Gjest farge Skrevet 28. november 2009 #1 Del Skrevet 28. november 2009 Er det noen spesiell ord og utrykk du er hekta på og liker å bruke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 28. november 2009 #2 Del Skrevet 28. november 2009 Akkurat nå går det mye i ord som bleier, bæsjing, pupp og gulping Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 28. november 2009 #3 Del Skrevet 28. november 2009 Relativt Mot formodning Insinuere På ein måde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 28. november 2009 #4 Del Skrevet 28. november 2009 "good" "nice" "alle monner drar" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2009 #5 Del Skrevet 28. november 2009 Liksom På ein måde Goe de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nigo-san Skrevet 29. november 2009 #6 Del Skrevet 29. november 2009 Jeg synes "... og DET smalt fra rette ræva!" er et utrolig presist og morsomt uttrykk, men det har jo sine begrensninger i bruksområde. Ikke det jeg sier til sjefen min, liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2009 #7 Del Skrevet 29. november 2009 Jeg synes "... og DET smalt fra rette ræva!" er et utrolig presist og morsomt uttrykk, men det har jo sine begrensninger i bruksområde. Ikke det jeg sier til sjefen min, liksom Ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_thea_* Skrevet 5. desember 2009 #8 Del Skrevet 5. desember 2009 'Han er ikke akkurat den blankeste billa i afrika!' bare komisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss daisy Skrevet 6. desember 2009 #9 Del Skrevet 6. desember 2009 Fantastisk! Glimrande! Fikse det! E det muligt? :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Simbelmynë Skrevet 6. desember 2009 #10 Del Skrevet 6. desember 2009 'Han er ikke akkurat den blankeste billa i afrika!' bare komisk Hørte morsom en som ligner: He's not the brightest bulb in the tanning bed! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2009 #11 Del Skrevet 6. desember 2009 Sier du det, du? Regna med det Lovin' it. ( ja, teit smittsom reklame.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Almond Kreitler Skrevet 8. desember 2009 #12 Del Skrevet 8. desember 2009 Fra Harald Heide Steen's Russisk ubåtkaptein : Jeg er en fisk med alle rettigheter! Mine venner er oppgitt etter minst overdreven bruk av dette, og jeg som ikke er fisker da gitt. Jeg er nok en fisker, men det er på ett annet marked ... lol .... ikke fisker ... nei .... jeger på kjøttmarkedet .... og Jens Evensen er nedlagt for lenge siden ... ikke av meg da fortståss... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå