fairygirl Skrevet 18. august 2010 Forfatter #421 Del Skrevet 18. august 2010 Og vips glemte jeg å legge meg igår Er litt uinspirert i dagboka for tiden, for dagene går det meste i det samme for tiden. Var innom nyhuset igår da og tok litt mål og lignende. Aldri vært så føre var før, men det er jo gøy da Har ikke gardiner som passer der nede, så nå kan jeg boltre meg litt i nye farger Ble ikke trening på morgenen idag, men lurer på om jeg ikke skal få lurt inn en på ettermiddagen en gang Har jo brukt opp ekstra ladingen av energien, så må jo få litt mer serveres til de tørste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 18. august 2010 #422 Del Skrevet 18. august 2010 *innom og tar en * Og hvis du får noe energi til overs, så send den gjerne til meg. Jeg trenger litt mer enn jeg har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 18. august 2010 #423 Del Skrevet 18. august 2010 Du glemte å gå og legge deg?? :dåne: Hvordan er det mulig? Jeg er vel i større fare for å glemme å stå opp.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 18. august 2010 #424 Del Skrevet 18. august 2010 Jeg vil også ha energi!! *sitte og ta i mot* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 18. august 2010 #425 Del Skrevet 18. august 2010 *venter spent på masse energi fra Fairy* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 18. august 2010 #426 Del Skrevet 18. august 2010 *Setter meg sammen med RR og supra* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 18. august 2010 Forfatter #427 Del Skrevet 18. august 2010 (endret) Fort gjort Når det er sagt, liker jeg godt å sløve i senga med en god bok og kanskje dagdrømme litt og sånn ( og jeg krølla meg jo opp med KjæresteMannen tilslutt, skal det innrømmes ... kunne jo ikke la ham våkne alene, heller :rødme: ) Ok, Sauen, Supra, RR og skravla; hold dere fast ::: <<<<<ZZZAAAAAAPPPPPP>>>>> I ettermiddag var vi i hagen vår og kastet en "frisbee" sammen med andre Etter en times aktivitet med liv og lyst, fortalte kroppen min at den nok hadde hatt dagens treningsøkt, ja! Ellers ble det mindre pakking og sortering på meg idag; øya går litt i kryss av og til. Godt med en liten pause da. Men det ble da en eske eller noe slikt? :klø: Nuh har jeg laget middag og det blir vel litt sløvings resten av kvelden, tenker jeg Håper det står bra til i "studentheimene" og andre heimer Endret 18. august 2010 av fairygirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 19. august 2010 Forfatter #428 Del Skrevet 19. august 2010 Hei Hei! Litt treg idag; tåke og kaldt ute ... da har jeg mest lyst til å krølle meg opp i sofaen med en god bok Men det er vel best å komme igang med videre pakking. Som inspirasjon, setter jeg opp en grov liste her i dagboka mi, rom for rom, slik at jeg kan krysse av etterhvert som rommene har blitt "nedpakket" NEDPAKKING AV ROM: Stue -- pakket bøkene i bokhyllene minus 2 hyller Kjøkken -- ryddet ut av matskapene og altmuligskapet Bad Soverom 1 Soverom 2 Kontor -- minsket papirhaugen syrom storskap 1 -- pakket ned DVDene storskap 2 bod garasje Alle ferdig-eskene plasseres nå i syrommet, til de er klare til å bli kjørt til det nye huset Nuh skal jeg og så ta meg en Trenger litt varme i skrotten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 19. august 2010 #429 Del Skrevet 19. august 2010 Flinka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 19. august 2010 #430 Del Skrevet 19. august 2010 Flink! Hvilken struktur.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 19. august 2010 Forfatter #431 Del Skrevet 19. august 2010 Tusen Takk, Sauen og RR!! Godt å ha sin egen heiegjeng altså Det var godt å få en oversikt også, merker jeg :gjeiper: Og jeg deler det hele opp i må økter; virker som jeg jobber best på den måten :klø: Rart egentlig, for jeg har "alltid" vært et skippertaksmenneske --- men det gjør godt å ta det hele i små, faste skritt. Blir hektisk nok når vi tar det store flyttelasset med møblene... velvel; er unnagjort, og en velsmakende og mettende smoothie er inntatt ... så nuh gyver jeg løs igjen! Ha en fin dag videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 20. august 2010 #432 Del Skrevet 20. august 2010 God helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 20. august 2010 Forfatter #433 Del Skrevet 20. august 2010 Tusen takk, Supra-studenten! Jeg sovnet ikke før 05 imorgest og da hadde jeg lagt meg klokka 23 .. så jeg ble liggende utover morgenen, også etter at Mannen hadde stått opp i 07 tiden en gang ... kom tregt igang. Men sååå ble det fart på sakene! Og idag har vi kjørt det første flyttelasset ... og stua ser så bar ut nå ... Men alle bokhyllene pluss bøker ( minus ti stykker eller noe sånt ) er nå i nyhuset. Det samme er vår mini-kjøleskap, ektradyner og slike ting, et skrivebord og en kommode. Rart å se det i et annet "hjem"... Alle rom i nyhuset er nymalte og jeg presterte å lene meg mot en stolpe som ... eh ... ikke var helt tørr Men både stolpen og jakka mi ble berget :gjeiper: Ellers er jeg meget stolt av at jeg tok meg tid til å trene i dag etter at jeg hadde stått opp, selv om jeg følte tidspresset ---- men som Mannen sa: tren du, det er helt tydelig at du får masse energi av det!! Men det betyr også at han nå er mens jeg fortsatt er turbo Jaja .. det spilles klassisk musikk i heimen, og det vil forhåpentligvis sette meg i rette hvile-seg-modus... Håper alle har en aldeles fortreffelig fredagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 20. august 2010 #434 Del Skrevet 20. august 2010 og er jo en interessant kombinasjon en fredag kveld! Koooos dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 20. august 2010 Forfatter #435 Del Skrevet 20. august 2010 Ikke sant!?! Men vi har da funnet vår rytme, ser det ut som på slike dager ... og takk, RR p.s. Bestemt meg for å vente med mer pakking til imorgen, til tross for modus, men brukt tiden til å lage en slags slagplan og det vet jeg vil settes pris på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 21. august 2010 #436 Del Skrevet 21. august 2010 God morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 21. august 2010 Forfatter #437 Del Skrevet 21. august 2010 Takk! *sluuuuurp* Ting går strålende idag *løper ut døra med neste flyttelass* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 21. august 2010 #438 Del Skrevet 21. august 2010 Flinke dere er! Stå på!! Og takk for gode ord i boka mi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 21. august 2010 Forfatter #439 Del Skrevet 21. august 2010 til Bippe-fuggel'n Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 22. august 2010 #440 Del Skrevet 22. august 2010 God tilbake til fe-snuppa! Fin søndag i dag? Fremdeles supereffektive? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå