The Kitten Skrevet 3. desember 2009 #381 Del Skrevet 3. desember 2009 Guriane og Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. desember 2009 #382 Del Skrevet 3. desember 2009 Vi kan godt bytte, Guri! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 3. desember 2009 #383 Del Skrevet 3. desember 2009 Det hadde vært det enkleste for dere begge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. desember 2009 #384 Del Skrevet 3. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 3. desember 2009 #385 Del Skrevet 3. desember 2009 Skjer det noe på snikk-snakk ennå? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. desember 2009 #386 Del Skrevet 3. desember 2009 trulta_: Jeg har også helt glatt hår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. desember 2009 #387 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) The Kitten skrev: Skjer det noe på snikk-snakk ennå? :klø: Meget lite. NoAngle åpnet en tråd for å finne oss, og det er den og en annen en som er startet etter at vi ble stengt ute derfra. Endret 3. desember 2009 av *appifany* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 3. desember 2009 #388 Del Skrevet 3. desember 2009 *appifany* skrev: Vi kan godt bytte, Guri! The Kitten skrev: Det hadde vært det enkleste for dere begge. The Kitten skrev: Skjer det noe på snikk-snakk ennå? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. desember 2009 #389 Del Skrevet 3. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 3. desember 2009 #390 Del Skrevet 3. desember 2009 Nå skal jeg til en nabo på kaffe. Talast! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. desember 2009 #391 Del Skrevet 3. desember 2009 Enjoy, Guri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 3. desember 2009 #392 Del Skrevet 3. desember 2009 Enjoy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. desember 2009 #393 Del Skrevet 3. desember 2009 Er du tilbake snart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 3. desember 2009 #394 Del Skrevet 3. desember 2009 Øy!!! Dere skriver så himla mye at når jeg er borte en hel dag er det så mye å oppdatere seg på!! Bare så dere vet det asså :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. desember 2009 #395 Del Skrevet 3. desember 2009 VirreVapp skrev: Øy!!! Dere skriver så himla mye at når jeg er borte en hel dag er det så mye å oppdatere seg på!! Bare så dere vet det asså :gjeiper: Koselig med lesestoff, vel!!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 3. desember 2009 #396 Del Skrevet 3. desember 2009 *appifany* skrev: Koselig med lesestoff, vel!!? Jada!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. desember 2009 #397 Del Skrevet 3. desember 2009 VirreVapp skrev: Øy!!! Dere skriver så himla mye at når jeg er borte en hel dag er det så mye å oppdatere seg på!! Bare så dere vet det asså :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. desember 2009 #398 Del Skrevet 3. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. desember 2009 #399 Del Skrevet 3. desember 2009 Mannen min måtte på jobb nå.. tror jeg skal gå ut og snu bilen min imens han er borte. Så må han parkere ut ifra hvordan jeg har satt bilen min, og ikke omvendt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 3. desember 2009 #400 Del Skrevet 3. desember 2009 mia83 skrev: Er du tilbake snart? Jeg? Er tilbake nå! Men det er blitt kjempekaldt her, men jeg gidder ikke fyre opp igjen for jeg skal snart i seng. Må sitte med pledd og tjukke sokker på meg VirreVapp skrev: Øy!!! Dere skriver så himla mye at når jeg er borte en hel dag er det så mye å oppdatere seg på!! Bare så dere vet det asså :gjeiper: Vet. mia83 skrev: Mannen min måtte på jobb nå.. tror jeg skal gå ut og snu bilen min imens han er borte. Så må han parkere ut ifra hvordan jeg har satt bilen min, og ikke omvendt.. Lurt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå