Gå til innhold

Hva skal du gi til faren din til jul?

Helenrk

Anbefalte innlegg

Min pappa elsker Pondus, så han får Ponduskalender for 2010 der det er en tegneserie hver dag :-) Ellers blir det vel noe han kan ha med ut i skogen, da han er veldig mye ute på turer, sokker, skjorter, noe å knaske på av noe slag .. Hehe :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pappaen min har alltid ønsket seg "snille barn" til jul, og i år skal han endelig få det :)

Snille barn - Symbolgave fra Røde Kors

Tenkte å ramme det inn, og gleder meg til han åpner det :) Han skal i tillegg få et naturbilde fra et sted som er spesielt for han, samt tova tøfler og vinpose med yndlingsvinen oppi :) Gleder meg til å gi det bort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I år blir det dessverre bare gave til pappa :grine:

Han skal få en sånn elektrisk(kobler til sig.tenner) hjulmutter-skruer-sak. En sånn for å løsne/feste mutrene når han skifter dekk. Det er tungt for han så tenkte at denne kanskje ville hjelpe å gjøre det enklere om ikke vi har mulighet for å hjelpe han.

Skal og se om jeg får tak på årboka fra stedet vi er fra, den selges kun fra en butikk så.

Tenkte også å ransake skapene for å se om han trenger noe nytt av klær og slikt.

Endret av Heart7086
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tuppelita

I år får han tøfler, det eneste ønsket han kom med utenom snille barn ;) Neste gang han ønsker seg snille barn skal han få det, tusen takk for tips gullhjerte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han får Carcassone-brettspill, siden han elsker å spille. Tenkte å legge ved et "gavekort" på en spillekveld med meg og samboeren hvor vi spanderer snacks og drikke. Jeg tror det blir bra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trist gjest
Han får ingenting i år heller. Jag får inte heller något från honom

Samme her...

Hverken jeg eller barna har fått så mye som et julekort fra ham de siste 10 årene, og det han gir har blitt det han får...

Det er stebarn og stebarnebarn som får alle gavene derfra hvert år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...