marieb Skrevet 6. desember 2009 #61 Del Skrevet 6. desember 2009 Min pappa elsker Pondus, så han får Ponduskalender for 2010 der det er en tegneserie hver dag :-) Ellers blir det vel noe han kan ha med ut i skogen, da han er veldig mye ute på turer, sokker, skjorter, noe å knaske på av noe slag .. Hehe :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2009 #62 Del Skrevet 6. desember 2009 faren min får en flaske Faustino I. (han og mamma får fotokalender med barnebarna sammen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Susanne89 Skrevet 8. desember 2009 #63 Del Skrevet 8. desember 2009 Eg og sambuar har kjøpt askesuger til pappa.. Fordi han trenge det, og kjem aldri til å kjøpe sjølv.. Askesuger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 9. desember 2009 #64 Del Skrevet 9. desember 2009 Han får en bok om barndommen på 60-tallet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 9. desember 2009 #65 Del Skrevet 9. desember 2009 Han får en bok om barndommen på 60-tallet. http://www.vegaforlag.no/Product.aspx?id=137 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gullhjerte Skrevet 9. desember 2009 #66 Del Skrevet 9. desember 2009 Pappaen min har alltid ønsket seg "snille barn" til jul, og i år skal han endelig få det Snille barn - Symbolgave fra Røde Kors Tenkte å ramme det inn, og gleder meg til han åpner det Han skal i tillegg få et naturbilde fra et sted som er spesielt for han, samt tova tøfler og vinpose med yndlingsvinen oppi Gleder meg til å gi det bort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trajan Skrevet 9. desember 2009 #67 Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg skal ikke gi noe til min far til jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CookieMonster Skrevet 9. desember 2009 #68 Del Skrevet 9. desember 2009 Mest sannsynlig, ingenting.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heart7086 Skrevet 9. desember 2009 #69 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) I år blir det dessverre bare gave til pappa Han skal få en sånn elektrisk(kobler til sig.tenner) hjulmutter-skruer-sak. En sånn for å løsne/feste mutrene når han skifter dekk. Det er tungt for han så tenkte at denne kanskje ville hjelpe å gjøre det enklere om ikke vi har mulighet for å hjelpe han. Skal og se om jeg får tak på årboka fra stedet vi er fra, den selges kun fra en butikk så. Tenkte også å ransake skapene for å se om han trenger noe nytt av klær og slikt. Endret 13. desember 2009 av Heart7086 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tuppelita Skrevet 9. desember 2009 #70 Del Skrevet 9. desember 2009 I år får han tøfler, det eneste ønsket han kom med utenom snille barn Neste gang han ønsker seg snille barn skal han få det, tusen takk for tips gullhjerte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 10. desember 2009 #71 Del Skrevet 10. desember 2009 Han får ingenting i år heller. Jag får inte heller något från honom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 11. desember 2009 #72 Del Skrevet 11. desember 2009 nedelig flanell-sengetøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anscombe Skrevet 11. desember 2009 #73 Del Skrevet 11. desember 2009 Han får Carcassone-brettspill, siden han elsker å spille. Tenkte å legge ved et "gavekort" på en spillekveld med meg og samboeren hvor vi spanderer snacks og drikke. Jeg tror det blir bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 11. desember 2009 #74 Del Skrevet 11. desember 2009 Tøfler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siiw Skrevet 11. desember 2009 #75 Del Skrevet 11. desember 2009 Godis : / jeg duger ikke til og kjøpe ordentlige gaver i følge pappa og samboern... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trist gjest Skrevet 11. desember 2009 #76 Del Skrevet 11. desember 2009 Han får ingenting i år heller. Jag får inte heller något från honom Samme her... Hverken jeg eller barna har fått så mye som et julekort fra ham de siste 10 årene, og det han gir har blitt det han får... Det er stebarn og stebarnebarn som får alle gavene derfra hvert år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ho-ho-ho Skrevet 11. desember 2009 #77 Del Skrevet 11. desember 2009 I år får han værstasjon og pondusbok! Ellers er forskjellig øl og div. quiz-spill ypperlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 11. desember 2009 #78 Del Skrevet 11. desember 2009 Han får en dvd-boks om universet, ulvangsokker og et skjerf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eveline86 Skrevet 11. desember 2009 #79 Del Skrevet 11. desember 2009 I år får pappa ei god flaske whisky til jul...Tenker det slår an Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2009 #80 Del Skrevet 12. desember 2009 10g hasj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå