Gjest Cruella Skrevet 25. august 2003 #61 Del Skrevet 25. august 2003 Det hadde vært kjempemorsomt og møtt Minnie E (Mae) og. Tror ikke vi har så mye felles, men det er i selskap med mennesker som er vidt forskjellige fra meg selv, jeg ofte har hatt det gøyest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 25. august 2003 #62 Del Skrevet 25. august 2003 Jo' date=' jeg vil møte deg!![/quote'] :o :oops: *Hoste, harke....* Har forresten lyst til å møte deg også..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 25. august 2003 #63 Del Skrevet 25. august 2003 Magefølelsen min sier at jeg ikke bør starte en tråd som heter 'Hvilke av KG-gutta skulle du gitt mye for å få treffe?' Nei, gjør det! Må se om jeg fremdels er like upopelær som i 6. klasse.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 25. august 2003 #64 Del Skrevet 25. august 2003 Kledelig beskjedenhet, ditt lille juge-naut! Du hadde sikkert stått øverst på lista vettu..... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. august 2003 #65 Del Skrevet 25. august 2003 Skal jeg fri til Livets datter, så er det en fordel at hun også er fysisk tilstede - særlig ettersom jeg for tiden ikke har råd til helsider i Dagblabla. Ellers er det fryktelig mange koselige folk her, faktisk er det vel bare Sandman og jeg selv igjen av de onde og slemme etter den siste tidens massive tildragelser. Jeg kommer på Finse, etter 17 sekunder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 25. august 2003 #66 Del Skrevet 25. august 2003 Tja... skal prøve å ikke glemme noen... LilleBille Embla Trøffelhelten Ingeborg Alive Eowyn Skusla Embla Trulselinemor Chimp Linemor Kreps Atacand Aricept Puff Det er flere det hadde vært artig å møte, men jeg kommer ikke på alle nickene sånn med en gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 25. august 2003 #67 Del Skrevet 25. august 2003 Skal jeg fri til Livets datter' date=' så er det en fordel at hun også er fysisk tilstede - særlig ettersom jeg for tiden ikke har råd til helsider i Dagblabla.[/quote'] Hva med en halvside, da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 25. august 2003 #68 Del Skrevet 25. august 2003 Kledelig beskjedenhet' date=' ditt lille juge-naut! Du hadde sikkert stått øverst på lista vettu..... :blunke:[/quote'] hm? Hva sa?... Til nå er det bare Alive som har nevnt meg... så.... Ikke du en gang din Chimpydoo!... :-? Og jeg som har fristet med "bli-våt" kurs og greier... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 25. august 2003 #69 Del Skrevet 25. august 2003 Ikke du en gang din Chimpydoo!... Har ikke laget noen liste jeg, Lassebasse, men når og hvis jeg gjør d, lover jeg å ha deg på toppen! :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 25. august 2003 #70 Del Skrevet 25. august 2003 Skal prøve og ikke glemme noen. Barbie LilleBille LivetsDatter Millla Lott@ Diva Dina69 PunkyB Atacand Stjernefisken Linemor Da håper jeg ikke jeg glemte noen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 25. august 2003 #71 Del Skrevet 25. august 2003 Trøffel: Jeg er også ond!... .. nei... sånn: :evil: Cimp: Vil du treffe meg?... Kom på neste Løreskog-treff da! 13/9... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 25. august 2003 #72 Del Skrevet 25. august 2003 Cimp: Vil du treffe meg?... Kom på neste Løreskog-treff da! 13/9... Mmmmm.....Skal på Golsfjellet den helgen....(Heldigvis kanskje....???) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 25. august 2003 #73 Del Skrevet 25. august 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 25. august 2003 #74 Del Skrevet 25. august 2003 Jeg kunne tenke meg å møte Mae jeg, enkelt og greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Texas Skrevet 25. august 2003 #75 Del Skrevet 25. august 2003 Det hadde vært kjempemorsomt og møtt Minnie E (Mae) og. Tror ikke vi har så mye felles' date=' men det er i selskap med mennesker som er vidt forskjellige fra meg selv, jeg ofte har hatt det gøyest.[/quote'] ???? Har jeg gått glipp av noe her? Er Minnie tilbake med nytt navn? Skjønner jeg må bli litt mer aktiv, assa...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. august 2003 #76 Del Skrevet 25. august 2003 Ja, nå er Selvtilliten helt på topp , ingen som har så mye nevnt meg da...., ja, ja da blir det trippel terapi time i dag på gamle Alex :blunke: . Listen min er short men sweet; Dorian LAsse Sanmand trøffelhelten Donpedro Livets datter Tusenfryd ( legg merke til alle mannfolka :D ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 25. august 2003 #77 Del Skrevet 25. august 2003 *peller på Kreps og Tex* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atacand Skrevet 25. august 2003 #78 Del Skrevet 25. august 2003 Hopper og danser Kreps og Livetsdatter vil treffe meg nå ble jeg glad Da veit jeg at den gamle ikke blir stuet bort ien krok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 25. august 2003 #79 Del Skrevet 25. august 2003 Det er mange her jeg har lyst til å treffe - men ingen nevnt, ingen glemt. Jeg blir altså livredd for å glemme noen. Men veldig artig å se dere som har lyst til å treffe meg, for da nikket jeg da jeg så det og tenkte - "enig, det kunne vært skikkelig hyggelig". Nå passet ikke treffene som har vært i Oslo og på Lørenskog for meg, men jeg vurderer neste gang - hvis det passer sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 25. august 2003 #80 Del Skrevet 25. august 2003 13. September Tusenfryd.... Kommer det manfe hyggelige folk, kommer jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå