Guriane Skrevet 3. desember 2009 #361 Del Skrevet 3. desember 2009 Ganske lett å ordne håret da Er det? Jeg har også krøller. Sånn egentlig. Heldiggris. Jeg har bare fall jeg. Fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. desember 2009 #362 Del Skrevet 3. desember 2009 Er det? Heldiggris. Jeg har bare fall jeg. Fall. Tja, på morningen rufser jeg det bare opp igjen, å så stikker jeg på jobb Og ellers så er det visstnok ganske lett for frisøren min å sette opp håret. Klarer det ikke så bra selv. Fall er jo nydelig det da, vil ha fall. Krøller kan bli litt, ja, krøllete Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 3. desember 2009 #363 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg har egentlig krøller som henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 3. desember 2009 #364 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg bør nok klippe meg snart, ikke noen her som har lyst da?? Jeg har lyst på forandring, og det får jeg så og si aldri med frisøren. Og jeg bruker forskjellige salonger for hver gang. Men kanskje jeg skal slutte å gå med håret i strikk hele tiden, men det er jo så praktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 3. desember 2009 #365 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg kan klippe deg. Kan ikke garanterer at det blir pent, men det blir i alle fall nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. desember 2009 #366 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg har egentlig krøller som henne Det var jo kule krøller. Skal se om jeg finner et bilde av sånne som jeg har. Jeg bør nok klippe meg snart, ikke noen her som har lyst da?? Jeg har lyst på forandring, og det får jeg så og si aldri med frisøren. Og jeg bruker forskjellige salonger for hver gang. Men kanskje jeg skal slutte å gå med håret i strikk hele tiden, men det er jo så praktisk. Kanskje du skulle kjøpe sånne små kliper for å sette opp håret? Eller lage sånne fletter fra siden og rundt hodet? Skal jeg finne video? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. desember 2009 #367 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) http://images-cdn01.associatedcontent.com/.../300_106046.jpg Noe slikt, bare blondt med brune striper i. Innlegget er endret iht KGs regler. Bond, mod Endret 5. desember 2009 av Bond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 3. desember 2009 #368 Del Skrevet 3. desember 2009 Video hadde vært en god idé. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 3. desember 2009 #369 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) http://images-cdn01.associatedcontent.com/.../300_106046.jpg Noe slikt, bare blondt med brune striper i. Så pent. Jeg tipper Kristian82 blir glad for at du limer inn bilder av pene damer i dagboken hans. sitat endret Bond, mod Endret 5. desember 2009 av Bond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WildRider Skrevet 3. desember 2009 #370 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg har hår helt ned til rompa, med fall og små lokker i.. Burde kanskje snart gjøre noe for å fornye det litt også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WildRider Skrevet 3. desember 2009 #371 Del Skrevet 3. desember 2009 Så pent. Jeg tipper Kristian82 blir glad for at du limer inn bilder av pene damer i dagboken hans. Eller så utfordrer han henne til raskest på 5 kilometer'n Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 3. desember 2009 #372 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) http://images-cdn01.associatedcontent.com/.../300_106046.jpg Noe slikt, bare blondt med brune striper i. Vakkert!! Farsken, bare jeg som har glatt hår a... sitat endret Bond, mod Endret 5. desember 2009 av Bond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 3. desember 2009 #373 Del Skrevet 3. desember 2009 Eller så utfordrer han henne til raskest på 5 kilometer'n Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. desember 2009 #374 Del Skrevet 3. desember 2009 Video hadde vært en god idé. *lete* Vel, det er ikke den videoen jeg fant for et par mnd siden, men her er hvertfall en om Fletter Så pent. Jeg tipper Kristian82 blir glad for at du limer inn bilder av pene damer i dagboken hans. Satser på det ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 3. desember 2009 #375 Del Skrevet 3. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. desember 2009 #376 Del Skrevet 3. desember 2009 Eller så utfordrer han henne til raskest på 5 kilometer'n Kicker K82s Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 3. desember 2009 #377 Del Skrevet 3. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. desember 2009 #378 Del Skrevet 3. desember 2009 Her er den videoen hvor jeg lærte å flette håret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 3. desember 2009 #379 Del Skrevet 3. desember 2009 Her er den videoen hvor jeg lærte å flette håret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 3. desember 2009 #380 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Tja, på morningen rufser jeg det bare opp igjen, å så stikker jeg på jobb Og ellers så er det visstnok ganske lett for frisøren min å sette opp håret. Klarer det ikke så bra selv. Fall er jo nydelig det da, vil ha fall. Krøller kan bli litt, ja, krøllete Heldige deg. Ja, ser den da. Uansett hva du gjør så har du krøller. Men uansett hva jeg gjør så..går det ikke.. Fall kan være fint det. Hvis det er nok av det og håret er ganske langt. Mitt har bare fall sånn her og der sånn at det ser helt krise ut hvis jeg ikke gjør noe med det. Får ikke håret lenger enn til litt nedenfor skuldrene heller. Vil ha sånne krøller som deg Appi. Vi kan bytte. Tok permanent til konfirmasjonen min, men det ble så svakt, så det så ut som jeg hadde fletta håret. Frisøren min sa jeg hadde glasshår Jeg har egentlig krøller som henne Så utrolig tøft! http://images-cdn01.associatedcontent.com/.../300_106046.jpg Noe slikt, bare blondt med brune striper i. Nåh.. :rødme: Så pent. Jeg tipper Kristian82 blir glad for at du limer inn bilder av pene damer i dagboken hans. :skratte: sitat endret Bond, mod Endret 5. desember 2009 av Bond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå