tuji Skrevet 25. august 2003 #21 Del Skrevet 25. august 2003 Dere som sier at ELLE har kommet med mye sprøyt i det siste, og samtidig sier at det er redaktøren som har skrevet dette, leser nok ikke bladet veldig ofte. Denne lederen er skrevet av redaksjonssjefen. Må også si at jeg blir forskrekket av hvor alvorlig dere tar dette. Selvfølgelig er dette et skråblikk på rare vaner mange menn har, og skal ikke tas så alvorlig. Jeg er forøvrig enig i hele listen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 25. august 2003 #22 Del Skrevet 25. august 2003 Uff, nei! D får da være GRENSER for hva man skal måtte godta av IRRITERENDE uvaner hos disse teite mannfolka..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adina Madeleine Skrevet 25. august 2003 #23 Del Skrevet 25. august 2003 Dere som sier at ELLE har kommet med mye sprøyt i det siste, og samtidig sier at det er redaktøren som har skrevet dette, leser nok ikke bladet veldig ofte. Denne lederen er skrevet av redaksjonssjefen. Må også si at jeg blir forskrekket av hvor alvorlig dere tar dette. Selvfølgelig er dette et skråblikk på rare vaner mange menn har, og skal ikke tas så alvorlig. Jeg er forøvrig enig i hele listen. Jeg regner med at det er meg du sikter til her da jeg er den eneste som har nevnt redaktøren så vidt jeg kan se. Hvis du leser nøye det jeg skrev så ser du at det ikke står et eneste sted at det var redaktøren som har skrevet dette. Jeg skrev å "sette merke" på. Det er ingen tvil om at S. Fardal har sett sitt preg på Elle i sin tid som redaktør. Jeg satte også inn smileyen for å understreke mitt ironiske poeng. :forskrekket over hvor alvorlig du tar dette: Adina M. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adina Madeleine Skrevet 25. august 2003 #24 Del Skrevet 25. august 2003 Dere som sier at ELLE har kommet med mye sprøyt i det siste, og samtidig sier at det er redaktøren som har skrevet dette, leser nok ikke bladet veldig ofte. Denne lederen er skrevet av redaksjonssjefen. Må også si at jeg blir forskrekket av hvor alvorlig dere tar dette. Selvfølgelig er dette et skråblikk på rare vaner mange menn har, og skal ikke tas så alvorlig. Jeg er forøvrig enig i hele listen. Jeg regner med at det er meg du sikter til her da jeg er den eneste som har nevnt redaktøren så vidt jeg kan se. Hvis du leser nøye det jeg skrev så ser du at det ikke står et eneste sted at det var redaktøren som har skrevet dette. Jeg skrev å "sette merke" på. Det er ingen tvil om at S. Fardal har sett sitt preg på Elle i sin tid som redaktør. Jeg satte også inn smileyen for å understreke mitt ironiske poeng. :forskrekket over hvor alvorlig du tar dette: Adina M. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 25. august 2003 #25 Del Skrevet 25. august 2003 MarianneE og Musemor nevner også redaktøren. En annen ting: Når man skal sitere, så sitér for all del riktig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå