Gå til innhold

Frøken Fe Fornyer seg

fairygirl

Anbefalte innlegg

Så flink du er til å trene! Jeg prøver å få opp koken litt selv, men det er jammen ikke lett.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk .. godt med slik oppmuntring :jepp:

Jeg har satt lista lavt, det har hjulpet masse .. og at jeg har en guidet økt, som jeg kan gjøre når det passer meg .. det siste geniale var å få stemmen fra DVDen over på iPoden, for nå kan jeg ikke lenger unnskylde meg med at det å finne fram treninga på PCen og sette den opp er for "slitsomt" :ler:

Ha en fin lørdag! Den tapaslista di var imponerende :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En god start er viktig, så jeg starter min hektiske måned med å holde hviledagen hellig :nigo: Får ta en liten kjøretur .. Og kanskje til og med kjøre forbi vårt nye hjem ( fra 1. september )? .. Nå ble dere vel overrasket :fnise: .. Vi og!! :skratte: Av flere årsaker bestemte vi oss for å flytte nærmere andre, og da vi først bestemte det, tok det oss to timer og en visning før vi fant et hus vi vil leie :ler: Har ikke turd å nevne det før kontrakten ble klar, og det er den nå!:hoppe: Vi blir i samme område altså, men ikke fullt så utenfor allfarvei :)

Ha en deilig søndag :klem: og :kaffekopp:

Endret av fairygirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!! :hoppe:

Jeg tenkte jeg skulle bruke de første tre ukene til å se nøye på det vi har, og kaste/gi bort mest mulig ... og så tenkte vi å spise oss ut av matskapene våre :fnise: Fint å kunne begynne med helt nytt matforråd! :jepp:

Forøvrig, igår dro KjæresteMannen og jeg på restaurant og så ... eh ... glemte vi å dra hjem igjen gitt :sjenert: --- så vi fant oss et hotellrom :hoho:

Stod opp passe sent idag :rødme: Og så har vi gjort praktiske ting istedet for å jobbe med jobb ... litt gira kanskje? :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forøvrig, igår dro KjæresteMannen og jeg på restaurant og så ... eh ... glemte vi å dra hjem igjen gitt :sjenert: --- så vi fant oss et hotellrom :hoho:

:skratte:

Dere er herlige altså!

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rødme: fine mannen min :sjenert: Godt å være forelska <3

Idag kommer jeg ikke ordentlig igang og jeg vet ikke helt hvorfor :klø: .. så jeg tenkte jeg fikk late som at det er tidlig morgenen igjen og på en måte starte dagen på nytt :fnise: Så får vi se hvor langt jeg kommer :hoppe:

Og da starter vi med dagens drikke :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja :klø:

Det gikk bra en stund :jepp: Fikk både drukket :kaffekopp: ordnet med klærne som hadde slengt litt stygge blikk til meg en stund, og til og med fikk trent litt :trene: ( tok det i to omganger ) og kastet litt ting som helt klart ikke trenger å bli med på flyttelasset ... men så gikk det plutselig tregere gitt :gjeiper: Og med den starten jeg fikk idag så lurer jeg virkelig på ... hmmm *sjekker batteri* .. nei, duracellene er ok de :rolleyes: ... jaja ... får vel bare komme igang da :fnise:

Tull og Tøys på meg idag :sjenert: ... men men ... det er :sol:

Ha en God Dag der ute!! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det! :jepp:

Dagen igår var en skikkelig "scatterbrain" dag .. tror det kan ha noe med all den energen jeg får fra treninga :klø: .. et dilemma det der altså :gjeiper: Må få kanalisert den energien!!! :hoppe:

Men det ble da bedre utover ettermiddagen: trente litt :trene: ordnet med en del klær :husarbeid: og fikk sortert en eske eller to med dill og dall :danse: Og seff gikk turen med uffene :jepp:

Blitt lite fokus på jobb dessverre, siden flyttinga ble bestemt. Ikke lett når venninnekollegaen min er på ferie og vi hadde ikke lagt noen konkrete planer for hva jeg skulle gjøre, så det ble litt opp til meg sjøl :sjenert: Men. Godt med "ferie" på meg og :nigo:

Her har dagen sakte men sikkert begynt. Fikk serverrt :kaffekopp: av KjæresteMannen i senga og begynte dagen med litt avislesing og slikt. Men nuh er den igang!

Ha en fin dag der ute! :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk trent :trene:

Gått tur med voffene

Sortert flere bokser

Ordnet med en del tøy

Ryddet ut av et kjøkkenskap

kost meg :nigo:

Dett var dett for idag. Nå blir det å ta det med ro i sofaen og lytte til noe på min kjære iPod :)

Ha en fin kveld videre! :hoppe:

EDIT: Velkommen Skravla! :velkommen:

Du får ta deg en tur innom igjen når det passer :)

Endret av fairygirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket: la meg 22 men sovnet ikke før 04 ...

når jeg trener over tid blir jeg sånn :gjeiper:

Men trenger jo søvnen min ...

Våknet igjen 08 :roll:

Men ikke søren om jeg skulle stå opp så tidlig med så lite søvn :fnise:

SÅ jeg ble liggende litt til men ga opp :sjenert:

Men jeg vet jo trening er bra, så jeg trente igjen jeg :trene:

Nå har øktene mine økt til 22 minutter, liker det :jepp:

Så har jeg tatt en rydderunde i huset, ordnet klesvask og kopper og slikt, og er klar for dagens dyst med arbeid.

Men først :kaffekopp:

Ha en fin dag, der ute!

EDIT: jøss .. smileysene mine bare forsvant... eller kanskje ikke (har litt tull med PCen min) .. Prøver igjen ( ga opp )

Endret av fairygirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen, Sauen, og takk for :kaffekopp::hoppe:

Jeg sløver i senga og surfer med iPoden :fnise: Genialt!!

Var forresten innom Supra og lo godt av vekkinga di der inne :hoho:

Idag er det fint vær og jeg har lyst til å ha en skikkelig sløve-lørdag, men vi får se. Kan jo iallefall kaste litt ting og tang? Håper jeg får gjort masse av det før vi begynner på pakkinga for alvor. Utrolig hva vi mennesker kan samle på.. Jeg tar noen runder med meg sjøl hver dag og spør "kommer vi virkelig til å bruke dette, og er det noe som kan gies bort egentlig, eller best å kaste?" Vil jo ikke kaste fullt brukbare ting, men ikke bestandig det er noe andre vil bruke lenger heller .. Og det er så dumt å fylle huset med ting vi ikke lenger bryr oss om, for det tar jo bare plass og energi :gjeiper:

Så jeg håper jeg skal bli veldig flink til å sortere før denne flyttinga :hoppe:

Ha en fin lørdag der ute!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samlemani.... du er ikke den eneste med alt for mye ting og tang. Jeg pleier å levere til Fretex jeg. Litt god samvittighet, samtidig som jeg får bedre plass hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...