Gjest Juledama Skrevet 1. desember 2009 #1 Del Skrevet 1. desember 2009 Har ganske stor famile og alle familiemedlemme har fått store familier.. Så min plan er å gi én gave til hver familie. Dvs. Kusine, hennes mann og deres 4 barn.. Har 3 sånne å gi til.. Basisen er en kurv.. Men hva kan jeg putte oppi? Har tenkt på: Sjokolade Barnebok/film Brettspill Og det er så langt jeg kommer.. Håper på noen kreative tips! Og ønsker alle en riktig fin advents tid =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Juledama Skrevet 2. desember 2009 #2 Del Skrevet 2. desember 2009 Ingen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2009 #3 Del Skrevet 2. desember 2009 Tovede tøfler eller noen ullsokker. Det er mye av slikt på diverse julemesser nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marlo Skrevet 2. desember 2009 #4 Del Skrevet 2. desember 2009 En liten boks/eske/kurv med noe litt "voksen"godis/sjokolade og en flaske vin til de voksne. Noe morsomt for barna - vet ikke hvor gamle de er, men det kan jo være alt fra slike såpeboble m/godis saker for 10kr på butikken til sokker/truser. Filmer og brettspill er jo noe morsomt for hele familien, så den ideèn er jo kjempfin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 2. desember 2009 #5 Del Skrevet 2. desember 2009 Poser med te eller kaffe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå