Gå til innhold

Hva skal man gi kjæresten til jul når man er blakk?


Gjest juleblakk

Anbefalte innlegg

Gjest juleblakk

Hei

Jeg er en jente på 22 år som studerer på UIB.

Den siste mnd har det vært MANGE utgifter,slik som forsikring, strøm m.m.) og jeg kan ærlig si at jeg er SUUUUPER blakk.

Må faktisk be foreldrene mine om å låne penger til å kunne kjøpe gaver/eller til å betale regninger slik at jeg kan bruke mine penger på gaver.

Det som er problemet er at jeg er egentlig ikke så opptatt av hva ting skal koste og sånn.. Så lenge det er noe su ønsker seg eller blir gla for å få.

Problemet er derimot at jeg er sammen med en som er i full jobb og tjener bra.

Han kommer til å gi meg noe kjempe fint, og der sliter jeg med hva jeg kan gi tilbake..

Har ikke vært sammen mer enn 3 uker ca, og vil ikke få det til å virke som om jeg ikke har kontroll over økonomien, da jeg har det, men denne mnd har det vært masse uforutsette utgifter..

Noen anelse om HVA jeg kan gjøre?? Hva kan en gi når en vet at en får noe dyrt/flott selv??

Vil ikke virke gjerrig heller...

Uff vanskelig dette...

Noe råd?

Alle tips settes stooooor pris på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du bør fortelle ham at du ikke har så mye penger akkurat nå, og siden du er student kan du ikke kjøpe hva som helst når du selv ønsker det. Det forstår han helt sikkert!

Hva med et selvlagd julekort hvor du skriver en fin tekst til ham? Det hadde han sikkert satt pris på :) Det er virkelig tanken som teller, ikke hva man kjøper eller hvor mye det koster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Problematique

Hva med gavekort på en romantisk "helaften"? Resturant, kino og en drink hjemme etterpå f.eks. Du lager gavekortet nå, også har dere helaftenen i januar når økonomien din er bedre f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Problematique

Kan også være gavekort på en sexy helaften, hvor han får lov til å plukke ut et antrekk til deg og kanskje et sexleketøy (på din regning, såklart), og dere så tilbringer noen timer i senga... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du trenger ofte ikke å gi mer enn deg selv i gave for at gutten skal bli fornøyd :)

Eller så kan du lage et lite hefte med noen kort som han kan ta ut en etter en etter hva han ønsker. På disse kortene kan det stå noe du/dere skal gjøre, feks at du "pynter" deg for ham, gir ham massasje, lager middag til ham osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo avtale med han og si at du desverre ikke har så mye penger for tiden, også avtaler dere en ca pris på hvor mye dere skal bruke i julepresang til hverandre? Da slipper du å virke gjerrig hvertfall :P

Jeg stemmer for julegavetips som at du kan printe ut bilder av han/dere sammen også lage et album av det hvor du kan skrive noe søte ord om minner dere har hatt og om hvor mye han betyr for deg :rødme:

Et annet julegavetips som egentlig ikke er sånn seriøst er sånn at du kan lage sånne egne "gavekort", hvor du skriver ned diverse ting du vet han liker at du gjør, feks sånne frekke ting som å lage pannekaker i BH'n eller sånntnoe. Det hadde væt morsomt, men litt søtt også da :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_pelle_*

Kjøp noe her: www.dealextreme.com

Her finner du garantert noe han ikke har fra før. Sendes fraktfritt, men pass på å bestille for under 200 kroner (ca. 35 dollar) pr. pakke for å unngå avgifter. Har handlet julegaver her hvert år de siste 2 åra. Men haster nå for at det skal nå fram til jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også at forslaget om helaften høres bra ut, spesielt med det lille ekstra senere ;)

må nesten spørre...

sånne frekke ting som å lage pannekaker i BH'n eller sånntnoe.

hvafornoe?

er det meg som ikke kjenner til skikkelig frekke ting eller.. ? :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som nevnt tidligere så bør du absolutt prate med han og forklare situasjonen. Dere har bare vært sammen i tre uker, så forelskelsen vil nok overgå "skuffelsen" over at du ikke har råd til å betale i dyre dommer for en gave.

En gave hvor du har lagt litt arbeid bak kan være myyye bedre enn en litt dyrere gave du kjøpte i siste liten "fordi du ikke fant noe annet".

Lag yndlingsmiddagen hans, ta han med på en aktivitet han liker (go-kart, skøyter, tur i skogen med termos, bål og grillpølser, ishockeykamp, osv), lag et fint kort, bilde av dere to eller noe dere har minner fra, mal noe på lerret, lag drops/brente mandler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*

Ja nå ble jeg også fryktelig nyskjerrig altså. Hva er dette? "lage pannekaker i BH`n"??

Hehehe:-)

Synes også at forslaget om helaften høres bra ut, spesielt med det lille ekstra senere ;)

må nesten spørre...

hvafornoe?

er det meg som ikke kjenner til skikkelig frekke ting eller.. ? :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når man har vært sammen i tre uker, så ser jeg ikke helt at man må gi en særlig dyr gave. Men teater/konsert/kino og middag synes jeg absolutt er et alternativ, og dette gjøres etter juleferien når lån/stipend har kommet. (Strøm og forsikring uforutsett utgift? :klø: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå ble jeg også fryktelig nyskjerrig altså. Hva er dette? "lage pannekaker i BH`n"??

Hehehe:-)

:ler:

Regner med at personen mener at man skal lage pannekaker, men bare ha på seg BH'en på overkroppen, f.eks. :fnise:

Ellers kunne det blitt maks grisete, ja.. og kanskje ikke så sexy heller. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Werty_*

Ta han med på skøyter! Pakk en sekk med sjokolade, kakao osv. eller evt. gå en skitur. Det er koselig. Mye koseligere enn å gå på kino, synes nå jeg. Bare gjør et eller annet som overrasker, det kommer han til å like :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

OT: Dere som foreslår sexaktiviteter eller album med bilder/minner: Er det noe dere vanligvis gjør etter bare 3-4 ukers bekjentskap? På en måte høres det bare masete ut for meg. Hvis en mann ga meg sexgavekort eller album med bilder fra vår tid sammen (hvor mange minner er det mulig å få og hvor mange bilder er det mulig å ta på bare 3 uker :klø:) etter bare få uker sammen med meg, ville jeg få litt "klaustrofobi" tror jeg.

Kinobilletter eller en god hjemmelagd middag hadde jeg satt stor pris på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Problematique

Man må jo se det ann. Noen stormer inn i forhold og begge parter er like ivrige og "haster" mye, noen forhold er saktere i begynnelsen. Derfor synes nå jeg det er verdt å foreslå slikt, i tilfelle TS har et forhold som er av den førstenevnte typen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det hørtes fryktelig trist ut å få en helaften med dama til jul. Ikke at det er kjipt i seg selv, men det får jeg jo gjerne flere ganger i måneden uansett. Men hvis dere har lite og kjedelig sex, så kan jo det være spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...