*appifany* Skrevet 3. desember 2009 #421 Del Skrevet 3. desember 2009 Ah. Hva med deg da? Vet jeg kanskje egentlig hvor du kommer fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #422 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Besøke en venninne, feste litt og gjøre Oslos gater farlige Du har ikke noe i mot at vi legger flette-videoer og poster bilder av hår i tråden din? Cool! Neinei, jeg takket deg jo for det lenger opp. Men vanskelig å henge med eller hoppe av i svingen ja, siden så mange av innleggene postes tidlig alla prematur utløsning. Bilder av menn er derimot ikke lov..Så sant de ikke er av kristian82. Flink. Hvor langt nordfra kommer du forresten? Tenker jeg nok, din gris. Jeg vet....En rosa gris. På linken under ser dere kristian82 er ute og svømmer. http://gfx.dagbladet.no/pub/artikkel/5/51/..._1194939964.jpg Endret 3. desember 2009 av kristian82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. desember 2009 #423 Del Skrevet 3. desember 2009 Jo, så ang bildet da, men så var det jo videoer av hårfletting osv. Kan ikke være så kult å ha i den rosa tråden eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. desember 2009 #424 Del Skrevet 3. desember 2009 Enn du da, K82, hvilken farge har du på håret? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 3. desember 2009 #425 Del Skrevet 3. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 3. desember 2009 #426 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg vil også reise til oslo i helga og feste!!! Men jeg må nok jobbe i stedet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. desember 2009 #427 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg vil også reise til oslo i helga og feste!!! Men jeg må nok jobbe i stedet Neiii! Kom å vær sammen med meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 3. desember 2009 #428 Del Skrevet 3. desember 2009 Hva med deg da? Vet jeg kanskje egentlig hvor du kommer fra? Nja. Prøvde å forklare her en gang uten å røpe for mye. Et lite stykke nord for Oslo. Cool! Neinei, jeg takket deg jo for det lenger opp. Men vanskelig å henge med eller hoppe av i svingen ja, siden så mange av innleggene postes tidlig alla prematur utløsning. Bilder av menn er derimot ikke lov..Så sant de ikke er av kristian82. Jeg vet....En rosa gris. På linken under ser dere kristian82 er ute og svømmer. Nåmmen :rødme: Enn du da, K82, hvilken farge har du på håret? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 3. desember 2009 #429 Del Skrevet 3. desember 2009 Neiii! Kom å vær sammen med meg! Det hadde vært staaaas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #430 Del Skrevet 3. desember 2009 Jo, så ang bildet da, men så var det jo videoer av hårfletting osv. Kan ikke være så kult å ha i den rosa tråden eller? Jo, kristian82 liker jenteting han. Så det går bra. Enn du da, K82, hvilken farge har du på håret? Mørk blond/brunt..Kristian82 er høy og mørk vettu. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. desember 2009 #431 Del Skrevet 3. desember 2009 Det hadde vært staaaas Ja! Bring it Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 3. desember 2009 #432 Del Skrevet 3. desember 2009 Ja! Bring it Okei, gidder du å ringe sjefen min å si at jeg skal få fri??? Kanskje du kan si at du har kidnappet meg slik at jeg ikke kan komme på jobb..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. desember 2009 #433 Del Skrevet 3. desember 2009 Jo, kristian82 liker jenteting han. Så det går bra. Mørk blond/brunt..Kristian82 er høy og mørk vettu. Ja, av en eller annen grunn så viste jeg det, eller så har jeg forestilt meg det Okei, gidder du å ringe sjefen min å si at jeg skal få fri??? Kanskje du kan si at du har kidnappet meg slik at jeg ikke kan komme på jobb..? Ikke noe problem. Send meg en PM med info, så er det gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 3. desember 2009 #434 Del Skrevet 3. desember 2009 Mørk blond/brunt..Kristian82 er høy og mørk vettu. Farge på øynene da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. desember 2009 #435 Del Skrevet 3. desember 2009 Farge på øynene da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #436 Del Skrevet 3. desember 2009 Ja, av en eller annen grunn så viste jeg det, eller så har jeg forestilt meg det Ikke noe problem. Send meg en PM med info, så er det gjort! Farge på øynene da? Brungrønne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 3. desember 2009 #437 Del Skrevet 3. desember 2009 Ja, av en eller annen grunn så viste jeg det, eller så har jeg forestilt meg det Samme her. Eller hvertfall at han var blond. Rart det der egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #438 Del Skrevet 3. desember 2009 Jo, kristian82 liker jenteting han. Så det går bra. Mørk blond/brunt..Kristian82 er høy og mørk vettu. Brungrønne øyer Samme her. Eller hvertfall at han var blond. Rart det der egentlig. Blond? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 3. desember 2009 #439 Del Skrevet 3. desember 2009 Du bare ler av flørtinga mi du. Brungrønne Åh. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 3. desember 2009 #440 Del Skrevet 3. desember 2009 Blond? :klø: Ikke blond som blond da Men du sa jo mørkblond selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå