Guriane Skrevet 3. desember 2009 #341 Del Skrevet 3. desember 2009 Så kult, men er det en innekatt egentlig? :klø: Var ikke noe stygg drøm...heller ikke Men drømte jeg skulle på besøk til en kompis og han hadde fått seg ny dame, og det (av en eller annen grunn) visste jeg at var appifany, så vi hadde en sånn hemmelig greie oss to imellom siden hun visste at jeg var kristian82. Jeg våknet før hun dumpet kompisen min for meg da, men tror nok det hadde skjedd om jeg sov litt lenger. Appifany hadde forresten brunt hår til litt under ørene i lengde. Ha ha, ja, selvsagt hadde det skjedd! Appi Har du brunt hår til litt under ørene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 3. desember 2009 #342 Del Skrevet 3. desember 2009 Kanskje det var en annen? Meg! Neida. Jeg har ikke brunt hår jeg heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. desember 2009 #343 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Kanskje det var en annen? Høres sånn ut Men jeg kan gjøre det samme jeg. Drømme om noen jeg har hørt om, VET at det er den personen jeg drømmer om. Men ligner ikke. Endret 3. desember 2009 av *appifany* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. desember 2009 #344 Del Skrevet 3. desember 2009 Den trasker både vedsiden av, foran og bak meg Går ikke i bånd, og får rare blikk fra mennesker vi går forbi når jeg roper kom til pusen, og så kommer den springene. Det var innekatt, men han liker å være litt ute hver dag. ! Det er det mest morsomme jeg har hørt hele uken! Jeg har ikke brunt hår, da. Det er blondt og skulderlangt med maaaaaasse krøller Ha ha, ja, selvsagt hadde det skjedd! Appi Har du brunt hår til litt under ørene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 3. desember 2009 #345 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg har brunt hår, men det er lengre enn det K82 drømte om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. desember 2009 #346 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg har også brunt hår, men til skuldrene/litt nedenfor skuldrene. Guriane: jeg ble 26 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 3. desember 2009 #347 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg klør på nesen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. desember 2009 #348 Del Skrevet 3. desember 2009 Pokker kitten, nå begynte det å klø på min nese og... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 3. desember 2009 #349 Del Skrevet 3. desember 2009 Unnskyld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. desember 2009 #350 Del Skrevet 3. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 3. desember 2009 #351 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg klør ikke lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. desember 2009 #352 Del Skrevet 3. desember 2009 Ikke meg heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 3. desember 2009 #353 Del Skrevet 3. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snop Skrevet 3. desember 2009 #354 Del Skrevet 3. desember 2009 Kanskje jeg skal henge meg på denne dagboken også, men bare fordi den er rosa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 3. desember 2009 #355 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Endret 3. desember 2009 av The Kitten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. desember 2009 #356 Del Skrevet 3. desember 2009 Så koselig at du vil det Tutta!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 3. desember 2009 #357 Del Skrevet 3. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 3. desember 2009 #358 Del Skrevet 3. desember 2009 Guriane: jeg ble 26 år Ok. Og Appi: Jeg rakk ikke å lese innlegget ditt før jeg svarte selv Misunner krøllene dine altså. Sånn apropos. Skulle ønske jeg hadde krøller. Jeg ønsker meg krøller til jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. desember 2009 #359 Del Skrevet 3. desember 2009 Ok. Og Appi: Jeg rakk ikke å lese innlegget ditt før jeg svarte selv Misunner krøllene dine altså. Sånn apropos. Skulle ønske jeg hadde krøller. Jeg ønsker meg krøller til jul Ganske lett å ordne håret da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 3. desember 2009 #360 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg har også krøller. Sånn egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå