Gå til innhold

Er du flink pike og svelger?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Jente23_*
Skrevet

Jeg svelger gjerne;)

Men,jeg liker bedre når mannen spruter meg i ansiktet,da kan jeg leke litt med spermen etterpå! Enten smøre den ut eller dytte den inn i munnen og svelge:)

Gjest gjest_nå
Skrevet
ja, jeg svelger! :lur:

mest for å glede han, eller tenner du også på det?

Skrevet

Finnes ikke noe som er mer motbydelig enn å svelge.

Skrevet

nei det har jeg faktisk aldri gjort før. blir vel en dag, men jeg har ikke funnet det fristende enda. han har fått sprute i ansiktet mitt da, men da fikk jeg latterkrampe og hele stemninga ble bare komisk til slutt... :P

jeg forventer ikke at han skal slurpe i seg utfloden min heller da.. :P

Gjest Flink uten å svelge
Skrevet

Flink pike? Hva søren? Har det om man svelger eller ei noe med om man er flink å gjøre?

Jeg har gjort det noen ganger hvis stemningen har vært til stede. Men som oftest byr det meg fullstendig imot at mannen kommer i munnen på meg. Men jeg er ikke mindre flink av den grunn.

Det blir best sex av at man er fri og gjør det man har lyst til og får glede av, og ikke ting man føler man MÅ gjøre for å tilfredstille partneren!

Skrevet
Det blir best sex av at man er fri og gjør det man har lyst til og får glede av, og ikke ting man føler man MÅ gjøre for å tilfredstille partneren!

Sier du ikke imot deg selv her? Altså hvis din mann har lyst og får glede av det, og du gjør det for å glede han. At man gjør noe for å glede noen andre har vel ikke noe med tvang å gjøre.

Gjest Gjest_jente25_*
Skrevet

Svelger alltid når jeg har sugd han, fa... heller, det er jo ikke noe så stort problem heller.

Sex handler jo om å gi partneren tilfredstillelse også, ikke kun tenke på seg selv.

Skrevet
Svelger alltid når jeg har sugd han, fa... heller, det er jo ikke noe så stort problem heller.

Sex handler jo om å gi partneren tilfredstillelse også, ikke kun tenke på seg selv.

Så partneren din for ikke tilfredtilt sine behov om du ikke lar han komme i munnen din?

Skrevet

Gjorde det de første årene av forholdet vårt, men en gang jeg gjorde det brakk jeg meg faktisk :fnise: så det ble siste gangen ;)

Sikkert 7-8år siden sist nå, og kunne ALDRI tenke meg å gjøre det igjen!!

Men for all del... hvis man liker denslags..

Skrevet

Jeg gjør det alltid. Og liker det. :)

Skrevet
....bare lurte.

å svelge er sterke saker. Jeg ville aldri hverken ha forlangt eller å ha forventet det av noen. Man får være glad for hva man får, og hva som skjer etterpå er da helt rivende likegyldig, spør du meg!

..Men det gjorde du jo ikke...!! ;-))

Skrevet

Spørs hvordan varene hans smaker :fnise:

:nosmoking: No smoking

Gjest Flink uten å svelge
Skrevet

Sier du ikke imot deg selv her? Altså hvis din mann har lyst og får glede av det, og du gjør det for å glede han. At man gjør noe for å glede noen andre har vel ikke noe med tvang å gjøre.

Nei, jeg sier ikke imot meg selv.... Jeg tror min partner har det bedre når jeg gjør ting ut av min egen lyst, og ikke fordi han ønsker det... Selvsagt skal man tilfredstille hverandre, men man trenger ikke gjøre ting man syns er ubehagelig - selv om man ikke blir tvunget til dem.

Jeg går ikke på kompromisser med meg selv. Det gidder jeg bare ikke. JEg gjør det jeg trives med selv.

Jeg har aldri forstått hvorfor det skal gi en mann mer tilfredstillelse å se at jeg svelger sæden hans... Kommer ikke den virkelige tilfredstillelsen på et tidligere punkt?

Jeg liker godt å suge, men syns ofte at sæden smaker vondt og har en ekkel konsistens. Dermed bli jeg gjerne kvalm og brekker meg av å svelge. Tror ikke min partner har noe glede av det. Det er nok bedre at jeg gjør det jeg liker og som hisser meg opp, for det tror jeg også vil hisse ham opp mer.

Har jeg forklart meg greit nå?

Skrevet

jeg har svelget alle gangene jeg har sugd. elsker å suge, det tenner meg virkelig. når det kommer til svelging er dette noe jeg tenner på fordi det tenner han, ikke fordi smaken er noe spesielt god. men hadde syns d var rart om han måtte sprutet et annet sted enn i munnen min når han kom av at jg suger. :)

Gjest Syrin_Ulven
Skrevet

Eg svelger ikkje, men eg er nå flink pike fordetom. :Nikke:

Skrevet

svelger ikke og han får heller ikke komme i munnen min, for da spyr jeg. ikke særlig romantisk. men ellers elsker jeg å suge. bar synd ikke mannfolka jeg har vært borti er like ivrige til å slikke. synes de er slappe der ass. og om de ikke en gang vil slikke meg, nei da kan de iallfall drite i å spørre om jeg vil svelge!!

Skrevet

Spørsmål til de som har erfaring innen området... Hvordan smaker sæd? Og smaker sæden til alle menn likt? Eller er det merkbar forskjell i konsistens og smak fra mann til mann?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...