Gå til innhold

Er du flink pike og svelger?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_ylvina_*
Skrevet

Jeg svelger, men er vel ikke flink pike for det. Faktisk skikkelig troll til kjerring... :fnise:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Gunn_*
Skrevet
Jeg svelger, men er vel ikke flink pike for det. Faktisk skikkelig troll til kjerring... :fnise:

Hvorfor i all verden skulle jeg svelge noe jeg ikke vil ha i munnen min uansett. Er vi jenter blitt dyr? Skjønner ikke noen ting lenger. Hvor blir det av det skjøre, deilige med to som elsker hverandre? Er glad i gutten min. Kysser, klemmer og smasker på hele han. Smaker på han også, gjerne. Men hvorfor ta imot innvendig veske? Skal jeg også svelge blodet hans dersom han blør eller snørret når han er forkjølet?

Hva har skjedd med kvinnene i dag? Synes all tøffheten går ut over det fine, personlige mellom par som er glad i hverandre.

Spørsmål til ærlige gutter: Jenter som ikke vil svelge eller i det hele tatt ha sæden i munnen, hva mener dere om disse? Og, er det fristende å ha en jente, som skal bli mor til barnet ditt, som du vet har svelget sæden til 5-6 mannfolk?

Skrevet
Hvorfor i all verden skulle jeg svelge noe jeg ikke vil ha i munnen min uansett. Er vi jenter blitt dyr? Skjønner ikke noen ting lenger. Hvor blir det av det skjøre, deilige med to som elsker hverandre? Er glad i gutten min. Kysser, klemmer og smasker på hele han. Smaker på han også, gjerne. Men hvorfor ta imot innvendig veske? Skal jeg også svelge blodet hans dersom han blør eller snørret når han er forkjølet?

Hva har skjedd med kvinnene i dag? Synes all tøffheten går ut over det fine, personlige mellom par som er glad i hverandre.

Spørsmål til ærlige gutter: Jenter som ikke vil svelge eller i det hele tatt ha sæden i munnen, hva mener dere om disse? Og, er det fristende å ha en jente, som skal bli mor til barnet ditt, som du vet har svelget sæden til 5-6 mannfolk?

Man utveksler da "innvendig væske" som du sier, når man kysser med tunge. Men kniper vel igjen munnen da for å unngå dette? Og når han ejakulerer må han løpe på badet og sprute i do.

:ironi:

Gjest Hot Rodny
Skrevet
nei det har jeg faktisk aldri gjort før. blir vel en dag, men jeg har ikke funnet det fristende enda. han har fått sprute i ansiktet mitt da, men da fikk jeg latterkrampe og hele stemninga ble bare komisk til slutt... :P

jeg forventer ikke at han skal slurpe i seg utfloden min heller da.. :P

Kan jo ikke sammenliknes det da!! :D

Utflod = kukost

Fittesaft = sperm

skjønner?

Skrevet

Hallo!!

Hvis du sammenligner utflod med kukost, så har du virkelig misforstått..

Du vet, kukost eller flensost som det også kalles, er gammel og delvis inntørket gugge som du får når du ikke har vasket deg på en stund.

Utflod er mere "ferskvare" ;)

You see..!! fittesaft som du sier inneholder også endel utflod vettu.

Skrevet

jeg svelger, men ikke alltid. Spesielt om det er en stund siden vi har hatt oss, men om vi er raske tilbake så ja, gjerne! Føler det er litt mer smak, det smaker beskt, om det har gått en stund siden forrige utløsning.

Gjest Gjest_jente20_*
Skrevet

Årh blir så frustrert. Jeg elsker å suge typen, og gir han med glede oralsex når han ønsker det. Men jeg klarer ikke å svelge :( Har prøvd flere ganger, men jeg brekker meg av smaken. Det smaker helt forferdelig :spy: Å han spruter ikke lite heller. Det er ganske mye som kommer ut, godt over gjennomsnitte, så det blir liksom så store mengder, hehe. Men hadde sæden smakt mer nøytralt skulle jeg med glede gjort det. Har konkludert med at kjæresten min har veldig dårlig sædsmak :)

Skrevet (endret)
Årh blir så frustrert. Jeg elsker å suge typen, og gir han med glede oralsex når han ønsker det. Men jeg klarer ikke å svelge :( Har prøvd flere ganger, men jeg brekker meg av smaken. Det smaker helt forferdelig :spy: Å han spruter ikke lite heller. Det er ganske mye som kommer ut, godt over gjennomsnitte, så det blir liksom så store mengder, hehe. Men hadde sæden smakt mer nøytralt skulle jeg med glede gjort det. Har konkludert med at kjæresten min har veldig dårlig sædsmak :)

Til dypere du har den når han kommer til mindre kjenner du for den passerer smaksløkene til slutt.

Endret av Gutt87
Skrevet

Jeg svelger som bare det faktisk. Føler vel at det er en ære at han lar meg få lov til å suge på manndommen hans. Skulle ønske kjæresten min lot meg suge oftere. :tristbla:

Skrevet (endret)

Hvis det bare er smak og ikke konsistens du reagerer på, så er det vel bare å "lukke" nesen? Altså holde pusten mens det er i munnen?

Jeg har gjort det noen ganger når jeg har sugd menn som ikke har smakt noe særlig. Funker veldig bra. Er jo en viss ettersmak, men den er stort sett den samme - søtlig av sæd - uansett hvordan smaken er på selve satsen.

Så kan du jo ha et glass vann, noen halspastiller eller tyggis ved siden av sengen/sofaen/hvordereenner som du kan putte i munnen etterpå?

Endret av kisskissbangbang
Skrevet
Hvis det bare er smak og ikke konsistens du reagerer på, så er det vel bare å "lukke" nesen? Altså holde pusten mens det er i munnen?

Jeg har gjort det noen ganger når jeg har sugd menn som ikke har smakt noe særlig. Funker veldig bra. Er jo en viss ettersmak, men den er stort sett den samme - søtlig av sæd - uansett hvordan smaken er på selve satsen.

Så kan du jo ha et glass vann, noen halspastiller eller tyggis ved siden av sengen/sofaen/hvordereenner som du kan putte i munnen etterpå?

Bra råd du har der. Skulle bare mangle at dere ikke sugde oss (selv om homser er litt flinkere). ;) Bra at kvinner i det minste er flinke til noe her i verden.

Skrevet

Nå skal det jo sies at saften til jenter ikke lukter blomster hele tiden den heller da så er nok noen gutter som også ofrer seg for sin partner :P

Skrevet

Jeg takler ikke den slimete, ekle konsistensen på sæd, så nei jeg svelger ikke.

Jeg antar det gjør meg til en slem pike. :snurt: *Legge seg med stumpen i været og vente på ris*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...