Skravla Skrevet 7. august 2010 #381 Del Skrevet 7. august 2010 Dessuten .. "brukbar" kan være så mangt Jepp. Har du noengang sjekket "gis bort" på finn.no..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 7. august 2010 Forfatter #382 Del Skrevet 7. august 2010 (endret) Samlemani.... du er ikke den eneste med alt for mye ting og tang. Jeg pleier å levere til Fretex jeg. Litt god samvittighet, samtidig som jeg får bedre plass hjemme. Ja, gir bort det jeg kan, men det er ting de ikke tar imot .. Vi samler faktisk på veldig lite egentlig .. For noen år siden ga jeg bort alt jeg eide av møbler osv da broren min tok over leiligheten min .. De helt personlige tingene mine satte jeg på lager ( dro på reise ) .. Det er mer snakk om pc-deler som KAN komme til nytte, ørten taustumper og teip som KAN brukes .. Ødelagt tøy men brukbart stoff som KAN syes om .. Jeg må lære meg å se hva som like greit kan kastes, rett og slett ... Og så er det bøkene .. .. .. Føles umuulig å gi bort selv om jeg har lest dem ut og kommer neppe til å lese dem igjen EDIT: Var ikke så lett å skrive lengre innlegg på iPoden *fjerner tekst som hadde kommet på avveie på den lille skjermen* Endret 7. august 2010 av fairygirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 7. august 2010 Forfatter #383 Del Skrevet 7. august 2010 Jepp. Har du noengang sjekket "gis bort" på finn.no..... Det er sant, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 7. august 2010 #384 Del Skrevet 7. august 2010 Bøker ja.... *ser bort på den overfyllte bokhyllen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 7. august 2010 Forfatter #385 Del Skrevet 7. august 2010 Bøker ja.... *ser bort på den overfyllte bokhyllen* Mm mm ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 8. august 2010 Forfatter #386 Del Skrevet 8. august 2010 Godt med energi Men vanskelig å sove om natta :klø: Selv etter et laaangt, varmt bad med dertil egnet "beroligende te" .. Jaja, jeg gir ikke opp treninga bare for det! Får bare stå opp, så retter det seg sikkert etterhvert. Nå nyter jeg det økte fokuset jeg får av dette Trent 6 dager på rad nå! -- 20 minutter styrke. Og så gått tur med hundene selvfølgelig Trives!! Idag skal vi på telttur hadde vi tenkt. Det skal bli bra Ha en fin søndag der ute! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 8. august 2010 #387 Del Skrevet 8. august 2010 Innom en liten tur! Plutselig tilbake brått og brutalt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 8. august 2010 #388 Del Skrevet 8. august 2010 Fin søndag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 9. august 2010 #389 Del Skrevet 9. august 2010 Fin mandag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 9. august 2010 Forfatter #390 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) Hei på dere!! Endret 9. august 2010 av fairygirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 9. august 2010 Forfatter #391 Del Skrevet 9. august 2010 Veldig fin!Både søndag og mandag. Dro på telttur og vaset rundt en elv. Grillet. Koste oss i nattemørket. Kom hjem idag Nå er det mer avslapning Det er så fint når KjæresteMannen har tid til slikt :rødme: Vanligvis har han veldig mye å gjøre med jobben, selv om han er sin egen sjef Håper alle har det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 9. august 2010 #392 Del Skrevet 9. august 2010 Høres ut som om dere koser dere skikkelig! Men den ferien din? Sluttet ikke den 31. juli? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 10. august 2010 Forfatter #393 Del Skrevet 10. august 2010 Det tenkte jeg også litt på da jeg skrev her igår Hmmm. Men du kan vel si det sånn at jeg jobbet jo på lørdag, så vi forskjøv helgen med en dag, rett og slett? :klø: Jo, vi sier det Full rulle idag iallefall! Og nå har jeg altså trent 20min styrke hver dag i 7 dager!! Snek den inn igårkveld da KjæresteMannen var en liten tur i butikken, før vi hadde en romantisk kveld i vår egen stue :rødme: Litt nå, så får jeg komme ordentlig igang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 10. august 2010 #394 Del Skrevet 10. august 2010 Romantikken blomstrer skjønner jeg Koselig å lese!! trengs i dag.... *vrak* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 10. august 2010 Forfatter #395 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) MmmMmm Litt hustrig idag, men det går bra Frisk vind! Trent, ryddet, ordnet, kastet, pakket ( litt av hvert ) Jobbevenninne tilbake og vi begynner på ny frisk neste uke. Det blir bra Tar vel en liten diskusjon i helgen, og det gleder jeg meg til; vi har gode idédugnader! Nå må jeg ha noe varmt i kroppen EDIT: setter også fram :kaffekopp: til fuggel med vraktendenser ( som forhåpentligvis har gått over etterhvert ) Endret 10. august 2010 av fairygirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 11. august 2010 #396 Del Skrevet 11. august 2010 Vrakfuggel'n stupte tidlig i seng i går, og føler seg mye mindre vrak i dag. Deilig! Er nesten så jeg er på nippet til å fungere faktisk. Ok, det var kanskje å dra det litt langt.. Klokka er jo ikke 08 ennå engang! trengs! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 11. august 2010 #397 Del Skrevet 11. august 2010 Pføy... Kald kaffe fra i går er ikke godt. *setter fram nytraktet kaffe til både huseieren og vrakfuggel'n* :kaffekopp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 11. august 2010 #398 Del Skrevet 11. august 2010 Altså, den som jeg satte frem i morges var ikke fra i går altså! *kresne sauen....* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 12. august 2010 Forfatter #399 Del Skrevet 12. august 2010 Tusen Takk for søte dere to! Jeg rakk å slurpe dem i meg før vi forsvant ut døra her, på jobbtur sånn helt plutselig (inkludert romantisk middag og overnatting på hotell :rødme: ) Hjemme igjen idag ettermiddag, og det er godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 13. august 2010 #400 Del Skrevet 13. august 2010 Dere farter rundt altså! Håper dere får en finfin helg, må kose dere! Var det i helga du skulle ha idedugnad med venninna? Mer kaffe er satt frem Og en er ikke fra onsdagen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå