mia83 Skrevet 3. desember 2009 #401 Del Skrevet 3. desember 2009 Ja så slipper jeg å skrape bakruta så mye i morra tidlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 3. desember 2009 #402 Del Skrevet 3. desember 2009 Ja så slipper jeg å skrape bakruta så mye i morra tidlig.. Smart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. desember 2009 #403 Del Skrevet 3. desember 2009 Smart Og nå er det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #404 Del Skrevet 3. desember 2009 Meg! Neida. Jeg har ikke brunt hår jeg heller... Hårfarge da? Kanskje jeg skal henge meg på denne dagboken også, men bare fordi den er rosa. Men håper det også er litt fordi det er kristian82 sin rosa Tja, på morningen rufser jeg det bare opp igjen, å så stikker jeg på jobb Og ellers så er det visstnok ganske lett for frisøren min å sette opp håret. Klarer det ikke så bra selv. Fall er jo nydelig det da, vil ha fall. Krøller kan bli litt, ja, krøllete Jeg har ikke krøller. Jeg har egentlig krøller som henne Så pent. Jeg tipper Kristian82 blir glad for at du limer inn bilder av pene damer i dagboken hans. Veldig happy. Appifany = Jeg har hår helt ned til rompa, med fall og små lokker i.. Burde kanskje snart gjøre noe for å fornye det litt også Nice med så langt hår. Eller så utfordrer han henne til raskest på 5 kilometer'n Kicker K82s Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 3. desember 2009 #405 Del Skrevet 3. desember 2009 Og nå er det Får sitte og hutre en liten stund til jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 3. desember 2009 #406 Del Skrevet 3. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 3. desember 2009 #407 Del Skrevet 3. desember 2009 Hårfarge da? Er naturlig blond, men farger det litt mørkere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 3. desember 2009 #408 Del Skrevet 3. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. desember 2009 #409 Del Skrevet 3. desember 2009 Nå har jeg pakket klart! Oslo here I come Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 3. desember 2009 #410 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg klør bak høyre øre. Holdt på å skrive venstre, vanskelig å holde styr på hva som er hva. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #411 Del Skrevet 3. desember 2009 Får sitte og hutre en liten stund til jeg. Sender varme tanker. Et par av tankene var tanker da..men de var i alle fall varme Er naturlig blond, men farger det litt mørkere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 3. desember 2009 #412 Del Skrevet 3. desember 2009 Nå har jeg pakket klart! Oslo here I come Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #413 Del Skrevet 3. desember 2009 Nå har jeg pakket klart! Oslo here I come Skal du til oslo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. desember 2009 #414 Del Skrevet 3. desember 2009 Ja, kommer i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #415 Del Skrevet 3. desember 2009 Ja, kommer i morgen! Skal gjøre der da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. desember 2009 #416 Del Skrevet 3. desember 2009 Skal gjøre der da? Besøke en venninne, feste litt og gjøre Oslos gater farlige Du har ikke noe i mot at vi legger flette-videoer og poster bilder av hår i tråden din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 3. desember 2009 #417 Del Skrevet 3. desember 2009 Nå har jeg pakket klart! Oslo here I come Flink. Hvor langt nordfra kommer du forresten? Sender varme tanker. Et par av tankene var tanker da..men de var i alle fall varme Tenker jeg nok, din gris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. desember 2009 #418 Del Skrevet 3. desember 2009 Flink. Hvor langt nordfra kommer du forresten? Tenker jeg nok, din gris. Prøvde å holde det litt sånn småhemmelig pga anonymitet, men hvem bryr seg Tromsø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 3. desember 2009 #419 Del Skrevet 3. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 3. desember 2009 #420 Del Skrevet 3. desember 2009 Prøvde å holde det litt sånn småhemmelig pga anonymitet, men hvem bryr seg Tromsø Ah. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå