Gå til innhold

Frøken Fe Fornyer seg

fairygirl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for :kaffekopp: RR :)

*serverer mer til tørste Sauer*

:kaffekopp:

Fredag! Fint vær! Jepp, idédugnad med venninna i helgen :jepp:

Ha en strålende dag der ute!! :)

:kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sløv lørdag, med lesing og soling og mat og drikke :)

Ingen trening denne helgen, starter på ny frisk på mandag.

Litt pakking har det også blitt, men mest kasting av papirer og annet som ikke er brukandes. Deilig :duskedame:

Nuh, blir det litt kos foran peisen, med et glass vin :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos dere!

Sløv lørdag her også, i knallvær!! Fine roser i kinna ja! :jepp:

Burde lest litt fag i dag, men... Får ta det igjen i morra!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blanding av sløvings og kaste/gi bort/pakke her i gården .. og sånn går no dagan :roll: Har en følelse av at slik blir det resten av august :fnise:

Ble ikke noe av idédugnaden med venninna :klø: Første helgen hennes hjemme etter tre uker på ferie, så ... ja, tenker det blir litt mer fart på sakene etterhvert :jepp:

Fortsatt god søndag der ute! :kaffekopp: settes fram til de tørste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:veslejenta:

Mye sløv tid i sola i dag også, men litt pensumlesing innimellom. Har bestilt mer bøker, og prøver å ha en liten plan. Ikke bare bare når sola kommer med himmelske temperaturer og skikkelig sommerfølelse! Må ha vært varmere i helga enn i ferien i alle fall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmm .. det er *noe* med august .. har hatt intrykk av i flere år nå, at det er i august Norge får den ordentlige sommeren, slik jeg husket den fra juli da jeg vokste opp ...

Så gøy at du er motivert til å lese pensum i slikt vær! -- Du og Supra, altså ... :fnise: Go'inger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! :kaffekopp:

Ble ikke overstrømmende mye lesing i går, men litt er da bedre enn ingenting :ler:

:sol: er borte, og jeg våknet til regnvær. Helt greit synes jeg! Er litt i høstmodus, så litt småregn i dag er helt ok. Rett og slett.

Har Fairy det bra? Kommet i gang etter ferien? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Supra!

God Mandag til deg og! :klemmer:

God Morgen, Svanis! :klemmer:

Fairy har det fint! og jepp .. :klø: tror da det? :ler:

Bra vær ute, men jeg konser på forefallende arbeid i heimen og kaste/gi bort -- jeg vil *ikke* ta med dill og dall på flyttelasset, så sant jeg kan gjøre noe med det! :opplyser:

Er så unødvendig, syns jeg :roll: ... Jeg har gjort et framstøt mot KjæresteMannen; om han kan se på "alle papirene" og kaste det som kastes kan, men da bare ser han på meg :overrasket::fnise: Men så er vel fokuset hans mer på de større spørsmålene; flyttedato og flyttebil og slike ting :klø: ... "en eske fra eller til spiller da vel ingen rolle", mener han :rolleyes: -- men det kan jo fort bli mange det, som pakkes her først, og som deretter må pakkes opp og sorteres/kastes(!) i den andre enden; blir jo dobbel tidstyv det :jepp: ( eller enda verre; lagres til ubestemt tid :dåne: )

Men Men .. gjør vi begge det vi kan så blir det jo bra tilslutt! Skal iallefall ikke stresse han :riste: og så kan jeg jo passe på at alle de "usorterte" eskene venter til helt til slutt, sånn at det vi vet vi *vil* beholde kommer fort på plass :duskedame:

Skulle sikkert ha både skrevet litt for venninnefirmaet og arkivert for KjæresteMannfirmaet, men siden ingen har spurt meg, går jeg stille i dørene :fnise: og fortsetter med sorteringen :gjeiper: Dess mere jeg får gjrt nå, dess bedre!

:kaffekopp: er servert!

Endret av fairygirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Effektiv du er!

Jeg har fremdeles et par esker som jeg pakket før jeg flyttet og som jeg ennå ikke har pakket opp... :sjenert: Er kanskje et hint? *kremt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er deilig å sortere skikkelig før man flytter ja. Det er så godt når man endelig kan sette alt på plass i ny bolig. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La meg si det slik, Bippe :klem: ; been there, done that :fnise: og vil ikke mer :riste: - så jeg håper jeg får det til denne gangen :sjenert: Derfor jeg begynte såpass lenge før, spes siden vi kommer til å få mindre lagringsplass. God motivasjon! Etterhvert setter jeg strek, for det er jo viktig få å pakket ned også :ler:

Nemlig, Sauen! Og jeg gleder meg! Skal ta en tur ned til huset igjen iløpet av uka og ta skapplass og slikt litt nærmere i øyensyn .. kan være lurt, tror jeg :jepp:

Og å fikk jeg trent idag :trene: Veldig fornøyd med det! :duskedame:

Ha en fortatt fin mandag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gjør jeg :) .. men kom oss da på en restaurant ikveld også; billig aften, som det heter (halv pris) :ler:

Sauen; jeg fikk ikke kommet meg innom boka di idag -- crazy nett her også -- men nå er du på KONSERT!!!! :strix:

Jeg må si jeg er veldig fornøyd med hvordan jeg har tatt tak i treninga! :jepp: --- utfordringen min er all den ekstra energien som fyker rundt som en ball i kroppen min (ala sånn "pinball machine") :fnise: -- men jeg har tenkt som så: istedet for å trene mindre pga den ekstra energien, får jeg heller jobbe med å kanalisere denne ekstra energien på konstruktive og gode måter! :) Noen ganger blir det så mye at jeg mister helt fokus, - men ok ... da får jeg ta meg en fest da, med ekstra masse mat og drikke :skratte: -- og så gå ufortrødent videre. For jeg liker virkelig den gode energien jeg får av treninga mi!

Håper alle har det bra der ute! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...