trulta_ Skrevet 2. desember 2009 #241 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Gurimalla!!! Kjekt å se deg, Guriane Du har vært sakna. Motorforum Endret 2. desember 2009 av trulta_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 2. desember 2009 #242 Del Skrevet 2. desember 2009 Gurimalla!!! Kjekt å se deg, Guriane Du har vært sakna. Motorforum Gurimalla Nåh. I like måte! Jah, tror du ikke det passer Kristian bra kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 2. desember 2009 #243 Del Skrevet 2. desember 2009 Hvorfor blir ikke trådene fjernet forresten, kanskje det er bedre at de bare blir stående der og ta opp plass, låste.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 2. desember 2009 #244 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg vil iallfall ha min stående der. Som et minne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 2. desember 2009 #245 Del Skrevet 2. desember 2009 Det er jo ikke aktivitet der, så trådene blir nok stående en stund uten å bli skyvd ut av den første siden også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 2. desember 2009 #246 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg har lyst til å se hvor lenge de blir stående. Tror nok det blir lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 2. desember 2009 #247 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg vil iallfall ha min stående der. Som et minne. Vet. Men ser liksom ikke helt vitsen med å fjerne det sånn halvveis. Det er jo ikke aktivitet der, så trådene blir nok stående en stund uten å bli skyvd ut av den første siden også Mm. Jeg har lyst til å se hvor lenge de blir stående. Tror nok det blir lenge. Tror jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 2. desember 2009 #248 Del Skrevet 2. desember 2009 Kan jeg muntre noen opp med en klementin eller en pepperkake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 2. desember 2009 #249 Del Skrevet 2. desember 2009 Takk, jeg har spist meg mett og kvalm på pepperkaker før i kveld, men tar gjerne en klementin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 2. desember 2009 #250 Del Skrevet 2. desember 2009 Kan jeg muntre noen opp med en klementin eller en pepperkake? Nå skulle jeg ønske det var helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. desember 2009 #251 Del Skrevet 2. desember 2009 for en deilig, deilig tittel på boka di.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 2. desember 2009 #252 Del Skrevet 2. desember 2009 Nå skulle jeg ønske det var helg Kan du bare spise pepperkaker og klementiner i helgene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 2. desember 2009 #253 Del Skrevet 2. desember 2009 Kan du bare spise pepperkaker og klementiner i helgene? Jeg vil bare ha helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #254 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Hei. Er det her vi er nå.. Synes ikke det er det samme lenger altså. Vet ikke om jeg er sint eller skuffa. Lurer veldig på hva som kvalifiseres som snikk-snakk egentlig! Det her er da strengt tatt mer snikk-snakk enn dagbok! Er vel ikke lenge før dagbok-forumet blir låst også. Takk til Kristian som sa i fra til meg! Og moro å se alle sammen igjen! Er med på å finne et annen forum, motorforum kanskje? Så Kristan kan føle seg som en mann igjen med sin lille rosa Jippiiiiiiiiiii Ja, jeg måtte sende Pm, var redd du ikke fant veien. Haha, den lille rosa var ikke min feil OM DU TENKER PÅ DEN I RIS OG ROS den tråden "hvor er alle låste brukere", jeg bare ropte på deg, så var det noen andre brukere som tullet.. Men dagboknavnet er mitt ja. Føler meg mann uansett jeg. for en deilig, deilig tittel på boka di.... Endret 2. desember 2009 av kristian82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 2. desember 2009 #255 Del Skrevet 2. desember 2009 Jippiiiiiiiiiii Ja, jeg måtte sende Pm, var redd du ikke fant veien. Haha, den lille rosa var ikke min feil OM DU TENKER PÅ DEN I RIS OG ROS den tråden "hvor er alle låste brukere", jeg bare ropte på deg, så var det noen andre brukere som tullet.. Men dagboknavnet er mitt ja. Føler meg mann uansett jeg. Skjønte nesten det da Flink! Tenkte siden du er villig til å være med inn på mote.no eller hvor det var så kanskje det ville være rettferdig om vi ble med deg inn på et skikkelig manneforum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #256 Del Skrevet 2. desember 2009 Skjønte nesten det da Flink! Tenkte siden du er villig til å være med inn på mote.no eller hvor det var så kanskje det ville være rettferdig om vi ble med deg inn på et skikkelig manneforum :strix: Veldig godt å se deg igjen, jeg begynte å bli bekymret..lurte på om jeg måtte sende flere Pm Nja, vet ikke om noen forum jeg, så dere kan bestemme eventuelt. Bare dere sier ifra da hehe, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 2. desember 2009 #257 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg vil bare ha helg Det hadde vært greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 2. desember 2009 #258 Del Skrevet 2. desember 2009 Din lille rosa ja. Vakkert navn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 2. desember 2009 #259 Del Skrevet 2. desember 2009 Hei og hopp! Du(dere) er topp! Og sier du imot så er du idiot!! (Hint hint til alle klagerne :gjeiper: ) God kveld folkens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 2. desember 2009 #260 Del Skrevet 2. desember 2009 VirreVapp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå