Roadrunner Skrevet 9. juni 2010 #261 Del Skrevet 9. juni 2010 Blir fort litt mer konkret avvikling da ja, ser den.. Men synes du er godt i gang med prosessen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 10. juni 2010 Forfatter #262 Del Skrevet 10. juni 2010 Takk Idag tar jeg meg litt "fri" fra for mye tenkning. Våknet inatt med store hostekuler, og vi har utsatt fartingen vi skulle gjøre idag, med en dag, så jeg får hvilt meg litt. Godt det, å være litt i ro. Skjønner ikke helt hva dette er, og venter stadig på at jeg skal bli bedre .. hmm .. må få kommet meg hjem snart, og ta noen grep! Blir litt skriving idag, strikker også litt, så får vi se hvordan dagen utvikler seg. Trenger heldigvis ikke tenke på matlaging og slikt, da det blir ordnet av andre Nå; litt for å få litt varme i kroppen. Ha en fin nesten-fredag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 10. juni 2010 #263 Del Skrevet 10. juni 2010 Kanskje "noen andre" ville lage maten til meg også? Hadde vært deilig å slippe å tenke på middagen! Lurer på om jeg skal snike innom og kjøpe en grillkylling i dag... Ikke lyst til å tenke middag... Håper formen din blir bedre snart, fairy! Og at du evt får kommet deg til lege, om hosten fortsetter.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 10. juni 2010 #264 Del Skrevet 10. juni 2010 åh skjønner så utrolig godt hva du mener ang venner som en kanskje ikke har så mye til felles med lenger. sliter me en vennine jeg også nå blir helt sliten av ho igrunn. jeg pleier å være ganske streng med meg selv på sånt da. gjør kort prosess og kutter kontakten. føler meg grusomt slem når jeg gjør det, men så vet jeg jo innerst inne at jeg faktisk har det mye bedre uten sånne venner håper formen blir bedre snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 12. juni 2010 Forfatter #265 Del Skrevet 12. juni 2010 Takk, lille stjerne Håper også at jeg blir bedre snart ... "but I hang in there" Jeg er glad jeg har tatt prosessen langsomt; ei venninne var jeg skikkelig lei av, da jeg oppdaget to ting; 1: når jeg virkelig trengte ei til å stille opp, hoppet hun inn uten å nøle 2: Klagingen hennes satt ikke så dypt som jeg trodde; dersom jeg bare ignorerte den eller slang inn litt galgenhumør på kjøpet, så skjønte hun det. Så vi har iallefall funnet en "ny tone" som funker, og det er jeg glad for!! Når det gjelder enkelte andre ... tror jeg skal ta tiden til hjelp der også, inkludert å -ikke- ta kontakt. Så får vi se hvor dype de vennskapene egentlig stikker. Dess mere jeg tenker over det, dess mere føles det ok å fortsette videre på egne veier... Og være glad for det vi delte en gang Imorgen er jeg endelig hjemme igjen!! Det skal bli godt! Da skal jeg krølle meg opp i senga og bli der til jeg ikke gidder mere!! Ikveld blir det litt fotball; bare fordi Og tidlig til køys. Tar meg en varm jeg. God helg der ute!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 14. juni 2010 #266 Del Skrevet 14. juni 2010 God morgen! Og velkommen hjem igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 14. juni 2010 Forfatter #267 Del Skrevet 14. juni 2010 Takk Takk Og idag kom jeg meg endelig til legen Han hadde en avbestilling så jeg fikk time på dagen :-) Jeg var begynt å bekymre meg for lungene mine, men de var heldigvis bra! Status; min latente asthma var nok begynt å ulme under all takombyggingen, og når jeg fikk hoste, så gjorde asthmaen den at det bare ble verre og verre. Men. Nå har jeg fått mer av den gamle medisinen jeg brukte før i tiden (har klart meg lenge med en liten inhalator for enkelte dager, men det funker ikke når ting har satt seg i brystkassa), så nå skal det bli ordnings! Har fartet til lege og apotek og butikk osv osv i hele dag, så nå skal jeg sitte stille og rolig, strikke, og kose meg med god mat og drikke med KjæresteMannen min :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 15. juni 2010 #268 Del Skrevet 15. juni 2010 Så godt at du kom deg til legen og fikk litt medisin som nok vi gjøre susen! Ikke godt å gå rundt sånn... Har fairy det ellers bra? Kommet hjem igjen til hverdagen? Håper alt er bra, og at dere koooooser dere!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 16. juni 2010 Forfatter #269 Del Skrevet 16. juni 2010 RR Ja, det er godt å være hjemme igjen og til hverdagen. Det har ikke blitt så mye anledning til kjærestetid i det siste, selv om vi kom oss på en veldig koselig Thai-restaurant den ene kvelden :rødme: Igårkveld var det veldig fint å sitte i stua vår på sofane, med et glass rødvin for anledningen, og virkelig nyte å være hjemme igjen. Jeg har sovet bedre de siste par nettene, og det hjelper alltid. Idag skal jeg også ta det litt med ro, men gleder meg veldig til å gå en tur med hundene igjen Særlig den yngste hunden her sett på meg som om han ikke klarer å tro at vi er hjemme igjen; dakkar lille tassen Tenker turen vår idag vil få han til å skjønne at alt er nå ved det samme igjen De blir fint passet på av andre mens vi er borte, men rart med det ... blir jo ikke de turene de er vant til ... Ha en fin onsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 18. juni 2010 Forfatter #270 Del Skrevet 18. juni 2010 Sovet. Gått turer. Hvilt. Hostet. Sakte men sikkert jobbet med å få huset istand igjen. Hørt litt fotball. Sett litt film på DVD. Spist gode måltider. Strikket. Skrevet litt. Surfet. Det er vel det ... God Helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 21. juni 2010 #271 Del Skrevet 21. juni 2010 Rolige KG-dager om dagen? Her har det vært Duracell-helg, og jeg er IKKE klar for ny uke... Men må man så må man... Snart helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 21. juni 2010 Forfatter #272 Del Skrevet 21. juni 2010 Hei,Bippe! Jepp. Orker ikke så my PC for tiden, og da er det ikke så lett å være på KG Formen er så som så, så det blir veldig rolige dager. Også denne helgen. Men det har jo blitt litt kos da, med hjemmelaget lasagne og vafler og god vin og slikt. Og litt småturer i terrenget Skal ta det like mye med ro idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 24. juni 2010 Forfatter #273 Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) Bål og vin og stekte brød med pinne over glørne ... Idag er det huset som skal til pers. Altfor mange slappe dager nå, på tide å få litt mer fart på kroppen Men jeg skal ikke sykle 85 km som Bippe da Sååå gal er jeg ikke *mini-host* *mini-host* Endret 24. juni 2010 av fairygirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 24. juni 2010 #274 Del Skrevet 24. juni 2010 *kremt* Gal? Jeg? Kan jeg ikke tro.. :klø: Blir husarbeid her også i dag, det trengs desperat!!! Må bare spa i hop litt guts så jeg kommer igang... Sofaslappis her... Lover bra for morgendagen Fremdeles hosting? Hvor lenge skal du gå rundt slik da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 24. juni 2010 Forfatter #275 Del Skrevet 24. juni 2010 Jaja, du er i det minste mindre gal enn meg (om jeg skulle ha meldt meg på noe slikt) siden jeg hverken har sykkel for tiden eller aldri har gjennomført en maratonspinning en gang Skal bli spennende å høre åssen du fikset den utfordringen Hoster litt mindre for hver dag, så det går iallefall rette veien *tilbake til å tenke på å gjøre mer husarbeid* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 24. juni 2010 #276 Del Skrevet 24. juni 2010 *sitter og grubler på husarbeid her også..* Åpnet verandadøren i håp om at hybelkaninene skulle løpe ut, men foreløpig går det sakte... De blåser i stedet frem fra unevnelige steder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 24. juni 2010 Forfatter #277 Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) At de ikke skjønner at "ute" venter friheten??!! :klø: "Inne" betyr en innestengt tilværelse i støvsugeren *skjerper seg* Endret 24. juni 2010 av fairygirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 24. juni 2010 #278 Del Skrevet 24. juni 2010 Kan du skjerpe meg også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 24. juni 2010 Forfatter #279 Del Skrevet 24. juni 2010 *gjør et tappert forsøk på å skjerpe fuggel'n* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 24. juni 2010 #280 Del Skrevet 24. juni 2010 Well done! Har fått gjort litt her i det minste, det aller verste er tatt. Fornøyd! Takker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå