ashera Skrevet 19. desember 2012 #281 Del Skrevet 19. desember 2012 Altså, er det liksom ingen her? Neivel, da går dere glipp av kunnskapen om at "Rocco og russen" må kunne karakteriseres som en ekte pulekalkun! Ikke at jeg har sett på faenskapet, Gud forby, men jeg har da forestillingsevne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 24. desember 2012 #282 Del Skrevet 24. desember 2012 God jul! Mvh Yvonne 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 7. januar 2013 Forfatter #283 Del Skrevet 7. januar 2013 God jul! Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 7. januar 2013 #284 Del Skrevet 7. januar 2013 Jeg ville bare ønske deg god jul på julaften. Mvh Yvonne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 9. januar 2013 Forfatter #285 Del Skrevet 9. januar 2013 Jeg ville bare ønske deg god jul på julaften. Mvh Yvonne Jeg skjønte det, måtte bare tulle litt med deg, pga jul, og ikke pul... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 1. desember 2013 Forfatter #286 Del Skrevet 1. desember 2013 Nå? Noen som har puleplaner? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaprifolen Skrevet 1. desember 2013 #287 Del Skrevet 1. desember 2013 Jippi, vi er i gang!!! Jeg har vært på pulekonsert i kveld! Denne varianten var definitivt å foretrekke fremfor den nabokattene pleide ha i hagen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 1. desember 2013 Forfatter #288 Del Skrevet 1. desember 2013 Jippi, vi er i gang!!! Jeg har vært på pulekonsert i kveld! Denne varianten var definitivt å foretrekke fremfor den nabokattene pleide ha i hagen! Å, så koselig! Da kom dere i skikkelig pulestemning, vil jeg tro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 1. desember 2013 #289 Del Skrevet 1. desember 2013 Førpulstid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 1. desember 2013 #290 Del Skrevet 1. desember 2013 Pulekalender er forresten det eneste prevensjonsmidlet Vatikanet godkjenner! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 1. desember 2013 #291 Del Skrevet 1. desember 2013 Og vi som kan fransk, kjenner til den tradisjonelle julekaken bouche de noêl eller julekubbe. Men her har vi en pulekubbe: http://www.thenervousbreakdown.com/wp-content/uploads/2009/11/penis-cake-frosted-tnb.jpg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 1. desember 2013 #292 Del Skrevet 1. desember 2013 *vondt i øynene* Note to self: Ikke åpne linker fra ashera. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 1. desember 2013 #293 Del Skrevet 1. desember 2013 Men i svingende...? Kan jeg få bli med her? Værsåsnill? Jeg kan bidra med eldgamle puletradisjoner og litt sånn fønki pulemusikk. Og when all else fails: gå pulebukk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 1. desember 2013 Forfatter #294 Del Skrevet 1. desember 2013 (endret) Og vi som kan fransk, kjenner til den tradisjonelle julekaken bouche de noêl eller julekubbe. Men her har vi en pulekubbe: http://www.thenervousbreakdown.com/wp-content/uploads/2009/11/penis-cake-frosted-tnb.jpg OMG! Nok pulekos for opptil flere av den der, vil jeg tro! Men i svingende...? Kan jeg få bli med her? Værsåsnill? Jeg kan bidra med eldgamle puletradisjoner og litt sånn fønki pulemusikk. Og when all else fails: gå pulebukk.Selvsagt! Her er alle velkomne! Ingen skal stå utenfor og bare se på i den søte puletida! Endret 1. desember 2013 av Bodillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 1. desember 2013 #295 Del Skrevet 1. desember 2013 (endret) Puleforkynnelse skjer alltid i misjonærstilling! Endret 1. desember 2013 av ashera 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 1. desember 2013 #296 Del Skrevet 1. desember 2013 Årets puleskinke! Åååå, nå føler jeg meg skikkelig gæren altså! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 1. desember 2013 Forfatter #297 Del Skrevet 1. desember 2013 Årets puleskinke! Åååå, nå føler jeg meg skikkelig gæren altså! Heisan, her går man rett på sak! Denslags burde kanskje dekkes til med f.eks en puleserviett? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 1. desember 2013 #298 Del Skrevet 1. desember 2013 Heisan, her går man rett på sak! Denslags burde kanskje dekkes til med f.eks en puleserviett? Uffameg - ja! Er det det vi kaller intimservietter når det ikke er jul? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 1. desember 2013 #299 Del Skrevet 1. desember 2013 Heisan, her går man rett på sak! Denslags burde kanskje dekkes til med f.eks en puleserviett? Asan eller Dermica? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 1. desember 2013 Forfatter #300 Del Skrevet 1. desember 2013 Bare det dufter av pul, så er det ett fett for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå