vidvandre Skrevet 4. januar 2010 #1061 Del Skrevet 4. januar 2010 Hei forresten, Kristian82 Ikke pent å skrive i dagboken uten å hilse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. januar 2010 #1062 Del Skrevet 4. januar 2010 OK, her er den: http://web.mac.com/biong/halvorsenscondito...risliste_2.html http://www.halvorsensconditori.no/ Det står: Napoleonskake - sprøstekt butterdeigsbunn, eggekrem med Jamaicarom og fondantglasur. Altså: ekte. Vidvandre - ekspert på å finne ut ting uten å vandre for mye Det må da koste mer enn 22 kr for et napoleonskakestykke på konditori!! Hvor gammel er den prislista??? Jeg betalte 49 kr for over et år siden på Kaffistova liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 4. januar 2010 #1063 Del Skrevet 4. januar 2010 OK, her er den: http://web.mac.com/biong/halvorsenscondito...risliste_2.html http://www.halvorsensconditori.no/ Det står: Napoleonskake - sprøstekt butterdeigsbunn, eggekrem med Jamaicarom og fondantglasur. Altså: ekte. Vidvandre - ekspert på å finne ut ting uten å vandre for mye Er det noen sak! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. januar 2010 #1064 Del Skrevet 4. januar 2010 Vidvandre - ekspert på å finne ut ting uten å vandre for mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Michelin Skrevet 4. januar 2010 #1065 Del Skrevet 4. januar 2010 Dagbokens gjester er jo flittigere enn eieren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 4. januar 2010 #1066 Del Skrevet 4. januar 2010 Det må da koste mer enn 22 kr for et napoleonskakestykke på konditori!! Hvor gammel er den prislista??? Jeg betalte 49 kr for over et år siden på Kaffistova liksom... Kanskje du må kjøpe til et helt bryllup, og at det der er stykkpris hvis du kjøper 50 kakestykker Ellers så ser den webben rimelig analog ut, så det kan hende den er sjelden oppdatert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 4. januar 2010 #1067 Del Skrevet 4. januar 2010 Dagbokens gjester er jo flittigere enn eieren. Ja, på Kristian! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. januar 2010 #1068 Del Skrevet 4. januar 2010 Kanskje du må kjøpe til et helt bryllup, og at det der er stykkpris hvis du kjøper 50 kakestykker Ellers så ser den webben rimelig analog ut, så det kan hende den er sjelden oppdatert. Ergo: Du må dra dit for å sjekke om det stemmer at den fortsatt lages på den måten, og prisen! Og evt minne dem på å oppdatere nettsiden sin.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 5. januar 2010 #1069 Del Skrevet 5. januar 2010 Ofte blir jeg ganske sulten av å lese på kg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 5. januar 2010 #1070 Del Skrevet 5. januar 2010 Dagbokens gjester er jo flittigere enn eieren. Ofte blir jeg ganske sulten av å lese på kg Jeg sitter nå å jobber med nyjobben min :stolt: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 5. januar 2010 #1071 Del Skrevet 5. januar 2010 Så flink du er, Appy! Jeg er på gamle-jobben min, jeg har også lyst på ny jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 5. januar 2010 #1072 Del Skrevet 5. januar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 5. januar 2010 #1073 Del Skrevet 5. januar 2010 Så flink du er, Appy! Jeg er på gamle-jobben min, jeg har også lyst på ny jobb. Jeg liker nyjobben min Da er det lett å være flink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 5. januar 2010 #1074 Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg liker nyjobben min Da er det lett å være flink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #1075 Del Skrevet 5. januar 2010 Liker du napoleonskake Kristian? Ja. Jeg tror i alle fall det. Det går bra Hei forresten, Kristian82 Ikke pent å skrive i dagboken uten å hilse koslig du tar turen innom. Dagbokens gjester er jo flittigere enn eieren. Ja, jeg skal skjerpe meg... Ja, på Kristian! Auuu Nå fikk meg et rødt merke på sprettrompa mi ) Jeg liker nyjobben min Da er det lett å være flink Så fint da, grattis!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #1076 Del Skrevet 5. januar 2010 Har jeg dårlig ånde eller? Alle er jo vekk hver gang jeg er her. kristian82 febrilsk!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 5. januar 2010 #1077 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Ja, jeg skal skjerpe meg... Auuu Nå fikk meg et rødt merke på sprettrompa mi ) Har jeg dårlig ånde eller? Alle er jo vekk hver gang jeg er her. kristian82 febrilsk!!! Det er fordi du er her så sjelden... Endret 5. januar 2010 av Guriane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 6. januar 2010 #1078 Del Skrevet 6. januar 2010 Har jeg dårlig ånde eller? Alle er jo vekk hver gang jeg er her. kristian82 febrilsk!!! Det er fordi du er her så sjelden... >Agreed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 6. januar 2010 #1079 Del Skrevet 6. januar 2010 K82: Har du ikke smakt napoleonskake? Hvis du ser på bildene jeg har lagt ut så skjønner du sikkert hvilken kake jeg mener Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 6. januar 2010 #1080 Del Skrevet 6. januar 2010 Kristian! Få din hit med en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå