fairygirl Skrevet 12. april 2010 Forfatter #161 Del Skrevet 12. april 2010 Tror du det hadde blitt lettere om vi bare sluttet å kalle mandag for mandag? :klø: Solvegg og oppkrøllet med en bok hørtes veldig veldig bra ut Så dukket plutselig det bortkomne innslaget opp nå???? Jammen ?? Hvordan?? Takk, Supra!! - den har begynt sakte men bra Ønsker deg også en uke som bare blir bedre og bedre og bedre ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 12. april 2010 #162 Del Skrevet 12. april 2010 Så innleggene dine hopper og spretter litt? Snåle greier! Men tror du det blir noe bedre om vi kaller mandagen for Startdag, Førstedag, Kjipedag eller noe annet? Det er dagen etter søndag uansett liksom.. Og etter mandagen kommer jo tirsdagen, som normalt er enda tyngre :dåne: Kanskje vi skulle kalle alle for torsdag? Er jo dagen før fredag liksom... Bare vasing på meg, så tusler ut igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 13. april 2010 Forfatter #163 Del Skrevet 13. april 2010 Hehehehe .. lo godt av denne igår Takk for latteren, RR Idag er det andre-torsdag og vi nærmer oss stadig fredag Eksperimentet mitt har foreløpig avslørt at jeg kan være veldig sta! -- Joda, jeg drakk hjemmelaget juice om morgenen, og KjæreteMannen laget en god salat på dagen, men det var jammen alt jeg fikk til av "planene" istedet ble det både godis og en øl! Hahahaha .. liker ikke å *måtte* velge sunt eller noe sånt? :klø: Jaja. Ny dag og nye muligheter til den som trenger det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 13. april 2010 #164 Del Skrevet 13. april 2010 Men vil det si at fredag kommer etter fjerdetorsdag? Burde ikke fredag komme etter torsdag? Sånn at vi heller teller nedover? Fjerdetorsdag, Tredjetorsdag, Andretorsdag, Torsdag, Fredag, Lørdag og Søndag... ? Godt å se at du er menneskelig du også, fairy! Usunne valg blir det av og til, tror jeg. Men at man er bevisst på det er det viktigste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 13. april 2010 Forfatter #165 Del Skrevet 13. april 2010 Vedtatt!! Liker nedtellingen din!! Ja, det er godt å være menneskelig Det blir bare så komisk av og til når jeg hører den "trassige jenta" inni meg, høyt og tydelig! Rart hvordan *hun* følger oss hele livet, uansettt fysiske alder Ha en fin TredjeTorsdag, da RR! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 13. april 2010 #166 Del Skrevet 13. april 2010 Tredjetorsdager er alltid tunge, men det går da bra Så langt en bra arbeidsdag (les: lite mas, og ganske fredelig) og det går mot lunsj. Ikke dumt! Trassige innsidejenter har vi alle sammen, og de kan være litt av en utfordring Men litt festlige også Har fairy en bra dag i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 13. april 2010 Forfatter #167 Del Skrevet 13. april 2010 Festlige er helt sikkert Bare *skulle* ha den sjokisen, så det så!! Fairy har det bra Litt treg start idag også, men har begynt å få opp farten ; har drukket min juice og lagt opp en arbeidsveiledning for resten av dagen ( tør ikke kalle det en *plan* for ikke å vekke opp "den trassige" ) Blitt litt forstyrrelser fra tidlig på formiddagen, da vi har arbeidsfolk her til å se over taket på huset; tette noen lekkasjer osv før det blir for galt. Godt å få det arbeidet gjort! --- så får jeg heller leve med rare lyder overalt Tror vi får ta oss lunsj snart jeg, RR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 13. april 2010 Forfatter #168 Del Skrevet 13. april 2010 Dagen idag har gått bedre enn igår Klarte meg bra gjennom hele dagen på mat; både husket å spise og spise det jeg hadde bestemt meg for på forhånd. Sunt og godt Av de elleve punktene på lista mi har jeg gjennomført 5 og det kan fortsatt bli et par til før det er leggetid. Det mest interessante er at jeg kunne regelrett føle at jeg ble *lettere* og hadde mer energi da jeg tok de sunnere valgene. Ble obs, rett og slett, og likte det. Så det holdt meg fokusert helt fram til isted, da jeg tok meg en kakao ( med naturlig søtstoff; ikke sukker ) men det er helt ok. I morgen blir det enda bedre; da vil jeg gjerne ha gjennomført en ordentlig trening før jeg begynner å jobbe på morgenen. La oss se om jeg får til det Gjennomførte idag: - grønn juice om morgenen - sunn suppe til lunsj - salat med couscous til middag - drakk 1 liter vann - hoe down øvelser i løpet av dagen. Har mao ikke trent ordentlig enda men idag ble fokuset på godt kosthold siden jeg hadde den indre striden igår. Bedre idag. Så imorgen blir fokuset også på trening, og dess tidligere jeg får gjennomført det dess bedre tror jeg ... ofte jeg utsetter bare fordi det har blitt litt sent, men egentlig skulle det være fullt mulig å gjennomføre det likevel SÅ. Da prøver vi om morgenen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 14. april 2010 #169 Del Skrevet 14. april 2010 God morgen! Krysser fingrene for tidlig treningsøkt i dag Og ellers en bra dag uten de store indre stridighetene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 14. april 2010 #170 Del Skrevet 14. april 2010 Suzy gjorde meg oppmerksom på det for noen dager siden ang min profil, men ser at du har samme notering. Ser du at du er satt opp som Kjønn: Mann i profilen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 14. april 2010 Forfatter #171 Del Skrevet 14. april 2010 LOL så det sjøl her om dagen, men PCen var litt uberegnelig og jeg fikk ikke endret det der og da -- og så glemte jeg det gitt Kan ikke si jeg føler meg så annerledes :klø: men jeg får vel endre det for sikkerhets skyld Kom ikke igang så tidlig som jeg ville idag siden arbeidsfolka dukket opp på morgenen, men jeg fikk tilslutt sneket meg til mine 15 minutters styrketrening og er veldig fornøyd med det! Og fikk drukket min potente frokost, så alt i alt, en bra start på dagen! Onsdager er den dagen både venninna mi og jeg jobber med oppgavene våre samtidig, samarbeider over nett, så idag kan jeg late som at jeg har en helt vanlig jobb... hvis jeg vil Nææ; litt nå så kan jeg gyve løs igjen! Serverer også til den som vil ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 14. april 2010 Forfatter #172 Del Skrevet 14. april 2010 15 minutter styrketrening, javel men jeg klarte å snike inn 15 minutter med intervalltrening idag også Veldig fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 14. april 2010 Forfatter #173 Del Skrevet 14. april 2010 Gjennomførte idag: - grønn juice om morgenen - sunn suppe til lunsj - drakk 1 liter vann - hoe down øvelser i løpet av dagen - styrketrening ( 15 minutter ) - intervalltrening ( 15 minutter ) Men glemte helt middagen Jaja :gjeiper: gumlet litt nøtter og litt chips iløpet av dagen, så da så. Har ikke akkurat gått glipp av næring Og alt går i riktig retning Håper dere har hatt en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 15. april 2010 #174 Del Skrevet 15. april 2010 God morgen! Ukas fjerdetorsdag, tredjetorsdag og andretorsdag er unnagjort! Det vi si at vi har kommet til... *trommevirvel*... torsdag! Dagen før fredag, dagen før helg, og dagen etter lille lørdag. Er det rart man kan bli småforvirra? Imponert over hvor strukturert og flink du er med kostholdet altså! Ha en strålende dag, og kos deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 15. april 2010 Forfatter #175 Del Skrevet 15. april 2010 Takk, Fuggel'n Hmm .. dagen etter lille-lørdag -:gjeiper:- skulle ikke dagen idag være en slags søndag, da? Og søndager skal jo strengt tatt være en hviledag, så hvorfor jobber vi da? :klø: nei, best å slutte med slike tenkninger så vi ikke blir løpende hele uka gjennom i ren forvirring Godt det er helg imorgen! Sååå torsdag, it is! Hadde først tenkt å nekte meg sjøl ut av soverommet før jeg trente imorgest men har kommet fram til at jeg tar det i lunsjpausen istedet idag, siden det er folk her som jobber. Går bra det og! Får vel gå og fylle opp vannflaska mi og jobbe litt til, før lunsj Dagen har gått fort En er heller ikke å forakte. Noen som vil ha? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 15. april 2010 #176 Del Skrevet 15. april 2010 Hmm .. dagen etter lille-lørdag -:gjeiper:- skulle ikke dagen idag være en slags søndag, da? Og søndager skal jo strengt tatt være en hviledag, så hvorfor jobber vi da? :klø: Selvfølgelig!!! Andretorsdag er jo lillelørdag! Da må det jo være lillesøndag i dag... Ahhh! At jeg ikke så den komme... Så da blir det Fjerdetorsdag, tredjetorsdag, lillelørdag, lillesøndag, fredag, lørdag og søndag? Men da trenger vi jo ikke Fjerdetorsdag og tredjetorsdag heller... Hva med Dagenderpåsøndag, bittelillelørdag, lillelørdag, lillesøndag, fredag, lørdag og søndag? Så er vi ferdig med alle disse dustedagene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 15. april 2010 Forfatter #177 Del Skrevet 15. april 2010 (endret) ajajaj :gjeiper: Jeg tenkte ikke på at de kanskje begynte på kjøkkenet idag, og uuuups, det gjorde de Går nok Ad undas med hjemmelaget mat - planene da; altfor støvete der inne til det nå ... (jeg fikk ikke laget meg mat og satt det i kjøleskapet først) jaja. Dette får bare bli en unntaksdag Men sitter nå her og drikker masse vann i det minste, og får jo i meg annen føde *tusler tilbake til arbeidet* Endret 15. april 2010 av fairygirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 15. april 2010 Forfatter #178 Del Skrevet 15. april 2010 (endret) Selvfølgelig!!! Andretorsdag er jo lillelørdag! Da må det jo være lillesøndag i dag... Ahhh! At jeg ikke så den komme... Så da blir det Fjerdetorsdag, tredjetorsdag, lillelørdag, lillesøndag, fredag, lørdag og søndag? Men da trenger vi jo ikke Fjerdetorsdag og tredjetorsdag heller... Hva med Dagenderpåsøndag, bittelillelørdag, lillelørdag, lillesøndag, fredag, lørdag og søndag? Så er vi ferdig med alle disse dustedagene! Fabelaktig, RR!! Vedtatt :klø: Men litt lange ord noen av dem da :gjeiper: Hmmm ... Dagenderpåsøndag = ddp-søndag? Bittelillelørdag = bille-lørdag? Nuh har vi vedtatt dem vekk gitt Ingen flere mandager eller tirdager eller .. ( hva var det nå de het igjen da? ) Endret 15. april 2010 av fairygirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 15. april 2010 #179 Del Skrevet 15. april 2010 Fabelaktig, RR!! Vedtatt :klø: Men litt lange ord noen av dem da :gjeiper: Hmmm ... Dagenderpåsøndag = ddp-søndag? Bittelillelørdag = bille-lørdag? Nuh har vi vedtatt dem vekk gitt Ingen flere mandager eller tirdager eller .. ( hva var det nå de het igjen da? ) Du er klar over at jeg sitter på jobb? I åpent kontorlandskap? Og at det tar seg litt dårlig ut at jeg brøler av latter sånn helt for meg selv i kroken? I beste KG-ånd foreslår jeg følgende forkortelser: Dagenderpåsøndag = DDPSD Bittelillelørdag = BLLD Lillelørdag = LLD Lillesøndag = LSD Fredag, lørdag og søndag = FD, LD, SD TR på LD gir IKM-feil på SD? Litt sent på dagen nå tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 15. april 2010 Forfatter #180 Del Skrevet 15. april 2010 (endret) Syns jeg ser deg Meg nå => *au au au - vondt i lattermagen min* Phew. Sånn kan det fort bli på LSD gitt Godt det er LD imorgen Ha en fin ettermiddag og kveld, RR! Endret 15. april 2010 av fairygirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå