Roadrunner Skrevet 21. september 2010 #481 Del Skrevet 21. september 2010 God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 21. september 2010 #482 Del Skrevet 21. september 2010 Riktig god bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 22. september 2010 #483 Del Skrevet 22. september 2010 God bedring, frøken..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 29. september 2010 Forfatter #484 Del Skrevet 29. september 2010 Takk for God Bedring - hilsener, søte dere Jeg er på beina nå. Kan ikke huske sist jeg har vært ordentlig syk to ganger på ett år :klø: Men dette var forhåpentligvis siste gang iår! Egentlig skulle jeg vært med Mannen på arbeidsreise, men har blitt hjemme istedet. Det er første gangen vi ikke reiser sammen. Litt rart. Men nyter stillheten Og har da nok å holde på med i en uke; skriveprosjekter, arkivet vårt og pakke ut det siste. Hadde ikke fått gjort det før byreisen vår og så ble jeg jo syk ... Mannen har jo gjort litt, men denne arbeidsreisen har krevd en del forarbeid, og dessuten var jeg ikke helt snakkendes til bestandig, om hvor jeg evt ville ha enkelte ting, så .. like greit at jeg tar det nå Iallefall mine ting! Næ, en ute i og så komme igang, kanskje? Ha en fin dag der ute!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 29. september 2010 #485 Del Skrevet 29. september 2010 Godt å ha deg tilbake, fairy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 30. september 2010 Forfatter #486 Del Skrevet 30. september 2010 Tusler og styrer og leser og later meg Skulle vel helst ha skrevet litt idag, men det får bli imorgen. Spiste spaghetti til middag idag, en stund siden sist. Egentlig skulle jeg spise mye frukt og grønt denne uka, men foreløpig spiser jeg huset tomt for fristelser før jeg blir supersunn. Skulle trene igjen også, idag, men stod opp litt senere enn planlagt, og jeg trives best med å trene om morgenen, har jeg oppdaget. Får gjøre det imorgen da, tenker jeg. Leser bok i senga for tiden; lettere å gjøre det uten Mannen i senga Næææ, tror jeg får ordne meg en kopp te ikveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 30. september 2010 #487 Del Skrevet 30. september 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 1. oktober 2010 #488 Del Skrevet 1. oktober 2010 Innom og hilser på, og sjekker hvordan det går med fristelsesoppspisingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter #489 Del Skrevet 1. oktober 2010 Takk for Sauen og RR Jotakk, RR, nå er det ikke så mye fristelser igjen i skapene Bare litt honning og kakao, tror jeg :klø: Idag ble det siste rest av spaghetti til lunsj, og jeg hadde hjemmelaget juice til frokost og litt frukt utover dagen. Ikveld tenkte jeg å lage meg en ordentlig god salat! Sløver litt idag igjen, men oppdaget at det var jo bare fredag og ikke lørdag så da har jeg en ekstra dag å gjøre ting på sånn kan vi like!! Og idag fikk jeg trent også Beste måten å starte dagen på, for min del! Ble litt styrke Næ, en lite kopp nå så får jeg fortsette å skrive litt Setter også fram til besøkende: :kaffekopp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #490 Del Skrevet 3. oktober 2010 Rydder, spiser, leser,skriver, sover,dusjer, kjører meg en tur, går tur med voffene .. og sånn går no' dagan ... pluss litt nett :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 3. oktober 2010 #491 Del Skrevet 3. oktober 2010 Høres ut som ganske fine dager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter #492 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Hei Supra! Ja, de er ikke så aller verst! Idag blir det mye av det samme. Vått ute, så blir mye innetid. Godt det og. Har trent tre dager på rad nå, men hopper over idag, for jeg fikk knapt sove inatt; kjempeaktiv hjerne Ønsker alle en fin mandag! Endret 4. oktober 2010 av fairygirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter #493 Del Skrevet 12. oktober 2010 Her har det ikke blitt mye dagbok i det siste, gitt :klø: Da jeg begynte med denne boka, skulle den først og fremst være treningsdagbok med *litt* attått .. men da det skar seg med trening og kosthold en stund, skeiet boka litt ut .. og jeg merker nå at det er det jeg først og fremst ønsker at boka skal være: en slags motivasjons- og oppslagsbok for meg i veien min mot en sprekere hverdag. SÅ herved går jeg tilbake til utganspunktet. Jeg hadde en ticker en stund som viste at jeg hadde gått ned 10 kg av de 20 jeg hadde satt meg som mål. Jeg oppnådde de -10 rett før bryllupet mitt ( jada, har ikke fått rotet meg til å endre "frøken" fe ) De kiloene klatret opp 2-3 hakk i hvetebrødsdagene :rødme: og etter det ble jeg syk i to måneder, uten at jeg fikk beveget meg noe særlig i det hele tatt, og det merktes! Så fikk jeg en periode med skikkelig god trening, og selv om det gikk sakte med kiloene, ble jeg definitivt både sterkere og smalere i kroppen! Der og da bestemte jeg meg for å slutte å måle alt i kilo --- de er jo egentlig ganske misvisende uansett; og ble brukt bare fordi vekt er så "enkelt" å måle... Så. Nok en gang fikk jeg oppleve det som har vært dilemmaet mitt i mange år. Aller først er alt fryd og gammen; hverdager med god, fokusert energi og sover godt om natta. Men når jeg har trent jevnt og trutt og godt over tid, oppnår jeg så mye energi at jeg får problemer med å sove, i tillegg til at det virker som "all" energi går rett til hodet: jeg blir veldig ufokusert og frustrert! Og tilslutt både spiser og drikker jeg altfor mye, holder meg opp lenge etter sengetid osv, til jeg blir passe igjen... SÅnn kan jeg ikke ha det. Så. Nå har jeg målt kroppen min både her og der og vil føre dagbok, der fokuset mitt blir på jevn fordeling av energi gjennom hele uka, slik at jeg både er opplagt og fokusert i hverdagene mine. Så langt idag har det blitt lite av noe av dette men trøster meg med at det er fordi jeg sitter her og setter opp en ukesplan og forbereder meg litt på hvordan jeg ønsker å få til dette. Ha en fin tirsdag der ute! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 12. oktober 2010 #494 Del Skrevet 12. oktober 2010 Høres bra ut! Og planlegging er jo viktig det også *mumser vingum og tenker at IMORRA er en fin lavkarbodag...* Har savnet deg i boka vettu, så håper du er tilbake for fullt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter #495 Del Skrevet 12. oktober 2010 Høres bra ut! Og planlegging er jo viktig det også *mumser vingum og tenker at IMORRA er en fin lavkarbodag...* Har savnet deg i boka vettu, så håper du er tilbake for fullt! Ja, enig at planlegging er viktig, RR! *spiser restespaghetti fra igår -- nam* Godt å være savnet, må jeg si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter #496 Del Skrevet 13. oktober 2010 Gårsdagens status: 1. Gikk en rask tur med hundene i et greit terreng utenfor huset vårt 2. Spiste en meget sunn og god spinatsuppe til middag 3. La meg rett etter 23, så det ble ikke så altfor sent Tanker: - trenger å drikke mer vann jevnt og trutt gjennom hele dagen - må passe på å få inn styrketrening så tidlig som mulig om morgenen eller så blir det ikke noe av, ser det ut som Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 14. oktober 2010 #497 Del Skrevet 14. oktober 2010 God morgen! <--- egentlig et vannglass, men... Kunne en viss fyr gjøre vann til vin, så kan vel jeg gjøre vin til vann... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter #498 Del Skrevet 14. oktober 2010 Takker, RR!! *sluuuurp sluurp slurp* Gårsdagens status: 1. Gikk en rask tur med hundene i et greit terreng utenfor huset vårt 2. passet på å spise bare en (god) porsjon av stir-fry middagen vår 3. La meg rett *før* 23, så det bedrer seg Fikk hverken drukket masse vann eller gjort treningen min igår heller ... man men ... små steg i skilpaddefart! Nå fokuserer jeg på hvilke valg jeg tar iløpet av dagen, og så evt tar et bedre valg neste gang jeg står foran samme dilemmaet :gjeiper: Håper dere har hatt en bra lunsj idag og dagen går strålede! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 14. oktober 2010 #499 Del Skrevet 14. oktober 2010 Og hvis du kunne fortsette å skrive om vanndrikking i boka di, så hadde det vært veldig bra For hver gang jeg er innom her og leser at du ikke fikk drukket alt det du hadde planer om, så husker jeg at jeg må drikke selv Så jeg bedrer drikkingen min stadig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter #500 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Will do! EDIT:*går og fyller opp vannflaska* Endret 14. oktober 2010 av fairygirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå