Guriane Skrevet 2. desember 2009 #261 Del Skrevet 2. desember 2009 :strix: Veldig godt å se deg igjen, jeg begynte å bli bekymret..lurte på om jeg måtte sende flere Pm Nja, vet ikke om noen forum jeg, så dere kan bestemme eventuelt. Bare dere sier ifra da hehe, Åå! :rødme: Godt å se deg også! Hi hi. Du må gjerne fortsette å sende PM selv om du har funnet meg da Jeg vet ikke om noen jeg heller.. Ikke annet enn Hotel Cæsar-forum..men regner med vi ville blitt kastet ut derfra rimelig kjapt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #262 Del Skrevet 2. desember 2009 Hei og hopp! Du(dere) er topp! Og sier du imot så er du idiot!! (Hint hint til alle klagerne :gjeiper: ) God kveld folkens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 2. desember 2009 #263 Del Skrevet 2. desember 2009 Hei og hopp! Du(dere) er topp! Og sier du imot så er du idiot!! (Hint hint til alle klagerne :gjeiper: ) God kveld folkens Hei Virre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #264 Del Skrevet 2. desember 2009 Åå! :rødme: Godt å se deg også! Hi hi. Du må gjerne fortsette å sende PM selv om du har funnet meg da Jeg vet ikke om noen jeg heller.. Ikke annet enn Hotel Cæsar-forum..men regner med vi ville blitt kastet ut derfra rimelig kjapt.. :strix: Ja, jeg sendte en nå for noen minutter siden, og Pm er jo koslig det også. Ja, rompa til kristian82 er populær, men tror ikke den egner seg på et cesar forum. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 2. desember 2009 #265 Del Skrevet 2. desember 2009 Har dere hatt en fin dag, jenter? (Og Kristian) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #266 Del Skrevet 2. desember 2009 Har dere hatt en fin dag, jenter? (Og Kristian) for at jeg ble innkludert. Ja, en bra dag her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 2. desember 2009 #267 Del Skrevet 2. desember 2009 :strix: Ja, jeg sendte en nå for noen minutter siden, og Pm er jo koslig det også. Ja, rompa til kristian82 er populær, men tror ikke den egner seg på et cesar forum. :gjeiper: Gleder meg til å lese Ikke min heller Har dere hatt en fin dag, jenter? (Og Kristian) Ja, kjempefin! Du da Kitten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 2. desember 2009 #268 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg har hatt en fin dag Koser meg med hvitvin, potetgull og KG nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 2. desember 2009 #269 Del Skrevet 2. desember 2009 Den har vært fin. Jeg har gjort spanks, lest i Oliver Twist og gått en lang tur i skog og mark. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #270 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Gleder meg til å lese Ikke min heller Her blir man ikke lei den. Endret 2. desember 2009 av kristian82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 2. desember 2009 #271 Del Skrevet 2. desember 2009 Hei Virre! Heeeei!!! Du fant oss til slutt :) Har dere hatt en fin dag, jenter? (Og Kristian) Har hatt en ganske fin dag! Mye å gjøre på jobb, og er ganske så sliten.. Men i morgen har jeg friiiiiii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 2. desember 2009 #272 Del Skrevet 2. desember 2009 Den har vært fin. Jeg har gjort spanks, lest i Oliver Twist og gått en lang tur i skog og mark. Så flink du er Gikk du langt da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 2. desember 2009 #273 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg har hatt en fin dag Koser meg med hvitvin, potetgull og KG nå Oh.. Kan jeg få låne et glass? Den har vært fin. Jeg har gjort spanks, lest i Oliver Twist og gått en lang tur i skog og mark. Spanks?? Her blir man ikke lei den. Nåh. :rødme: Heeeei!!! Du fant oss til slutt :) Ja! Endelig! Var Kristian som tipsa meg. Koselig at alle er samla igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #274 Del Skrevet 2. desember 2009 Oh.. Kan jeg få låne et glass? Spanks?? Nåh. :rødme: Ja! Endelig! Var Kristian som tipsa meg. Koselig at alle er samla igjen! Nydelig Men nå må jeg spise og legge meg...Kjempefint alle er samlet, dumt appifany ikke er på, men hun vet jo hvor vi er og kommer igjen. alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 2. desember 2009 #275 Del Skrevet 2. desember 2009 Oh.. Kan jeg få låne et glass? Spanks?? Kattungen er ikke så uskyldig som man skulle tro :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 2. desember 2009 #276 Del Skrevet 2. desember 2009 Nydelig Men nå må jeg spise og legge meg...Kjempefint alle er samlet, dumt appifany ikke er på, men hun vet jo hvor vi er og kommer igjen. alle sammen. Mia må også komme! Natta Kristian! Kattungen er ikke så uskyldig som man skulle tro :dåne: Kjempegodt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 2. desember 2009 #277 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Gurimalla Nåh. I like måte! Jah, tror du ikke det passer Kristian bra kanskje? Jeg har lyst til å se hvor lenge de blir stående. Tror nok det blir lenge. Jeg tipper det blir stående ganske så lenge. Mange måneder hvertfall. Skal vi tippe?? Da går jeg for juli 2011. Nå skulle jeg ønske det var helg Jeg også, men det er leeeenge igjen. Endret 2. desember 2009 av trulta_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 2. desember 2009 #278 Del Skrevet 2. desember 2009 Nå begynner jeg å få hodepine, så nå må jeg legge meg snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 2. desember 2009 #279 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg tipper det blir stående ganske så lenge. Mange måneder hvertfall. Skal vi tippe?? Da går jeg for juli 2011. Jeg også, men det er leeeenge igjen. Ja, hva skal man skrive der egentlig. Nå begynner jeg å få hodepine, så nå må jeg legge meg snart Har du drukket så mye vin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 2. desember 2009 #280 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Jeg endret navnet på tråden til KRISTIAN82 SIN LILLE ROSA... Så alle haters, fortsatt får se kristian82 til stadighet figurere på siste innlegg. Herlig navn!! Nå skulle jeg ønske det var helg Det er snart helg da? Hei og hopp! Du(dere) er topp! Og sier du imot så er du idiot!! (Hint hint til alle klagerne :gjeiper: ) God kveld folkens Åå! :rødme: Godt å se deg også! Hi hi. Du må gjerne fortsette å sende PM selv om du har funnet meg da Jeg vet ikke om noen jeg heller.. Ikke annet enn Hotel Cæsar-forum..men regner med vi ville blitt kastet ut derfra rimelig kjapt.. Så bra du kommer innom! Har dere hatt en fin dag, jenter? (Og Kristian) Har hatt en helt ok dag. Har pakket julegaver Nå spiser jeg pepperkaker. Den har vært fin. Jeg har gjort spanks, lest i Oliver Twist og gått en lang tur i skog og mark. Dødsbra, Kitten. Endret 2. desember 2009 av *appifany* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå