Gjest Gjest_meg_* Skrevet 9. desember 2009 #41 Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg er også enig med trådstarter. Østeuropeiske menn er sure, uoppmerksomme mot kvinner, og har et middelaldersk kvinnesyn som ikke hører hjemme i et moderne samfunn. Østeuropeiske kvinner er også sure, og hvis de spør deg om veien og du forklarer den, ser de bare surt på deg og går sin vei uten å takke for hjelpen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2009 #42 Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg jobber i butikk, og har en del russiske kunder. De fleste ser ganske så sure ut ja, unngår øyenkonkakt, og hilser ikke tilbake. Mulig de bare ser ned på butikkmedarbeidere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marlo Skrevet 9. desember 2009 #43 Del Skrevet 9. desember 2009 Her på stedet bor det en god del folk fra øst-europa, polakker, bosniere, albanere osv. Og det slår meg at samtlige av dem ser utrolig sure ut!! Mange av dem ser også ganske skumle og snuskete ut, noe jeg faktisk tror mange av dem de er også. Det gjelder spesiellt mennene, synes jeg. Jeg synes også de fleste øst-europeere er lite pene å se til. De jeg har møtt oppfører seg også temmelig uhøflig, vil jeg si. Fniser og ler av andre, og skuler olmt på folk. Jeg synes vi hører lite om oppførselen til denne folkegruppen, i motsetning til innvandrere fra f.eks midtøsten og asia. Jeg synes ikke andre utlendinger fra andre land ser så gjennomført sure ut som øst-europeere gjør. Hva mener andre? Da tror jeg du har møtt et ytterst fåtall på en veldig dårlig dag, for jeg har stikk motsatt opplevelse. Har kommet i kontakt med mange fra øst europa, noen som jeg kjenner som bor her i Norge, andre fordi jeg har reist i øst europa, og alle jeg har møtt på er varme, blide og åpne mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2009 #44 Del Skrevet 10. desember 2009 Hun har rett angående at vi ser sure ut. Les noen artikler om raseforskningen som ble gjort på 18 - og 1900-tallet. Folk fra østen ser mye strengere ut enn de i norden. Dessuten ble øst-europa herjet av mongolske horder og øst grenser også mot asia, så mange har mongolblod i seg, og mongoler har også sure ansiktsuttrykk. Det er ikke øst-europa som ble herjet av mongolerne, men balkan. forskjellige folkeslag. Østeuropeere: polakker, tjekker osv. er lyse med lyse øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå