Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?


kristian82

Anbefalte innlegg

Så kult, men er det en innekatt egentlig? :klø: :nigo:

Var ikke noe stygg drøm...heller ikke :shoppe::fnise: Men drømte jeg skulle på besøk til en kompis og han hadde fått seg ny dame, og det (av en eller annen grunn) visste jeg at var appifany, så vi hadde en sånn hemmelig greie oss to imellom siden hun visste at jeg var kristian82. :hoho: Jeg våknet før hun dumpet kompisen min for meg da, men tror nok det hadde skjedd om jeg sov litt lenger. :rulle:

Appifany hadde forresten brunt hår til litt under ørene i lengde. :opplyser:

:fnise: Ha ha, ja, selvsagt hadde det skjedd! :kose:

Appi :rope: Har du brunt hår til litt under ørene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje det var en annen?

Høres sånn ut :fnise: Men jeg kan gjøre det samme jeg. Drømme om noen jeg har hørt om, VET at det er den personen jeg drømmer om. Men ligner ikke.

Endret av *appifany*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den trasker både vedsiden av, foran og bak meg :nigo: Går ikke i bånd, og får rare blikk fra mennesker vi går forbi når jeg roper kom til pusen, og så kommer den springene. Det var innekatt, men han liker å være litt ute hver dag.

:hoho: ! Det er det mest morsomme jeg har hørt hele uken!

Jeg har ikke brunt hår, da. Det er blondt og skulderlangt med maaaaaasse krøller :fnise::opplyser:

:fnise: Ha ha, ja, selvsagt hadde det skjedd! :kose:

Appi :rope: Har du brunt hår til litt under ørene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Guriane: jeg ble 26 år :)

Ok. :)

Og Appi: Jeg rakk ikke å lese innlegget ditt før jeg svarte selv :fnise: Misunner krøllene dine altså. Sånn apropos. Skulle ønske jeg hadde krøller. Jeg ønsker meg krøller til jul :opplyser::sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. :)

Og Appi: Jeg rakk ikke å lese innlegget ditt før jeg svarte selv :fnise: Misunner krøllene dine altså. Sånn apropos. Skulle ønske jeg hadde krøller. Jeg ønsker meg krøller til jul :opplyser::sjenert:

:fnise:

Ganske lett å ordne håret da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...