MarianneE Skrevet 24. august 2003 #1 Del Skrevet 24. august 2003 med ostepops, sjokolade, potetløv o.s.v. Jeg kan da umulig være ansvarlig for at slike poser blir tomme!!! Kan det være magi inne i bildet, tro? Jeg er sikker på at flere har opplevd dette her...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 24. august 2003 #2 Del Skrevet 24. august 2003 Skjer desverre også meg alt for ofte, plutselig er det tomt. For tiden er det spesielt plagsomt når jeg spiser Lays potetgull med feta og med mine elskede Basset's sour vinegum. Sier du at det er magi inne i bildet? Plutselig blir alt så mye klarere... Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 24. august 2003 #3 Del Skrevet 24. august 2003 Sånn skjer her også!!! Et virus, kanskje....??? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 24. august 2003 #4 Del Skrevet 24. august 2003 Har opplagt fått det samme viruset... - men det forklarer jo saken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 24. august 2003 #5 Del Skrevet 24. august 2003 Trolldom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 24. august 2003 #6 Del Skrevet 24. august 2003 Det finnes kanskje ett lite magidyr nedi posene som tar TO hver gang vi tar EN. :D For makan til fart de potetgullposene er tomme, kan det UMULIG ha noe med MEG å gjøre hvertfall.. Ikke alene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest the imp Skrevet 24. august 2003 #7 Del Skrevet 24. august 2003 her hos oss tror jeg det er husspøkelset som tar seg den frihet å forsyne seg av alt av godteri/snacks og også vinflaskene. Grunnen til at jeg tror det er husspøkelset er at vi til stadighet må lete etter småting, og kan finne dem igjen på plasser vi har lett mange ganger uten å finne dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. august 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 24. august 2003 Det finnes kanskje ett lite magidyr nedi posene som tar TO hver gang vi tar EN. :D Dette er selvfølgelig svaret! Magidyret følger selvfølgelig oppi bollen og når man heller posen i en bolle.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 24. august 2003 #9 Del Skrevet 24. august 2003 Her i huset er det ene og alene jeg som har ansvar for at slike poser ender opp tomme. Enkelte har, som dere ser, mer selvinnsikt enn andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå