Gjest gjesta Skrevet 24. august 2003 #21 Del Skrevet 24. august 2003 Klart noen "treffer meg" mer en andre. Dette er de som jeg stadig gnåler på i dagbøkene, noen har jeg truffet på chatten og noen utmerker seg rett og slett fordi de i diskusjoner sier akkurat det jeg tenker! Prøver meg på en liste: Anafugia Embla Care Bettie Lisa-Beth Skusla Lea Jennifer Hilde K S og Mayamor har jeg truffet - veldig kjekt! Dette er altså ikke noen KG - topp 10 liste, men rett og slett de jeg "kjenner" best eller føler jeg har noe til felles med, og som har noenlunde samme humor som meg - og jeg derfor kunne tenke meg å treffe i levende live. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 24. august 2003 #22 Del Skrevet 24. august 2003 Tror listen min hadde blitt kortere om det hadde vært spr om hvem jeg ikke ville ha møtt.. Har lyst til å møte de fleste jeg .. Magefølelsen min sier at jeg ikke bør starte en ny tråd med dette som tema "hvem har du overhode ikke lyst å møte" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 24. august 2003 #23 Del Skrevet 24. august 2003 Too late.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liza Skrevet 24. august 2003 #24 Del Skrevet 24. august 2003 kunne tenkt meg å møte alle silikon"bertene" her jeg! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 24. august 2003 #25 Del Skrevet 24. august 2003 Jeg kunne tenke meg å møte Stjernefisken Jinx Donpedro Camie sånn med det første.... Også var det så hyggelig i går kveld på treff at jeg gjerne treffer alle de igjen snart også!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 24. august 2003 #26 Del Skrevet 24. august 2003 Magefølelsen min sier at jeg ikke bør starte en tråd som heter 'Hvilke av KG-gutta skulle du gitt mye for å få treffe?' Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alive Skrevet 24. august 2003 #27 Del Skrevet 24. august 2003 Jeg har ikke blitt nevnt og er forbaska, inderlig, grusomt såra :cry: ( ironisk) De jeg har lyst til å møte. Zirine Livets Datter Dixie Don Pedro Lillian Chimp Maiken Trøffel Lasse Sandman Lille Bille Linemor Virgo Anna Lovinda Tex Og selvfølgelig mange fler som jeg bare ikke kom på i farta... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 24. august 2003 #28 Del Skrevet 24. august 2003 Zirine - nå er ikke jeg opprinnelig nordlending, jeg bare bor her oppe. Skap-nordlending. Nå som det er oppklart, må det sies at du absolutt er en av KG-brukerne jeg kunne tenkt meg å møte jeg også. Det er flere: Imari Donpedro Arwen Kverula Livets Datter Trøffelhelten Tex Retz ... for å nevne noen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 24. august 2003 #29 Del Skrevet 24. august 2003 *Donpedro begynner å føle seg litt ille til mote fordi hun ikke har nevnt de som har nevnt henne. Er lange lister best allikevel....?* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 24. august 2003 #30 Del Skrevet 24. august 2003 Tror lista mi blir kort og grei (hvertfall til jeg rekker å få tenkt meg om): Zirine - fordi jeg aldri har kunnet motstå verbale akrobater med humor Care - kunne blitt en fin litteraturdiskusjon med Hamsun og whisky som utgangspunkt. Dorian kunne tatt med seg Ambjørnsen og fått lov å være med han også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alive Skrevet 24. august 2003 #31 Del Skrevet 24. august 2003 Magefølelsen min sier at jeg ikke bør starte en tråd som heter 'Hvilke av KG-gutta skulle du gitt mye for å få treffe?' Lyst til å ta en titt på alle gutta her jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 24. august 2003 #32 Del Skrevet 24. august 2003 Lyst til å ta en titt på alle gutta her jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 24. august 2003 #33 Del Skrevet 24. august 2003 Jeg ser frem til neste lørdag, jeg.... Da er det Rogalandstreff. Er nokså heldig med den, i det det der vil være mange jeg har lyst til å treffe. Det blir fint å få se ansiktene bak ordene. Milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 24. august 2003 #34 Del Skrevet 24. august 2003 Kunne tenkt meg å møte veldig mange av dere... - ingen nevnt - ingen glemt (for hadde jeg satt opp en liste ville jeg helt sikkert glemt minst en...) .. (og jeg er sikker på at vi alle sjekker om noen har har satt oss opp ) .. Derfor var det veldig hyggelig av deg Alive å sette meg på listen din -- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. august 2003 #35 Del Skrevet 24. august 2003 Ææææ....da er det bekreftet en gang for alle: INGEN vil møte meg!! *furte* Derfor vil heller ikke jeg møte dere...... *hævngjerrig Merete* Men bare for å få sakt det, så hadde det vært flott å møte alle sammen her inne egentlig....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 24. august 2003 #36 Del Skrevet 24. august 2003 Det er mange jeg kunne tenkt meg å treffe, men jeg kan ikke liste opp alle heller da..... Her er noen: Eowyn Jinx Skusla Jennifer Kverula Lea Middis Puff Fredagsbarn Arwen Diva + mange mange fler...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 24. august 2003 #37 Del Skrevet 24. august 2003 Tusenfryd! Hvordan kunne jeg glemme Tusenfryd? Ikke bare fordi jeg lurer like mye hver gang jeg treffer på en ny instruktør på Friskis & Svettis, men også fordi at dama er kul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 24. august 2003 #38 Del Skrevet 24. august 2003 Fredagsbarn ja... Glemte henne i farten... Men HENNE kunne jeg også tenkt meg å møte. Å Dorian.. Han er så morsom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 24. august 2003 #39 Del Skrevet 24. august 2003 Fredagsbarn ja... Glemte henne i farten... Men HENNE kunne jeg også tenkt meg å møte. Å Dorian.. Han er så morsom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. august 2003 #40 Del Skrevet 24. august 2003 Har kommet på flere i løpet av kvelden. Håpløst å fortsette å ramse opp, glemmer noen uansett! Kanskje på tide å lansere en ny idè: NORGESTREFF! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå