Gå til innhold

Er du flink pike og svelger?

Fremhevede innlegg

Gjest Mann, 39
Skrevet
Kelner: Ønsker de å starte med litt champagne og en forrett?

Kunde: Ja takk, gi meg den beste champagnen dere har på huset og jokk ut litt sæd oppi noen skjell er du snill.

Bra illustrert!

Det er for mange sære menn (og kvinner) samlet på et sted tydeligvis.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet

Er det virkelig godt aa suge ?

Har penisen noen smak?

Gjest Gjest-eiei
Skrevet

Det er ikke noe ille med å suge.

Jeg elsker å gjøre det fordi jeg ser at fyren eeelsker det. Som jeg sa til han "hvordan kan man ha noe i mot å gjøre noe man ser den man er glad i elsker?". Så da blir det på en måte godt å gjøre det.

Men jeg kan også forstå helt de som ikke vil, ikke noe ille til de som hverken suger, eller de som ikke svelger.

Jeg svelger hvis jeg vil. Jeg har ikke noe i mot det, men jeg gidder ikke alltid å gjøre det. Spørs litt på humøret.

Og så klart, å kline med gutten etterpå er et must, så de ser hva vi går igjennom for dem ;)

Skrevet

Det er noe som tenner meg enormt, og jeg tror mange gutter blir helt ut av seg av damer som svelger. Det svada om jenter som ikke svelger er av en høyere klasse er pisspreik. Damer som svelger er råe, og man vet at man har møtt en jente som bryr seg om mannens glede.

Skrevet
Damer som svelger er råe, og man vet at man har møtt en jente som bryr seg om mannens glede.

Hahaha der lo jeg godt. takk for den :ler:

Gjest flinkpike
Skrevet

Ja, jeg svelger, men ikke alt, for jeg lar resten av sæden renne litt fra munnen min og ned på puppene mine, så begynner jeg å slikke brystvortene og halsen hans til han er klar igjen, da er det ofte anal om vi ikke begynner med det med en gang. Han sier også flink pike til meg, jeg blir så utrolig tent av det, som om jeg er liten og han stor og mektig.

Skrevet

Ja. Men ikke om fyren smaker surt, da spytter jeg det ut igjen. :fnise:

Skrevet

Jepp. Ikkje noko problem å svelge.

Skrevet (endret)

Ja, det gjør jeg. Jeg begynte egentlig med det kun for å slippe griseriet ( :ler: ), og så har det bare fortsatt. Mannen er blitt vant med det nå, og dersom jeg hadde tatt det fra ham hadde det blitt månelyst hjemme. :fnise: Ikke at det gjør meg noen ting altså - det smaker jo nesten ingenting uansett.

Endret av ~Maja~
Skrevet

Utrolig mange "begrensede" folk her, som jeg er veldig glad for at jeg aldri har hatt et forhold med. Jeg kan ikke forestille meg hvordan det er mulig å synes at noe ved kroppen til partneren er ekkelt (så lenge man ikke snakker om avfallsstoffer) - det er helt uforståelig for meg. Hvis partneren skulle synes at sæden min er EKKEL? Eller at jeg synes at fittesaften hennes er EKKEL? Nei, ærlig talt. Man er da voksen, for faen.

Skrevet
Utrolig mange "begrensede" folk her, som jeg er veldig glad for at jeg aldri har hatt et forhold med. Jeg kan ikke forestille meg hvordan det er mulig å synes at noe ved kroppen til partneren er ekkelt (så lenge man ikke snakker om avfallsstoffer) - det er helt uforståelig for meg. Hvis partneren skulle synes at sæden min er EKKEL? Eller at jeg synes at fittesaften hennes er EKKEL? Nei, ærlig talt. Man er da voksen, for faen.

:klappe: Ingenting som er et resultat av at man har hatt det godt sammen er ekkelt vel!

Gjest MikeWaters
Skrevet
:klappe: Ingenting som er et resultat av at man har hatt det godt sammen er ekkelt vel!

Henger meg på Rimmern og Olive her, fatter det faen ikke.

Skrevet
Henger meg på Rimmern og Olive her, fatter det faen ikke.
Tror jeg slenger meg på dere tre, jeg.
Skrevet (endret)
Tror jeg slenger meg på dere tre, jeg.

Og jeg! :goodbye:

Endret av kisskissbangbang
Skrevet

Jeg er enig med det du sier. Men må legge til at det faktisk finnes noen menn som smaker helt grusomt! Jeg tror du skal lete lenge etter en som er mer glad i suging og svelging enn meg. Men til og med jeg må kaste inn håndkleet iblant. Og jeg er blant dem som håper på at ladningen er størst mulig så jeg virkelig får nyte godsakene.

Skrevet

Å,ja. Suger og svelger med glede. Blir kjempe opphisset av det. Elsker at han spruter på brystene mine også... MMMM!

Gjest Gjest_jenny_*
Skrevet
Jeg er enig med det du sier. Men må legge til at det faktisk finnes noen menn som smaker helt grusomt! Jeg tror du skal lete lenge etter en som er mer glad i suging og svelging enn meg. Men til og med jeg må kaste inn håndkleet iblant. Og jeg er blant dem som håper på at ladningen er størst mulig så jeg virkelig får nyte godsakene.

Det er sant.

Jeg har alltid vært veldig glad i å svelge, men jeg har hatt to menn - en i et ganske langvarig forhold - som ikke smakte spesielt godt. Jeg fikk det i meg, men jeg elsket det ikke som jeg pleier og oppfordret ikke så mye til det som jeg vanligvis gjør.

Så hver gang noen sier sæd er æsj, så tenker jeg at det faktisk kan være de har vært uheldige.

På den annen side så er det jo bare å ta den langt bak i halsen og svelge alt rett ned. Å spytte har jeg i hvert fall aldri fattet vitsen med, da får man det jo helt garantert over hele tunga og alle smaksløkene.

Han jeg holder på med nå smaker heldigvis DIGG uansett :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...