Et kjapt søk, og jeg fikk opp "The United States Department of Labor Home Page, Secretary of ..." - men... Nei, det er ikke så avansert. Dol er Doktor Online - ikke værende lenger. Derfor kom jeg hit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 24. august 2003 #46 Del Skrevet 24. august 2003 Stiller på Finse jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 24. august 2003 #47 Del Skrevet 24. august 2003 Jge tar følge med LilleTrille - kommer til Finse jeg óg. (hvor pokker er Finse?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 24. august 2003 #48 Del Skrevet 24. august 2003 I nærheten av Fillefjell? På vei mot Bergen? Tror dere Finse Fjellstue rommer ca 3000 brukere (fritt for å sove i peisen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. august 2003 #49 Del Skrevet 24. august 2003 Jada Embla, peisen du liksom. Og når du foreslår treffet til å være natt til julaften, så skal vi liksom ikke forstå at det er pga nissen du ligger der. Neeeeida. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 24. august 2003 #50 Del Skrevet 24. august 2003 På vei mot Bergen??? Hah - aldri i verden. Kan ikke dere bare komme til meg da? Jeg har sengeplass til 9 - resten 2901 kan sove på glassverandaen. Går så fint atte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 24. august 2003 #51 Del Skrevet 24. august 2003 Jammen! Det har ikke noe med nissen å gjøre, tenk. *Embla har derimot et godt øye til den lokale feier* Jeg atemmer for verandaen til Zirine eller boden til Mie (men hvor skal Miemannen og Lille Ragu gjøre av seg da, hvis boden blir full av KG ere. Hm *fundere*) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 24. august 2003 #52 Del Skrevet 24. august 2003 Akkurat nå har jeg viktigere ting å tenke på. EN mygg har stukket meg 6 plasser innenfor 1 minutt - 6 PLASSER!!! Faen, så det klør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 24. august 2003 #53 Del Skrevet 24. august 2003 Ingen vil møte meg. :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 24. august 2003 #54 Del Skrevet 24. august 2003 Jooooda. Du skal få sofaen, så slenger vi de andre drukkenboltene ut på verandaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 24. august 2003 #55 Del Skrevet 24. august 2003 Jo, jeg vil møte deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nille-s Skrevet 24. august 2003 #56 Del Skrevet 24. august 2003 ingen vil møte meg heller... kjenner ikke så mange her enda da. men da jeg så denne tråden tenkte jeg på deg med en gang, Trulselinemor! DEG vil jeg møte. og mange av de andre også sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 24. august 2003 #57 Del Skrevet 24. august 2003 Jeg hadde ikke tenkt å svare på denne tråden jeg, fordi jeg synes at det er vanskelig. I utgangspunktet er jeg fornøyd med min nesten-anonyme tilværelse her på KG, men det er jo enkelte man får bedre kontakt med enn andre. Særlig gjelder dette de aller fleste kaklehønene jeg treffer på chatten. Får liksom en ennen kontakt når man chatter. Det har faktisk hendt at jeg har fått et helt annet inntrykk av folk etter en fredagskveld med chatting. Og jeg er ikke nyskjerrig på folk, så det er ikke noen grunn til at jeg ville møtt noen fra forumet. Det er mer dette med felles interesser, meninger og andre ting man har felles. Jeg vil ikke lage en liste, men de som har nevnt meg i lista si også ville stått på min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
torarin Skrevet 24. august 2003 #58 Del Skrevet 24. august 2003 Jeg vil ikke møte noen og ingen vil møte meg. Da er vi jo enige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 25. august 2003 #59 Del Skrevet 25. august 2003 Ingen vil møte meg heller. Men jeg er like glad og tolket det som et positivtsignal på at jeg ikke lever HELE livet mitt her inne.... Vil treffe alle jeg! Treffet gav nemlig mersmak!!!! Kan anbefale folk å treffe Tex, Starie, Embla og Jorbær. Kjempejenter alle fire!! (Og egentlig så skriver jeg dette innlegget bare for å sjekke ut den nye signaturen min. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 25. august 2003 #60 Del Skrevet 25. august 2003 og signaturen ble kul - synes jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå