Gjest sofie larsen Skrevet 1. desember 2009 #1 Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg er på leting etter en dyktig kvinnelig advokat fra Bergen. Saken dreier seg om skifte i forbindelse med skilsmisse og barnefordelingssak. Jeg er ute etter en kvinnelig advokat med høy kamp ånd, ei som tar innersvingen på de fleste og som sørger for at klienten får igjennom sine krav. Advoktane må ha god psykologisk forståelse da motparten har kraftige psykopatiske trekk og spiller ekstremt mye på sympati og hysteri. Videre må advokaten vise stor forståelse for klienten, men samtidig kunne føre en kynisk, iskaldt kamp. Jeg antar at en kvinnelig advokat på mange måter vil kunne føre en slik kamp bedre enn mannlige, da mange kvinner i slike yrker har en helt annen kampånd enn det mannlige har. Noen her som kan anbefale et rivjern av en kvinnelig advokat i Bergen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2009 #2 Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg er på leting etter en dyktig kvinnelig advokat fra Bergen. Saken dreier seg om skifte i forbindelse med skilsmisse og barnefordelingssak. Jeg er ute etter en kvinnelig advokat med høy kamp ånd, ei som tar innersvingen på de fleste og som sørger for at klienten får igjennom sine krav. Advoktane må ha god psykologisk forståelse da motparten har kraftige psykopatiske trekk og spiller ekstremt mye på sympati og hysteri. Videre må advokaten vise stor forståelse for klienten, men samtidig kunne føre en kynisk, iskaldt kamp. Jeg antar at en kvinnelig advokat på mange måter vil kunne føre en slik kamp bedre enn mannlige, da mange kvinner i slike yrker har en helt annen kampånd enn det mannlige har. Noen her som kan anbefale et rivjern av en kvinnelig advokat i Bergen? og det spør du om her? hallo!!! nei sofie dette bør du ta opp en annen plass.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sofie larsen Skrevet 1. desember 2009 #3 Del Skrevet 1. desember 2009 og det spør du om her? hallo!!! nei sofie dette bør du ta opp en annen plass.... Hvorfor det? Kan du anbefale en plass for det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest<finn> Skrevet 1. desember 2009 #4 Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg er på leting etter en dyktig kvinnelig advokat fra Bergen. Saken dreier seg om skifte i forbindelse med skilsmisse og barnefordelingssak. Jeg er ute etter en kvinnelig advokat med høy kamp ånd, ei som tar innersvingen på de fleste og som sørger for at klienten får igjennom sine krav. Advoktane må ha god psykologisk forståelse da motparten har kraftige psykopatiske trekk og spiller ekstremt mye på sympati og hysteri. Videre må advokaten vise stor forståelse for klienten, men samtidig kunne føre en kynisk, iskaldt kamp. Jeg antar at en kvinnelig advokat på mange måter vil kunne føre en slik kamp bedre enn mannlige, da mange kvinner i slike yrker har en helt annen kampånd enn det mannlige har. Noen her som kan anbefale et rivjern av en kvinnelig advokat i Bergen? Vet ikke om noen advokater i Bergen...men skal du ha en kynisk advokat så tror jeg nok det passer best med en kvinnelig advokat..:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2009 #5 Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg er på leting etter en dyktig kvinnelig advokat fra Bergen. Saken dreier seg om skifte i forbindelse med skilsmisse og barnefordelingssak. Jeg er ute etter en kvinnelig advokat med høy kamp ånd, ei som tar innersvingen på de fleste og som sørger for at klienten får igjennom sine krav. Advoktane må ha god psykologisk forståelse da motparten har kraftige psykopatiske trekk og spiller ekstremt mye på sympati og hysteri. Videre må advokaten vise stor forståelse for klienten, men samtidig kunne føre en kynisk, iskaldt kamp. Jeg antar at en kvinnelig advokat på mange måter vil kunne føre en slik kamp bedre enn mannlige, da mange kvinner i slike yrker har en helt annen kampånd enn det mannlige har. Noen her som kan anbefale et rivjern av en kvinnelig advokat i Bergen? Det du beskriver mannen din som, er noe omtrent halvparten av alle kvinner gjør i en barnefordelingssak. Så mange menn med psykopatiske trekk finnes ikke i landet, og i tillegg er kvinner i stor overvekt når det gjelder psykopatiske trekk. Skadene de volder er bare mindre synlige. Det eneste jeg kan lese utav det du skriver er vel at DU kanskje har en del av slike trekk. En normal mor ville vært opptatt av hva som er best for barnet, ikke hvordan hun kan ramme eksen hardest. Håper du aldri blir i nærheten av å få hovedomsorgen for et barn med den innstillingen. Med mindre du ikke vet hva det vil si å være en kynisk advokat da. Men vet du det, så vet du at en slik advokat er kynisk uansett, ikke bare når det kommer til å ta mannen, men også i forhold til å gi deg råd med hensynp å barnet. Det er ikke en kynisk advokats anliggende, for å si det slik. Imidlertid handler det om å finne en god advokat. De advokatene som ofte er kamphaner, er somregel ganske dårlige faglig. Med det resultatet at saken trekker mer ut enn nødvendig. Du vil ikke lete etter en kamphane, du vil lete etter en dyktig advokat som kjenner loven godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2009 #6 Del Skrevet 1. desember 2009 Det du beskriver mannen din som, er noe omtrent halvparten av alle kvinner gjør i en barnefordelingssak. Så mange menn med psykopatiske trekk finnes ikke i landet, og i tillegg er kvinner i stor overvekt når det gjelder psykopatiske trekk. Skadene de volder er bare mindre synlige. Det eneste jeg kan lese utav det du skriver er vel at DU kanskje har en del av slike trekk. En normal mor ville vært opptatt av hva som er best for barnet, ikke hvordan hun kan ramme eksen hardest. Håper du aldri blir i nærheten av å få hovedomsorgen for et barn med den innstillingen. Med mindre du ikke vet hva det vil si å være en kynisk advokat da. Men vet du det, så vet du at en slik advokat er kynisk uansett, ikke bare når det kommer til å ta mannen, men også i forhold til å gi deg råd med hensynp å barnet. Det er ikke en kynisk advokats anliggende, for å si det slik. Imidlertid handler det om å finne en god advokat. De advokatene som ofte er kamphaner, er somregel ganske dårlige faglig. Med det resultatet at saken trekker mer ut enn nødvendig. Du vil ikke lete etter en kamphane, du vil lete etter en dyktig advokat som kjenner loven godt. Bra skrevet..... som jeg skulle sagt det selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2009 #7 Del Skrevet 1. desember 2009 Imidlertid handler det om å finne en god advokat. De advokatene som ofte er kamphaner, er somregel ganske dårlige faglig. Med det resultatet at saken trekker mer ut enn nødvendig. Du vil ikke lete etter en kamphane, du vil lete etter en dyktig advokat som kjenner loven godt. Som regel kanskje. Men ikke alltid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sofie Larsen Skrevet 2. desember 2009 #8 Del Skrevet 2. desember 2009 Bra skrevet? Nei det synes jeg absolutt ikke, fordi du vet ikke omfanget av historien det her gjelder, og hvor mange mennesker og små barn som lir under dette. Hvor i innlegget mitt står det at det gjelder min mann og mine barn? Og vet du overhode hva en psykopat er for noe, og hvordan offerene har det i slike forhold? Vet du hvor mange mennesker en psykopat kynsik ødelegger for å oppnå det de selv ønsker? Når det gjelder denne saken, så er det mor som er psykopat. Saken er vanskelig, fordi det er få som faktisk tror at en kvinne kan inneha disse patologiske karaktertrekkene, og det er i mange tilfeller pinlig for en mann å be om hjelp fordi kona er så ekstrem. En psykopat er en personlighetsforstyrrelse, antisosial personlighetsforstyrrelse på fagspråket. Men når det kommer til kvinner så har de også trekk for emosjonell ustabil personlighetsforstyrrelse. Det er ikke like enkelt å oppdage disse i forhold til menn som har denne personlighetsfortyrrelsen, og de er mye mer slu,utspekulerte og ikke minst spiller mye mer på offerrollen. Mennesket det her er snakk om har hatt disse patologiske karaktertrekkene helt siden ungdomsårene, muligens lenger. Det er the real deal dette, og alt av instanser har vært innblandet, barnevern, politi, leger, psykologer, bup m.m. Vil gjerne ha råd om en dyktig kvinnelig advokat, en som ikke lar seg lure av dette kvinnemenneske i retten. En som forstår omfanget av skader dette menneske har påført barna, og som vil barna sitt beste. Far hadde forøvrig mesteparten av omsorgen av barna i eksteskapet, og da er det bare rimelig og rett at han får det utenfor ekteskapet også. Mor har aldri hatt evne til å gi barne omsorg, kjærlighet eller sympati. Det eneste som gjelder er at ting ser fint utad, men nå har også naboene hennes begynt å reagere..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sofie Larsen Skrevet 2. desember 2009 #9 Del Skrevet 2. desember 2009 Forøvrig synes jeg det er råfrekt å anta ting du ikke har en fjerneste ide om. Psykopater er mye mer vanlig enn det folk tror, og det finnes mange hverdagspsykopater som ødelegger mennesker innad i familien. De som ikke blir fanget opp er gjerne de som klarer å holde galskapen sin uten at politiet blir innblandet. Jeg har studert dette fenomenet i alt for mange år, og vet meget godt alle prosessene et offer må igjennom før de endelig klarer å komme seg bort. Når de endelig klarer å komme seg bort, så blir de gjerne jaget, trakassert, terrorisert, spionert på, forfulgt, truet m.m. Man benytter ikke psykopat-begrepet overfor mennesker som bare har en crazy periode i livet sitt, men det er mennesker som har vært slik omtrent hele sitt liv. Alle forholdene de er i er lik, og galskapen går igjen og igjen og igjen, selv om det kan være 5 ulike mennesker som har vært involvert med samme psykopaten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest laluna Skrevet 30. juni 2011 #10 Del Skrevet 30. juni 2011 Hvis man har vært så uheldig å fått barn med psykopat så er det beste å bli en bedre psykopat enn han:-) Ellers mister man barna sine. Ingen vits å snakke med dem, ingen vits å forklare, ingen vits å tro at de er interessert i et godt forhold. Neida de er interessert i dårlig forhold. Det er meninga med livet deres! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emo Fisk Skrevet 30. juni 2011 #11 Del Skrevet 30. juni 2011 Anna-Marie Berg fra Advokatene på Strandkaien. http://www.strandkaien.no/index.php?option=com_content&view=article&id=12&Itemid=20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aerah Skrevet 30. juni 2011 #12 Del Skrevet 30. juni 2011 Advokat Ivar Winjum er ikke kvinnelig, men meget dyktig. Brukte han selv i en slik sak, og han var veldig flink til å se realitetene, noe som ikke alltid er like lett å gjøre selv når man står oppi en slik konflikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2011 #13 Del Skrevet 30. juni 2011 Tråden er fra 2009 og jeg håper virkelig at TS har skaffet advokat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aerah Skrevet 30. juni 2011 #14 Del Skrevet 30. juni 2011 Tråden er fra 2009 og jeg håper virkelig at TS har skaffet advokat. Oj, steike! Hahah, det la jeg ikke merke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå