Gjest lekebøll Skrevet 26. august 2003 #41 Del Skrevet 26. august 2003 Jeg har søsteren min her inne - eller kanskje hadde? Dessuten så kjenner jeg Ling fra før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 26. august 2003 #42 Del Skrevet 26. august 2003 Jeg MÅ ha møtt/sett/trent hos Tusenfryd, så mye som jeg er på Friskis&Svettis i Vika. Kommer hun på treffet, får jeg stillet min nysgjerrighet! Hadde vært morsomt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 26. august 2003 #43 Del Skrevet 26. august 2003 Faktisk bare møtt jordbær, jeg. Er så hyggelig jente, atte. Biter legger, og sånn. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. august 2003 #44 Del Skrevet 26. august 2003 *stiller seg opp borti veien her, venter på å bli hentet av Care!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 26. august 2003 #45 Del Skrevet 26. august 2003 3 personer her har jeg møtt. Superduck, Aniqa(som er min kusine)og en til som jeg ikke vil si hvem er.En ulv i fåreklær.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 26. august 2003 #46 Del Skrevet 26. august 2003 *stiller seg opp borti veien her, venter på å bli hentet av Care!* Psssssst mie, vent til den 4. oktober. Tror det kan bli litt lenge å stå der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 28. august 2003 #47 Del Skrevet 28. august 2003 The Imp, kalle, Starseeker, Veslejenta (eller hva nicket nå er) og Dacota er irl-bekjente. I tillegg er det vel en del jeg regner med at er her (men som jeg ikke har fått krysset nick og navn med), og fra irc "kjenner" jeg for eksempel jordbær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 28. august 2003 #48 Del Skrevet 28. august 2003 Jeg har bare møtt Lissie Men har nok noen bekjente her,uten at jeg har klart å identifisere dem da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå