Roadrunner Skrevet 21. oktober 2010 #521 Del Skrevet 21. oktober 2010 Her er det forøvrig 4 kalde grader, sol fra skyfri himmel og vindstille. KNALL!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 21. oktober 2010 #522 Del Skrevet 21. oktober 2010 Her er det forøvrig 4 kalde grader, sol fra skyfri himmel og vindstille. KNALL!! Med unntak av vindstille så er det som det var her....men nå har det skyet over. Hei Fairygirl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 21. oktober 2010 #523 Del Skrevet 21. oktober 2010 Er visst lenge siden jeg skrev det forrige innlegget... *snakker ikke om og skyfritt lengre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 24. oktober 2010 #524 Del Skrevet 24. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 24. oktober 2010 #525 Del Skrevet 24. oktober 2010 Håper du har hatt n fiiiin helg! Var det i helga dere skulle ha besøk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter #526 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Takk for jenter! Besøk! Og har hatt det koselig (og litt hektisk før alt ble klart Mannen dro til storbyen og hentet på flyplassen; det ble satt stor pris på!) Besøket blir hele uka, så vi kommer til å farte en del rundt: koselig det! Nå har alle lagt seg, men jeg synes det er litt kos å sitte litt oppe for meg sjøl og høre på musikk og drikke te Ha en frisk og flott uke!!! Endret 24. oktober 2010 av fairygirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter #527 Del Skrevet 27. oktober 2010 Jeg er her jeg Farter rundt og får ikke gjort så mye av mine vanlige sysler :gjeiper: Men det er jo koselig da Treningsmessig og matmessig går det bittelitt på halv tolv, men jeg passer på å småjogge litt på voffeturene og jeg passer på posjonene mine til middag. Til lunsj på restaurant og slikt har jeg ( noen ganger ) passet på å ta salat eller suppe istedet for tyngre mat. Så ikke så verst fornøyd! Jeg har ikke giddet å måle meg siden første gangen, men jeg så vekta iallefall holder seg stabilt, og det er bra nok det når man har besøk, synes jeg. Men nuh må jeg ha en Håper dere som er innom også har fine dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 28. oktober 2010 #528 Del Skrevet 28. oktober 2010 Det er ikke så lett dette med porsjoner og øyemål syns jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 28. oktober 2010 #529 Del Skrevet 28. oktober 2010 Litt her om dagen også, men har vært inne og lest litt hos deg Nå er det litt før jeg skal stupe under dyna. Trøtt og sliten, og veldig fornøyd etter en god treningsøkt! Sov godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 1. november 2010 Forfatter #530 Del Skrevet 1. november 2010 Takk for at du stakk innom Vi har vært på ei hytte med besøket, men nå et vi hjemme igjen, Mannen og jeg ... og har masse å ta igjen :gjeiper: Så her er det også litt for tiden. Kommer plutselig tilbake! Så lar jeg nytraktet stå her så lenge ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 2. november 2010 Forfatter #531 Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Idag er jeg fornøyd Stod opp rundt 06:30 og fikk trent styrkeprogrammet mitt i en halvtime, og satte meg til å skrive før 07:30 Og idag har jeg allerede, til meg å være, drukket 1.5 liter vann Jeg kjenner det i kroppen og hodet, at jeg nå har kommet inn i et godt spor. Morgendagen vil vise seg om dette stemmer Det er forøvrig veldig mye skriving på meg nå; tre ulike skriveprosjekter, ingen med særlig utsikt til lønn, men dessto mer lærerikt, og det liker vi Og ellers har jeg jo dagjobben min, og jobber med Mannen :gjeiper: trengs nå... skrevet masse, og vasket masse (klær) hver gang jeg trengte å distrahere meg litt Endret 2. november 2010 av fairygirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 3. november 2010 #532 Del Skrevet 3. november 2010 God morgen! Også kan jo vi vanndrikkerne si Her går det som regel ned minst 3,5 liter vann hver dag (+ kaffe, te, farris, brus og annet jeg finner på å drikke). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 3. november 2010 #533 Del Skrevet 3. november 2010 (endret) I'm back! I alle fall en kjapp tur innom igjen, etter et par hektiske dager uten særlig KG-tid. Endret 3. november 2010 av Roadrunner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 3. november 2010 Forfatter #534 Del Skrevet 3. november 2010 Sau og fuggel hyggelig å se dere innom! Jepp, fått i meg nesten to liter vann idag og det er fortsatt mer igjen av dagen, så dette går bra Forøvrig; etter -1- treningsøkt tiiidlig om morgenen, var jeg så våken at jeg ikke sovnet før 02 samme kveld Skjønner ikke dette helt jeg altså .. så idag har jeg bare gått tur; men planer om å legge meg tidlig og så trene igjen imorgen tidlig .. så får vi se om det bare var en fluke. Trene annenhver dag skulle uansett være bra. Hektiske skrivedager, og tror jeg returnerer til det igjen og deles ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 3. november 2010 #535 Del Skrevet 3. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 3. november 2010 #536 Del Skrevet 3. november 2010 Ikke helt i mål med i dag jeg, men ikke helt galt heller. Greit fornøyd! Men ikke overvåken jeg altså... Bare trøtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 4. november 2010 Forfatter #537 Del Skrevet 4. november 2010 Jeg er også litt trøtt :klø: ... sov lenge imorgest, uten at det liksom skulle skje ... så jeg kan vel konstantere at når jeg har trent tiiidlig, er jeg våken lenge og trøtt neste morran, og har jeg ikke trent legger jeg meg tidligere og er trøtt neste morran ... :gjeiper: Har hatt utsettelsestendenser idag men satser på at deter helt normalt og kjører bare på videre, som o ingenting er hendt Ha en fin (ser på klokkedatogreia på PC)torsdag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 4. november 2010 #538 Del Skrevet 4. november 2010 Har vært flink idag, fått i meg masse vann! Og masse middag og melon etterpå, så nå er jeg GNUFULL i magen.. *stønn* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 4. november 2010 Forfatter #539 Del Skrevet 4. november 2010 ajajaj, fuggel'n :gjeiper: håper det bedrer seg i fuglemagen Selv spiser jeg melon bare på tom mage... Men et godt måltid gjør seg Da har du vært flinkere med vann enn meg; det stoppet plutselig opp *skynder seg og drikker litt til* Ny dag imorgen! da blir det mer trening! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 4. november 2010 #540 Del Skrevet 4. november 2010 Kjempegod samvittighet etter en knallhard spinningtime. Herlig! Nå er det snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå