Roadrunner Skrevet 18. november 2010 #541 Del Skrevet 18. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 19. november 2010 Forfatter #542 Del Skrevet 19. november 2010 RR! Jeg dukker opp igjen i 1.desember eller noe slikt Opptatt med større prosjekter og KG er rett og slett en veldig hyggelig , men dog, tidstyv! så lenge! *løper ut av sin egen bok før hun henger seg opp i KG* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 20. november 2010 Forfatter #543 Del Skrevet 20. november 2010 Kom til å huske på at dette har blitt en slags treningsdagbok igjen så jeg tenkte jeg kunne skrive opp de siste dagers små museskritt. Del-Mål (hver dag): 1. stå opp 6 eller tidligere 2. trene minst 15 minutter styrke 3. drikke minst 1.5 liter vann startet 18.november DAG 1: 1. - 2. trent 15 minutter 3. drukket 1.5 liter vann DAG 2: 1. - 2. trent i 15 minutter 3. drukket 1.5 liter+ vann DAG 3: 1. stod opp 05.30 2. trent i 15 minutter 3. drukket 2 liter vann (så langt idag) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 21. november 2010 Forfatter #544 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) Oppdaterer siste dag i treningsuke 01: ****************************************************************** Del-Mål (hver dag): 1. stå opp 6 eller tidligere 2. trene minst 15 minutter styrke 3. drikke minst 1.5 liter vann ****************************************************************** startet 18.november DAG 4: 1. stod opp 05.30 2. trent i 15 minutter 3. drukket 2.5 liter vann DAG 3: 1. stod opp 05.30 2. trent i 15 minutter 3. drukket 2.5 liter vann DAG 2: 1. - 2. trent i 15 minutter 3. drukket 2 liter vann DAG 1: 1. - 2. trent 15 minutter 3. drukket 1.5 liter vann -------------------------------------------------------------------------------------- MIN 01. UKE / UKE 46 (1. (forkortet) treningsuke etter ny plan): OPP 06: 3 av 4 dager TRENT: 4 av 4 dager VANN: 4 av 4 dager -------------------------------------------------------------------------------------- Veldig fornøyd så langt! EDIT: rettet (DAG 4) 3. drukket 1.75 liter (så langt) => 2.5 liter vann Endret 22. november 2010 av fairygirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 22. november 2010 Forfatter #545 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) Ny uke, nye muligheter!! Det holdt hardt å stå opp idag, en tåkelagt morgen, men klokka 05.55 var jeg igang med treninga! Og jeg har allerede drukket 1 liter vann Ha en fin dag der ute! Endret 22. november 2010 av fairygirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 22. november 2010 #546 Del Skrevet 22. november 2010 :dåne: Driver du noen form for selvplaging? :klø: Må da bli skrekkelig effektive dager av sånt? Mye å gjøre for tida? Stå på, fairy! Dette er superbra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 22. november 2010 Forfatter #547 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) Tvert imot! Hyggelig at du stikker innom, RR Jeg har det med å dromle lenge på kveldene/nettene og får sløve morgener; i det siste har jeg oppdaget hvor fabelaktig godt det er å ha vært oppe i 7-8 timer allerede innen klokka 13 Får jeg gjort unna alle mine "plikter" innen den tid, har jeg hele dagen til å gjøre hva jeg vil SÅ ja; mye å gjøre! (- og jobber med effektiviteten ) Takk Tror ikke jeg noen gang blir et A-menneske :klø: - det er naturlig for meg å være oppe sent på kveldene, men jeg kan jo satse på å være både-og Oppe sent og opp tidlig; me likes Skulle gjerne hatt din spa-helg opplevelse, RR, når jobbingen har roet seg *skriver det opp på sin ønskeliste* Endret 22. november 2010 av fairygirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 23. november 2010 #548 Del Skrevet 23. november 2010 T-dag og fuggel'n er trøtt... Helg snart? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 23. november 2010 Forfatter #549 Del Skrevet 23. november 2010 (endret) :kaffekopp: :kaffekopp: serveres til trøtte fugler! Jeg var trøtt sjøl imorgest og ville helst bare soooove :søvn: Men denne kroppen liker visst egentlig å stå opp tidlig (?), for plutselig satte jeg meg opp i senga og så på klokka: 05:59 - og så spratt jeg opp før jeg visste ordet av det?!!? Rare greier :klø: Men merker det er T-dag Trenings-Status Treningsuke 02 DAG 2 - tirsdag: 1. stod opp 05.59 2. trente i 20 minutter 3. drakk 2.5 liter vann DAG 1 - mandag: 1. stod opp 05.45 2. trente i 20 minutter 3. drakk 2.5 liter vann Endret Delmål: 15 min trening => 20 min 1.5 liter vann => 2 liter ******************************************************** Del-Mål UKE 02 (hver dag): 1. stå opp 6 eller tidligere 2. trene minst 20 minutter styrke 3. drikke minst 2 liter vann ******************************************************** ----------------------------------------------------------------------------------------- 01. trenings-UKE / UKE 46 (1. (forkortet) treningsuke etter ny plan): OPP 06: 3 av 4 dager TRENT: 4 av 4 dager VANN: 4 av 4 dager ----------------------------------------------------------------------------------------- EDIT: skev inn endelig resultat på vann idag Endret 23. november 2010 av fairygirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 24. november 2010 #550 Del Skrevet 24. november 2010 :dåne: Du er flink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 24. november 2010 Forfatter #551 Del Skrevet 24. november 2010 Takk, Supra Det er godt å få tilbakemeldinger Men du er jo til inspirasjon da, slik som du plutselig kom deg opp om morgenen(!)og gjøv løs på skolearbeidet med godt mot! Når ei nattugle som deg kunne klare det, tenkte jeg at da skulle jeg jammen prøve jeg også Idag forsov jeg meg da, og vips ble det vanskeligere med treningen (men har en plan om å gjøre den før leggetid). Men vanndrikkinga har jeg bedre dreis på enn lenge! Me likes Tanken min er at: Bittesmå skritt i riktig retning, og være konsekvent med dem før jeg legger til nye skritt, vil hjelpe meg å danne nye vaner Forøvrig godt å se ditt strikkende vesen her i KG igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 24. november 2010 #552 Del Skrevet 24. november 2010 Tror det er en smart tanke: et lite skritt av gangen, før man tar neste. Det pleier å fungere bra! Og støtter Supra fullt ut, du er FLINK! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 26. november 2010 Forfatter #553 Del Skrevet 26. november 2010 (endret) På onsdag var været såpass hustrig og tåkete at jeg gadd ikke stå opp tidlig koseligere å krølle opp med Mannen :rødme: Pluss sånt vær gjør meg gjerne litt trøtt... På torsdag skulle vi dra tiidlig til byen, så jeg stod opp ekstra tidlig for å rekke treninga mi før pakking i bilen osv. Stolt! Dagen idag har vært preget av lange forsinkelser i bil, i tillegg til en del julehandel, så jeg hopper rett og slett over denne dagen rent treningsmessig. Jeg har nok fått i meg litt over en liter med vann, og har jo gått en del, men jeg skriver det ikke opp. Og jeg kom garantert ikke opp før 06, for igår hadde vi en litt fuktig kveld med nytt bekjenskap Nå er vi hjemme igjen og Mannen og jeg koser oss med litt "sjampis" Deilig med helg STATUS treningsuke 02 DAG 5 - fredag Godskrives på konto: Spontan Festdag DAG 4 - torsdag 1. stod opp 05.15 2. trente i 20 minutter 3. drakk 2.5 liter vann DAG 3 - onsdag 1. - 2. trente i 20 minutter 3. drakk 2.5 liter vann DAG 2 - tirsdag: 1. stod opp 05.59 2. trente i 20 minutter 3. drakk 2.5 liter vann DAG 1 - mandag: 1. stod opp 05.45 2. trente i 20 minutter 3. drakk 2.5 liter vann Endret Delmål: 15 min trening => 20 min 1.5 liter vann => 2 liter ******************************************************** Del-Mål UKE 02 (hver dag): 1. stå opp 6 eller tidligere 2. trene minst 20 minutter styrke 3. drikke minst 2 liter vann ******************************************************** ----------------------------------------------------------------------------------------- 01. trenings-UKE / UKE 46 (1. (forkortet) treningsuke etter ny plan): OPP 06: 3 av 4 dager TRENT: 4 av 4 dager VANN: 4 av 4 dager ----------------------------------------------------------------------------------------- Endret 26. november 2010 av fairygirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 27. november 2010 Forfatter #554 Del Skrevet 27. november 2010 (endret) God lørdag! Jammen kom jeg meg opp før 06 idag også og fikk trent men så krøp jeg til køys igjen til varme Mannen som ville sove lenge idag Jaja, det var jo godt å vite at treninga mi var allerede unnagjort da jeg stod opp på ordentlig Blir ikke mye som skjer idag, annet enn å skrive litt og ordne huset til 1. advent på søndag, og så blir det koselig lørdagskveld hjemme Ha en sin helg der ute! Her finnes og til kalde sjeler som er innom STATUS treningsuke 02 DAG 6 - lørdag 1. stod opp 05.59 2. trente i 20 minutter 3. drakk 2 liter vann idag (halvparten var varmt vann med sitronskiver) DAG 5 - fredag Godskrives på konto: Spontan Festdag DAG 4 - torsdag 1. stod opp 05.15 2. trente i 20 minutter 3. drakk 2.5 liter vann DAG 3 - onsdag 1. - 2. trente i 20 minutter 3. drakk 2.5 liter vann DAG 2 - tirsdag: 1. stod opp 05.59 2. trente i 20 minutter 3. drakk 2.5 liter vann DAG 1 - mandag: 1. stod opp 05.45 2. trente i 20 minutter 3. drakk 2.5 liter vann Endret Delmål: 15 min trening => 20 min 1.5 liter vann => 2 liter ******************************************************** Del-Mål UKE 02 (hver dag): 1. stå opp 6 eller tidligere 2. trene minst 20 minutter styrke 3. drikke minst 2 liter vann ******************************************************** ----------------------------------------------------------------------------------------- 01. trenings-UKE / UKE 46 (1. (forkortet) treningsuke etter ny plan): OPP 06: 3 av 4 dager TRENT: 4 av 4 dager VANN: 4 av 4 dager ----------------------------------------------------------------------------------------- EDIT: la inn totale vanninntak på lørdag Endret 28. november 2010 av fairygirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 28. november 2010 #555 Del Skrevet 28. november 2010 Ååååhhh! Gjorde godt med og 7 blå her i dag også, og noen små snøfnugg i luften. Topper det hele med så har du PERFEKT jule-/adventsvær! Håper alt står bra til hos dere, fairy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 28. november 2010 Forfatter #556 Del Skrevet 28. november 2010 (endret) Takk, Bippe Perfekt adventsvær hørtes herlig ut!! Her skinner også og jeg skal pynte opp litt i heimen ganske snart. Ble så som så med det på lørdagen Og ja, her er det litt travelt men vi har det fint :rødme: Setter fram litt mer på en adventssøndag! STATUS treningsuke 02 ******************************************************** Del-Mål UKE 02 (hver dag): 1. stå opp 6 eller tidligere 2. trene minst 20 minutter styrke 3. drikke minst 2 liter vann ******************************************************** Endret Delmål denne uka fra forrige: 15 min trening => 20 min 1.5 liter vann => 2 liter ----------------------------------------------------------------------------------------- 02. trenings-UKE / UKE 47 OPP 06: 5 av 7 dager TRENT: 6 av 7 dager VANN: 7 av 7 dager ----------------------------------------------------------------------------------------- DAG for DAG denne UKA: DAG 7 - søndag 1. stod opp 05.59 2. trente i 20 minutter 3. drakk 2 liter vann (halvparten var varmt vann med sitronskiver) DAG 6 - lørdag 1. stod opp 05.59 2. trente i 20 minutter 3. drakk 2 liter vann (halvparten var varmt vann med sitronskiver) DAG 5 - fredag Godskrives på konto: Spontan Festdag DAG 4 - torsdag 1. stod opp 05.15 2. trente i 20 minutter 3. drakk 2.5 liter vann DAG 3 - onsdag 1. - 2. trente i 20 minutter 3. drakk 2.5 liter vann DAG 2 - tirsdag 1. stod opp 05.59 2. trente i 20 minutter 3. drakk 2.5 liter vann DAG 1 - mandag 1. stod opp 05.45 2. trente i 20 minutter 3. drakk 2.5 liter vann ----------------------------------------------------------------------------------------- Treningsukene 1-2 I ALT: OPP 06: 09 (11) TRENT: 10 (11) VANN: 11 (11) ----------------------------------------------------------------------------------------- Endret 28. november 2010 av fairygirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 28. november 2010 #557 Del Skrevet 28. november 2010 Du er GOD! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 1. desember 2010 #558 Del Skrevet 1. desember 2010 God formiddag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 2. desember 2010 Forfatter #559 Del Skrevet 2. desember 2010 Hei Sauen Så kos at du fikk tid til å se innom! Jeg har hatt problemer med å komme meg inn på KG sitt forum i flere dager nå, inntil i ettermiddag :gjeiper: Og nå er jeg bare raskt innom for å sjekke at alt er ved det normale igjen. Det er det heldigvis Kommer sterkere i helga står framme til de tørste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 2. desember 2010 #560 Del Skrevet 2. desember 2010 trengs en torsdag kveld! Snart tid for trening her Prøver å være LITT flink innimellom.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå