Gjest Gjesta Skrevet 23. august 2003 #1 Del Skrevet 23. august 2003 sjekk denne: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=72980 Jeg hadde jagt den idioten selv!! Og knust kamerat hvis jeg fikk tak i det! Clea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. august 2003 #2 Del Skrevet 24. august 2003 *Applaus* Dette hadde jeg og gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 24. august 2003 #3 Del Skrevet 24. august 2003 Hadde jeg også gjort og hadde nok stukket kamera opp i Ræva på vedkommende .......Fy.... :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 24. august 2003 #4 Del Skrevet 24. august 2003 Jaha, postkort ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 24. august 2003 #5 Del Skrevet 24. august 2003 Sinnsykt bra gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 24. august 2003 #6 Del Skrevet 24. august 2003 Dødsbra!! Et kvinnemenneske med tæl!!!! Hurra!!!!!!!! La fyren brenne i hel***** Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 24. august 2003 #7 Del Skrevet 24. august 2003 I denne saken er jeg fullstendig enige med dere jenter, la fyren brenne et visst sted! Når det er sagt - en uheldig kompis av meg hadde et kjedelig sammenstøt med politiet om noe ikke helt ulikt for et år siden. Stakkaren hadde kjøpt seg nytt kamera, og tok bilder rundt om kring på stranda for å øve seg på fototeknikk. Og da han kom hjem, dukket politiet opp og lurte på hva han drev med som tok bilder av nakne unger på stranda... Gjett om han var flau... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå