fairygirl Skrevet 24. juni 2010 Forfatter #281 Del Skrevet 24. juni 2010 Bare hyggelig Ga deg visst litt av mitt også for her har det meste blitt å sette på klær og oppvask og tørke over alle gulv. Ja, også brette litt klær og slik. Jaja, ikke halvgalt egentlig :)KjæresteMannen laget maten. Kos. Imorgen er atter en dag! Siden jeg ikke skal sykle en meter, får jeg vel heller ta meg litt ektra tid til å vaske badet. Rydde litt mer. Støvsuge tepper. Så skal det ikke bli så aller verst her hjemme heller Ha en god kveld med CM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 24. juni 2010 #282 Del Skrevet 24. juni 2010 Det er fotball-VM.. Ergo ingen CM Og jeg som hadde gledet meg skikkelig! Jaja, tidlig senga med boka kanskje? Kose deg Fairy, ha en superkoselig kveld! Har du det bra forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 25. juni 2010 Forfatter #283 Del Skrevet 25. juni 2010 Takk Tok en rolig kveld, det er litt deilig iblant. Så dumt med CM! Men å komme seg tidlig i seng er vel heller ikke å forakte ... sånn før 85 km, liksom? Jeg er nok litt frustrert over formen :bored: Er ikke vant til å hangle slik, og blir fort sliten. Men Men. Det er vel bare å ta en dag ad gangen. Og inatt sov jeg bedre enn på lenge, og det lover jo godt!! KjæresteMannen tror jeg nok skulle ønske jeg var litt mer i farta igjen også , i forhold til hus og jobb, og jeg skal ta meg litt ekstra ut idag, for å se hva jeg tåler. Noen ganger kan en litt svett dag hjelpe til å få ut rusket i maskineriet, på en måte? :klø: Du får iallefall sjekkt ut det der idag, Bippe! Så stilig at faren din skal kjøre følgebil!! Ha en fiiiin FREDAG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 25. juni 2010 #284 Del Skrevet 25. juni 2010 Håper formen tar seg opp litt! Du må ikke presse deg for mye da hvis formen ikke er helt god.. viktig å lytte på signalene fra kroppen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 25. juni 2010 Forfatter #285 Del Skrevet 25. juni 2010 Det har du rett i, Supra Jeg Lover!! og takk for at du passer på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 25. juni 2010 #286 Del Skrevet 25. juni 2010 Sitter her og passer på deg litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 25. juni 2010 #287 Del Skrevet 25. juni 2010 Joiner Supra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 25. juni 2010 Forfatter #288 Del Skrevet 25. juni 2010 Takker Jeg siger rundt i jevn fart her hjemme *tilbake til arbeidet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 26. juni 2010 Forfatter #289 Del Skrevet 26. juni 2010 Jeg lyttet til råd og tk det i sånn passende tempo og bestemte meg for heller å gjøre en skikkelig Rydding&Rundvask av soverommet (istedet for de andre planene mine .. bad er kjeeeedelig ). Det var så godt å legge seg igårkveld med KjæresteMannen, i et støvfritt og rent soverom, med rent sengetøy, ryddig skap og alle synlige ting på plass. Livets små gleder :rødme: Vi fikk også tatt litt klesvask til; har hengt litt etter siden byreisen vår.. så nå begynner det å bli veldig bra! Grillet igårkveld. Det er koselig. Jeg sovnet ikke før 03 inatt så er litt sigen ... men håper formen fortsetter i samme stil som igår Nuh Ha en fiiiin dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 27. juni 2010 Forfatter #290 Del Skrevet 27. juni 2010 Jeg kom plutselig på at dette jo egentlig er en slags treningsdagbok (med nogo attåt). Det har det blitt lite av i det siste.. Vil begynne på litt mer strukturert trening igjen, og også få kostholdet litt mer på stell. Blitt ymse de siste ukene. Så igår på morgenen tok jeg et skikkelig tak kostholdsmessig, og la opp en slags treningsplan, og vips måtte vi plutselig på en av turene våre igjen Jeg visste vi skulle på en tur snart, når jeg ble bedre og KjæresteMannen hadde gjort ferdig noe på PCen, og det skjedde visst igår :klø: .. så da dro vi ut på landeveien igjen ( men ikke på sykkel, nei ) og sov over i et lite gjesthus på veien. Kos :rødme: Kom fram ikveld. Møter kollegaer imorgen Nå blir det litt VM på TV. Har jo ikke det til vanlig, så da er det litt ok å sløve med det for en gangs skyld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 28. juni 2010 #291 Del Skrevet 28. juni 2010 God morgen! På landeveien igjen? Skal si dere farter rundt altså! Tilbake til bylivet? Håper du har det bra, og at du koser deg tross farting! Kosthold? Trening? :klø: Ehhh... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 28. juni 2010 Forfatter #292 Del Skrevet 28. juni 2010 Jepp Mer enn vanlig igrunnen, men greit nok det ihvertfall når formen er bedre. Var innom byen såvidt og skal tilbake igjen. Men vi bor nå på et lite sted der programvaren til KjæresteMannen blir testet ut; og så er vi her slik at han kan bistå dem; evt gjøre rettelser eller legge til ting i programvaren som de kunne trenge ... I mellomtiden jobber jeg på nett sammen med venninna mi. Det går tregt med oss ja, men det er forsatt "nytt og spennende" for oss, så da er det jo greit ... Næ, nå hører jeg KjæreseMannen har satt på Tror jeg også vil ha litt, og så evt tar meg litt pause ute i Ha en fabelaktig mandag!! er servert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 29. juni 2010 Forfatter #293 Del Skrevet 29. juni 2010 Jeg har blitt sofadyr PC på fanget og TV på rommet ... jobbe, surfe, snacke og late seg .. :klø: hvordan skal dette gå? Heldigvis kjøpte vi sunn snack, men likevel. Hmmm .. må tenke ut en strategi raskt! mens jeg tenker ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 29. juni 2010 #294 Del Skrevet 29. juni 2010 Litt sofadyr om dagen jeg også, men går liksom i ett allikevel. Blir litt rusleturer i det minste, selv om det ikke blir den store hardtreninga... Du får legge en liten strategi, kanskje begynne litt smått? En liten gåtur annenhver dag? Litt små øvelser 3 ganger i uka? Noe du kan gjøre uansett hvor dere er? Kjenner tankegangen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 29. juni 2010 Forfatter #295 Del Skrevet 29. juni 2010 (endret) Mmmm ... er sååå lett å si "imorgen imorgen men ikkje idag" Jeg kom meg faktisk ut rundt lunsj og fikk gått meg en tur en times tid. Deilig å rusle slik Og jeg sitter nå og ser på instruksjonsvideoer (treningsprogram) Hehe, neida, ikke *istedet* for å trene men for å se om enkelte av øvelsene er noe jeg kan/vil gjøre som fast rutine ? ... fant nemlig plutselig alle de gamle DVDene mine da jeg pakket for turen og de havnet i sekken. Det viste seg å være lurt; nå har jeg jo tid til å se skikkelig gjennom dem; lenge siden sist. Men nuh; mer Endret 29. juni 2010 av fairygirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 29. juni 2010 #296 Del Skrevet 29. juni 2010 Sofa er jo så deilig....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 1. juli 2010 Forfatter #297 Del Skrevet 1. juli 2010 Og nuh har jeg flyttet fra en sofa over til en annen Er i byen igjen nå og skal treffe litt slekt og venner før vi vender nesen hjemover igjen .. jeg pleier ikke å være sååå hjemmekjær; vært vant til å flytte mye rundt, men må bare innrømme at nå gleder jeg meg virkelig. Tror det kan henge sammen med at jeg nå etterhvert har fått sansen til å ha gode hverdagsvaner på dette og hint, men har ikke helt funnet formen til dem når jeg ikke er hjemme .. :klø: Dessuten er jeg litt inadvent etter denne lange tiden med litt dårlig form; trenger å verne om meg sjøl på en måte. Blir stadig bedre da, men nå gleder jeg meg til å komme meg til hundene og de faste gåturene våre igjen!! Det skjer vel iløpet av helgen tenker jeg. Søndag kanskje? Satser på det. til den som vil ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 1. juli 2010 #298 Del Skrevet 1. juli 2010 Skjønner godt du gleder deg til å komme hjem nå! Dere har jo vært mye på farta? Synes stadig dere bytter stue Rutiner fungerer absolutt best når man er hjemme... Blir alltid noe når man farer rundt hos andre, og ikke like lett å holde på rammene. Synes du er flink jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 1. juli 2010 Forfatter #299 Del Skrevet 1. juli 2010 (endret) Takk Idag skulle vi på kino, men fant ut at "hjemme er best" og da mente vi det "hjemme" vi har aaaakkurat nuh Et lite glass hvitvin nå og lettvint fingermat. Godt med litt lette dager. Endret 1. juli 2010 av fairygirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 2. juli 2010 #300 Del Skrevet 2. juli 2010 Fredag! Innom og ønsker en strålende helg, og håper Fairy har det fint! Fremdeles litt opp og ned, eller stort sett fine dager nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå