Gå til innhold

Frøken Fe Fornyer seg

fairygirl

Anbefalte innlegg

Dessuten .. "brukbar" kan være så mangt :fnise:

Jepp. :Nikke:

Har du noengang sjekket "gis bort" på finn.no..... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samlemani.... du er ikke den eneste med alt for mye ting og tang. Jeg pleier å levere til Fretex jeg. Litt god samvittighet, samtidig som jeg får bedre plass hjemme.

Ja, gir bort det jeg kan, men det er ting de ikke tar imot .. Vi samler faktisk på veldig lite egentlig .. For noen år siden ga jeg bort alt jeg eide av møbler osv da broren min tok over leiligheten min .. De helt personlige tingene mine satte jeg på lager ( dro på reise ) .. Det er mer snakk om pc-deler som KAN komme til nytte, ørten taustumper og teip som KAN brukes .. Ødelagt tøy men brukbart stoff som KAN syes om .. Jeg må lære meg å se hva som like greit kan kastes, rett og slett ... Og så er det bøkene .. .. .. Føles umuulig å gi bort selv om jeg har lest dem ut og kommer neppe til å lese dem igjen :fnise:

EDIT: Var ikke så lett å skrive lengre innlegg på iPoden :ler: *fjerner tekst som hadde kommet på avveie på den lille skjermen*

Endret av fairygirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt med energi :hoppe: Men vanskelig å sove om natta :klø: Selv etter et laaangt, varmt bad med dertil egnet "beroligende te" ..

Jaja, jeg gir ikke opp treninga bare for det! Får bare stå opp, så retter det seg sikkert etterhvert. Nå nyter jeg det økte fokuset jeg får av dette :duskedame:

Trent 6 dager på rad nå! -- 20 minutter styrke. Og så gått tur med hundene selvfølgelig :) Trives!! :jepp:

Idag skal vi på telttur hadde vi tenkt. Det skal bli bra :)

Ha en fin søndag der ute! :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:goodbye:

Veldig fin!Både søndag og mandag. Dro på telttur og vaset rundt en elv. Grillet. Koste oss i nattemørket. Kom hjem idag :) Nå er det mer avslapning :fnise:

Det er så fint når KjæresteMannen har tid til slikt :rødme: Vanligvis har han veldig mye å gjøre med jobben, selv om han er sin egen sjef :kose:

Håper alle har det bra! :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om dere koser dere skikkelig!

Men den ferien din? Sluttet ikke den 31. juli? :plystre:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Det tenkte jeg også litt på da jeg skrev her igår :fnise: Hmmm. Men du kan vel si det sånn at jeg jobbet jo på lørdag, så vi forskjøv helgen med en dag, rett og slett? :klø: Jo, vi sier det :ler: Full rulle idag iallefall!

Og nå har jeg altså trent 20min styrke hver dag i 7 dager!! :trene: Snek den inn igårkveld da KjæresteMannen var en liten tur i butikken, før vi hadde en romantisk kveld i vår egen stue :rødme:

Litt :kaffekopp: nå, så får jeg komme ordentlig igang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MmmMmm :strix:

Litt hustrig idag, men det går bra :) Frisk vind!

Trent, ryddet, ordnet, kastet, pakket ( litt av hvert )

Jobbevenninne tilbake og vi begynner på ny frisk neste uke. Det blir bra :jepp: Tar vel en liten diskusjon i helgen, og det gleder jeg meg til; vi har gode idédugnader!

Nå må jeg ha noe varmt i kroppen :kaffekopp:

EDIT: setter også fram :kaffekopp: :kaffekopp: til fuggel med vraktendenser ( som forhåpentligvis har gått over etterhvert :jepp: )

Endret av fairygirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vrakfuggel'n stupte tidlig i seng i går, og føler seg mye mindre vrak i dag. Deilig! Er nesten så jeg er på nippet til å fungere faktisk. Ok, det var kanskje å dra det litt langt.. Klokka er jo ikke 08 ennå engang!

:kaffekopp: trengs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pføy... Kald kaffe fra i går er ikke godt.

*setter fram nytraktet kaffe til både huseieren og vrakfuggel'n*

:kaffekopp: :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, den :kaffekopp: som jeg satte frem i morges var ikke fra i går altså!

*kresne sauen....*

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Tusen Takk for :kaffekopp: søte dere to! :strix:

Jeg rakk å slurpe dem i meg før vi forsvant ut døra her, på jobbtur sånn helt plutselig (inkludert romantisk middag og overnatting på hotell :rødme: )

Hjemme igjen idag ettermiddag, og det er godt! :jepp:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere farter rundt altså! :strix:

Håper dere får en finfin helg, må kose dere!

Var det i helga du skulle ha idedugnad med venninna?

Mer kaffe er satt frem :kaffekopp:

Og en er ikke fra onsdagen.... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...