Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2009 #81 Del Skrevet 12. desember 2009 Whiskey, bok, film og Babyfoot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookiemonster Skrevet 12. desember 2009 #82 Del Skrevet 12. desember 2009 i år som i fjor blir det en fotpleietime (som falt godt i smak, da han aldri hadde kommet på selv å gå til fotpleie) + en cardigan han ønsker seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rachel who Skrevet 12. desember 2009 #83 Del Skrevet 12. desember 2009 Jeg har kjøpt faren min et nydelig maskulint sengsett (kunne faktiskt tenkt meg det selv), så noen sokker og boxere som jeg signerer fra barna og en smørbrødgrill. Nam nam,, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 12. desember 2009 #84 Del Skrevet 12. desember 2009 Nå pleier ikke jeg egentlig å kjøpe så mye til pappa.. Men han får en koselig "Verdens Beste Pappa" kopp som jeg fant på skeidar Blått og fint med en figur på :happy: Kanskje kjøpe noe sjokolade, eller en konfekteske til han også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momseguri Skrevet 14. desember 2009 #85 Del Skrevet 14. desember 2009 I år skal pappa få lekehelikoptre. Han får jo mye annet "nyttig" fra andre og når vi snakket om hva vi ønsket oss til jul slengte han "på tull" ut at han ønsket seg det da. Men jeg tror ikke han blir skuffet nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå