Bahia Skrevet 2. desember 2009 #281 Del Skrevet 2. desember 2009 Har du drukket så mye vin? Det er tross alt bare onsdag Jeg er så heldig å ha hodepine som dukker opp jevnlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 2. desember 2009 #282 Del Skrevet 2. desember 2009 Herlig navn!! Det er snart helg da? Så bra du kommer innom! Har hatt en helt ok dag. Har pakket julegaver Nå spiser jeg pepperkaker. Dødsbra, Kitten. Appi! Er du ferdig med alle julegavene? Jeg har spist masse pepperkaker i kveld jeg også, ble litt småkvalm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 2. desember 2009 #283 Del Skrevet 2. desember 2009 Det er tross alt bare onsdag Jeg er så heldig å ha hodepine som dukker opp jevnlig Da er det godt å kose seg meg litt vin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 2. desember 2009 #284 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Det er tross alt bare onsdag Jeg er så heldig å ha hodepine som dukker opp jevnlig Det er sant. Men det er lille lørdag da... Men uff da. Migrene? Endret 2. desember 2009 av Guriane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 2. desember 2009 #285 Del Skrevet 2. desember 2009 Har tre gaver igjen, skal se om jeg ikke får kjøpt noen i Oslo i helga. Om noen har tips til hva jeg skal kjøpe ei bestemor som har alt, men som fortjener noe utrolig fint, så rop ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 2. desember 2009 #286 Del Skrevet 2. desember 2009 Har tre gaver igjen, skal se om jeg ikke får kjøpt noen i Oslo i helga. Om noen har tips til hva jeg skal kjøpe ei bestemor som har alt, men som fortjener noe utrolig fint, så rop ut! Det er ikke verst. Har igjen 7-8 eller noe sånt jeg.. Hmm. Et album med bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 2. desember 2009 #287 Del Skrevet 2. desember 2009 Da er det godt å kose seg meg litt vin Så absolutt Det er sant. Men det er lille lørdag da... Men uff da. Migrene? Spenningshodepine Er konstant stiv i nakken og skuldrene, og det fører til ofte hodepine Hjelper nok ikke på å sitte på dataen nå heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 2. desember 2009 #288 Del Skrevet 2. desember 2009 Om noen har tips til hva jeg skal kjøpe ei bestemor som har alt, men som fortjener noe utrolig fint, så rop ut! gavekort til hudpleier/spa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 2. desember 2009 #289 Del Skrevet 2. desember 2009 Det er ikke verst. Har igjen 7-8 eller noe sånt jeg.. Hmm. Et album med bilder? Hm. Har litt kort tid til å få funnet ut hva bilder jeg skulle bruke, fremkalle de og lage album tror jeg. Men skal begynne på en sånn, hun kan jo få den når som helst Så absolutt Spenningshodepine Er konstant stiv i nakken og skuldrene, og det fører til ofte hodepine Hjelper nok ikke på å sitte på dataen nå heller Tør jeg foreslå en fysioterapeut? Evt behandlingsforsikring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 2. desember 2009 #290 Del Skrevet 2. desember 2009 Så absolutt Spenningshodepine Er konstant stiv i nakken og skuldrene, og det fører til ofte hodepine Hjelper nok ikke på å sitte på dataen nå heller Det er ikke noe særlig. Skulle gjerne tilbudt meg å massere deg, men..jeg er ikke så flink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 2. desember 2009 #291 Del Skrevet 2. desember 2009 gavekort til hudpleier/spa? Hun er ikke typen til det der altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 2. desember 2009 #292 Del Skrevet 2. desember 2009 gavekort til hudpleier/spa? Synes det var et godt forslag. Hm. Har litt kort tid til å få funnet ut hva bilder jeg skulle bruke, fremkalle de og lage album tror jeg. Men skal begynne på en sånn, hun kan jo få den når som helst Ja, det er det da. Sliter med å finne en del gaver selv, så jeg har ikke så mange gode forslag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 2. desember 2009 #293 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg er inne på julegavetråden her på KG, der har jeg full oversikt og har fått en del inspirasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 2. desember 2009 #294 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg er inne på julegavetråden her på KG, der har jeg full oversikt og har fått en del inspirasjon Må sjekke ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 2. desember 2009 #295 Del Skrevet 2. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 2. desember 2009 #296 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Var mye der! Men nå må jeg finne senga så jeg ikke sovner over bordet her. Natta alle sammen (jeg tror det bare er Appi som er igjen her, men.. ) Endret 2. desember 2009 av Guriane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 2. desember 2009 #297 Del Skrevet 2. desember 2009 Var mye der! Men nå må jeg finne senga så jeg ikke sovner over bordet her. Natta alle sammen (jeg tror det bare er Appi som er igjen her, men.. ) Tror jeg du har rett i Natti Guri!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 2. desember 2009 #298 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg må sjekke e-posten min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 2. desember 2009 #299 Del Skrevet 2. desember 2009 Ok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 2. desember 2009 #300 Del Skrevet 2. desember 2009 Så flink du er Gikk du langt da? Jeg gikk 6 km. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå