Bahia Skrevet 15. desember 2009 #541 Del Skrevet 15. desember 2009 Lover du å ikke stjele avlingene mine? Jeg skal til og med vanne blomstene dine om du reiser bort en helg Jeg er stille og rolig, er snill og spiller ikke høy musikk JA TIL THE KITTEN SOM NABO PÅ FV!!! :duskedame: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #542 Del Skrevet 15. desember 2009 Lover du også å være en snill nabo? Jeg kan så på gården din, og jage bort rever. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 15. desember 2009 #543 Del Skrevet 15. desember 2009 Jeg kan også sende deg gaver, TK Jeg sendte nettopp deg en gave, trulta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 15. desember 2009 #544 Del Skrevet 15. desember 2009 Dere har overbevist meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 15. desember 2009 #545 Del Skrevet 15. desember 2009 Dere har overbevist meg. :strix: Kanskje vi kan overtale mia også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 15. desember 2009 #546 Del Skrevet 15. desember 2009 Det haddde vært bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 15. desember 2009 #547 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Skal du ordne med en gang? :hoppe: Endret 15. desember 2009 av Bahia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 15. desember 2009 #548 Del Skrevet 15. desember 2009 Jeg finner ikke igjen Farmville. :klø: Jeg har godtatt invitasjonen din, men hvor søren ble den av etter at jeg lukket den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 15. desember 2009 #549 Del Skrevet 15. desember 2009 Bruk søkefeltet da og se om det kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 15. desember 2009 #550 Del Skrevet 15. desember 2009 God idé. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 15. desember 2009 #551 Del Skrevet 15. desember 2009 Det kom ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #552 Del Skrevet 15. desember 2009 Gleder meg til ny nabo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 15. desember 2009 #553 Del Skrevet 15. desember 2009 Jeg har mistet gården min. :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #554 Del Skrevet 15. desember 2009 Mistet?? Hvordan klarte du det?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 15. desember 2009 #555 Del Skrevet 15. desember 2009 Det var to støvletter som var helt lik på nettsiden til Bianco, men hadde forskjellig artikkelnr, men disse ligner Støvletter Takker for X. Håper det hjelper!! Blir spennendes imorgen. Glegruer meg litt, tenk hvis noe går galt da... Versågod, Kitten! Får jeg se bilde av resultatet?? Hva skal Ulvemannen få til jul? Eller har du ikke bestemt deg, jeg lurer på om jeg vet hva jeg skal kjøpe til de som gjenstår, og da er det greit, eneste ulempen hvis noe er utsolgt. Så bra du ble fornøyd, hva koster det en vanlig klipp der du går? 655 er litt drøyt syns jeg, men hun vasket håret mitt hvertfall. Og det syns jeg er veldig godt. Nesten litt luksus at noen vasker mitt hår. Jeg har kjøpt en lokal bok som har kommet ut som han ønsker seg. Sandnes gjennom tidene i ord og bilder, samt en dvd som også er lokal. Så ønsker han seg lommebok og jeg har tenkt å kjøpe en fin en. Vanlig klipp vet jeg ikke, men med klipp, vask med massasje, masse striper+ den fargebhandlingskuren+3 produker i samme serie kom det på 1765 gitt. Ha en fin dag Trulta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 15. desember 2009 #556 Del Skrevet 15. desember 2009 Dere har overbevist meg. Mye morsommere med YoVille synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #557 Del Skrevet 15. desember 2009 Mye morsommere med YoVille synes jeg Kom på FV du også Fikk nesten lyst på non stop jeg, når jeg fikk se bilde. Høres ut som ei fin gave. Mamma får ei lokal bok i bursdagsgave, ei som har skrevet om farens kamp mot kreften. :blåse: for mamma som har bursdag i dag! Jeg har også lyst på stiper i håret, det er veldig fint. Syns faktisk ikke at det var så gale prisen du betalte, du fikk jo mye for pengene. Sånn egentlig. Det er luksus når andre vasker håret mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 15. desember 2009 #558 Del Skrevet 15. desember 2009 Hva er YoVille? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #559 Del Skrevet 15. desember 2009 Jeg er litt usikker på hva det er. Har du funnet igjen gården din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 15. desember 2009 #560 Del Skrevet 15. desember 2009 Mistet?? Hvordan klarte du det?? Jeg finner den ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå