Roadrunner Skrevet 19. mai 2010 #241 Del Skrevet 19. mai 2010 Deilig med bra start på dagen da! Og litt surfing må være lov Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 19. mai 2010 Forfatter #242 Del Skrevet 19. mai 2010 Deilig med bra start på dagen da! Og litt surfing må være lov Ok! Da sier vi det Ha en fin dag, RR! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 20. mai 2010 Forfatter #243 Del Skrevet 20. mai 2010 (endret) Uhm ... surfet litt vel mye igår altså (er jo så mye spennende å lese på nettet!) Og fikk skrevet fint lite. Så idag er det skjerpings :gjeiper: Ikke har jeg kommet ordentlig igang med treningen heller, bare en fem minutters fokus-øvelse. Jaja. Ny dag Ny begynnelse! Maten er som vanlig sunn og god da og nå skal jeg gå og lage juicen min. Treg start idag, men så er jeg jo min egen sjef -- hun tilgir lett Ha en fin dag! Endret 20. mai 2010 av fairygirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 20. mai 2010 #244 Del Skrevet 20. mai 2010 Sånn sjef vil jeg også ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 25. mai 2010 #245 Del Skrevet 25. mai 2010 Noen her? Hatt en fin helg? Alt bra med fairy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #246 Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) Alt bra med fairy, relativt sett. humøret er godt! Da jeg så "alle andre" hadde tatt seg nettfri, bestemte jeg meg for å prøve meg på det samme Dagene har vært rolige. Jeg fikk litt balanseproblemer på fredagen(?) -- hatt det en gang før (virus på balansenerven kaller de det) så jeg har holdt meg for det meste helt i ro. Gikk ut den ene kvelden, for ikke å gå på veggen, da jeg begynte så smått å bli bedre, men det var godt å komme hjem igjen. Ganske så bra nå, og blir bedre og bedre for hver dag, så dette går seg til Nå for tiden synes jeg dagene tusler avsted jevnt og trutt uten at jeg helt for det med meg :gjeiper: ... for å bryte litt opp i hverdagen får jeg kanskje sette meg noen ukentlige mål? :klø: Ting jeg vil ha ferdig og sånt, - småprosjekter i hjem og hage. Jeg får tenke ut en plan Her i gården er også mat & trening litt på vent; tydelig at større avbrekk fra rutinen gjør at jeg ramler av den og må begynne på nytt. Det rare er at jeg liker det jo, når jeg gjør det .. pussige greier ( ja og så sånn balanseting setter seff ting på vent ... ) Ha en fin dag Endret 25. mai 2010 av fairygirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 25. mai 2010 #247 Del Skrevet 25. mai 2010 Godt å høre det er liv! Ble skikkelig datafri i helga, og det gjorde godt! Bør egentlig bli flinkere til å ta litt datafri, er fort at det blir mye pc på fritida også... Men men! Balansegruff høres ikke noe greit ut... Godt at du er på bedringens vei! Hvordan går det med jobbingen forresten? Og firmaet til din venninne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #248 Del Skrevet 25. mai 2010 Datafri er sunt Jobbingen ja; veien blir til mens man går, kan du si Vi lærer stadig noe nytt og det er ikke akkurat full rulle, men vi jobber nå på like fullt; mye å sette seg inn og er ikke akkurat arbeidsledige, for å si det sånn. Vi har det artig også Næ; vil helst sitte i og drikke Kanskje jeg skal gjøre det? :klø: *tar en prat med sjefen ...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 27. mai 2010 Forfatter #249 Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) Bestemt meg for å ta noen rolige dager ut resten av uka, og være minst mulig på PC, annet enn å sjekke inn ad jobbgreier .. svimmelheten er gått over, men er stadig litt ør sånn dann og vann .. derfor tar det med ro Men vi har da fått malt soverommet, endelig! ( ikke meg nei, jeg bare inspiserte ) og har da likesågodt sovet foran peisen i stua. Det er kos! :rødme: - voffene har også likt det, der de har ligget på teppene sine ved siden av oss ... blir nok skuffet når vi flytter tilbake til soverommet ikveld. Ellers er det egentig lite "å melde" ... treningen har fått en stopp, naturlig nok, men jeg er fornøyd at jeg merker at jeg savner den Maten er det så som så med, men spiser ikke all verden uansett, så kroppen fikser det. nuh: Endret 27. mai 2010 av fairygirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 30. mai 2010 #250 Del Skrevet 30. mai 2010 Uff, håper kroppen din får samlet seg igjen så du kan komme tilbake til normalen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 31. mai 2010 #251 Del Skrevet 31. mai 2010 Signerer Supra, og håper du er tilbake i rett spor! Savner deg her vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 31. mai 2010 Forfatter #252 Del Skrevet 31. mai 2010 Ååå, takk for , go'jenter!! Godt å være savnet Formen er bedre, men føler meg litt tiltaksløs ... ikke sikker på hvorfor :klø: Begynner faktisk å lure på om det er noe som går, når jeg leser i dagbøker her i KG rundtomkring Slapp dag. Men har bestemt meg for at imorgen, ny måned og alt, får være startskuddet på en mer aktiv hverdag igjen Så; jeg kommer plutselig, og sprekere tilbake I mellomtiden får jeg pøse på med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 1. juni 2010 Forfatter #253 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Trøtt imorgest ... glemte å legge meg tidlig, som planlagt Men skinner ute og jeg føler meg bedre. Dessuten liker jeg "nye begynnelser" og 1. juni kan fort tolkes som det, synes jeg Så: Denne uka og hver uke i juni skal jeg trene minst 4 dager i uka ( og da teller ikke gåturene med voffene ) Jeg har ikke funnet mitt optimale tidspunkt å trene på, så jeg får eksperimentere med det. Og har jeg ikke trent før leggetid, *skal* jeg gjøre noen øvelser før hodet treffer puta! :gjeiper: Planen for idag er intervall/styrke og drikke masse vann! Og å ta en sveip over huset, for her har tydelig jeg og KjæresteMannen hatt noen slappe dager Ellers blir det full fokus på skriving! Nuh: Endret 1. juni 2010 av fairygirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 1. juni 2010 Forfatter #254 Del Skrevet 1. juni 2010 Kjære Dagbok, Idag har jeg trent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 2. juni 2010 #255 Del Skrevet 2. juni 2010 Flink du er! Jeg var flink i går, og har en plan om at det skal fortsette i dag! Og så gleder jeg meg skikkelig til en frisørtime i ettermiddag! Det skal bli godt det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 3. juni 2010 Forfatter #256 Del Skrevet 3. juni 2010 oj Innlegget mitt fra igår er ikke registrert ser jeg :klø: Jaja. Summasumarium, er tilbake i storbyen, plutselig, og håper jeg klarer meg bedre enn sist når det gjelder trening og kosthold Får se. Blir mye jobb på KjæresteMannen igjen, og jeg har også satt meg litt ambisisøse mål om hva jeg skal komme meg gjennom i løpet av denne tiden; skal lese meg litt opp på diverse tema og lage meg en organiseringsplan i tillegg. Nå sitter jeg i sofaen med strikketøyet, PCen og venners hund som liker å sitte helt inntil meg. Kos .. og en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 4. juni 2010 Forfatter #257 Del Skrevet 4. juni 2010 Same procedure as yesterday Er rett og slett ikke mer å si enn det ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 8. juni 2010 Forfatter #258 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Vi har fortsatt vestover .. fortsatt på arbeidstur. KjæresteMannen får mye gjort, jeg litt mindre, for jeg har fått en lei hoste Ikke vant til slikt og blir litt grrr ... Konklusjon; jeg klarer vanene mine bedre i vante omgivelser ... og når formen er bra. Men nå skal vi bo på et lite pensjonat, og jeg har bestemt meg for å ta tak i de tingene jeg kan noe med .. alt hjelper!! Ellers er jeg litt i tenkeboksen min; dvs i hodet mitt. Det er flere vi er venner med, som jeg av og til lurer på om er verdt det..? Jeg liker mennesker, men dersom vi står på forskjellige planeter og ikke forstår hverandre uansett; er det verdt det? Noen ganger tenker jeg "ja" for vi lærer jo av hverandre også, inkludert å tåle forskjelligheter ... men andre ganger ... vi har jo ingen ting å enes om, prate om, dele tanker om. Så hvorfor treffes vi egentlig?? Ren og skjær historie? Noen ganger er det også ok ... men når det blir helt meningsløst det hele ... jeg vet ikke jeg ... Jaja. Det er litt av det som foregår i hodet mitt for tiden. Jeg skriver faktisk en del dagbok nå, men med penn og papir ... det er noe spes med å føre pennen over papiret, for å få ordentlig tak på de dype tankene ... til de som stikker innom! Endret 8. juni 2010 av fairygirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 9. juni 2010 #259 Del Skrevet 9. juni 2010 Godt å se deg innom igjen, fairy! Savner deg når du er borte vettu.... Så dere er på skikkelig signingsferd? Skal dere være lenge på tur? Hvordan går det med formen? Pottetett selv, og vet godt at det er utrolig kjipt! Og setter viljestyrken på en solid prøve... Fikk forresten beskjed av en bekjent om å følge med hosten litt, fordi det gikk både kikhoste og en annen hoste nå, som kunne være ganske guffen. Den andre typen (som jeg ikke husker navnet på) var visst også ganske resistent mot vanlig pencillin, så der måtte andre ting til. Bare et tips, at du følger med litt, og evt går til legen hvis du hoster mer enn en ukes tid... Ellers kunne den visst vare nærmere 8-12 uker :dåne: Vil jo ikke ha sånt på sommeren! Kjenner meg godt igjen i tankene dine forresten... Har vært gjennom den samme prosessen selv et par ganger, og det kan være ganske tøft. Men for min del har det endt med at jeg mer eller mindre har kuttet kontakten med enkelte. Og det har i grunn vært helt greit... Vi har ikke hatt noe "oppgjør" eller avsluttet vennskapet formelt, men det har bare sklidd ut. For et par av de var det stort sett jeg som var pådriver (føltes i alle fall sånn), jeg var den eneste som tok kontakt og som prøvde å holde vennskapet i live. Etterhvert fant jeg ut at det ikke var verdt det (jeg satt med dårlig samvittighet fordi det ble for sjelden etc), og jeg lot det bare rusle og gå... Håper du/dere finner en løsning på det! God bedring, fairy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #260 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) Takk RR Rart hvor lenge det sitter i ... blir ikke verre nå heldigvis, men heller ikke bedre. Takk for tips! Mmm. Jeg ser jo det, at mange rett og slett har nok med sitt, og det er en ærlig sak. De har rett og slett ikke energien til å ta kontakt, men viser at de setter pris på det når jeg gjør det. Men, så må jo jeg spørre meg sjøl; hva er det da jeg ikke tar meg tid til å gjøre, som jeg gjerne skulle ha gjort? Så jeg har også latt være å ta kontakt en stund, med enkelte, og ser jo at da skjer det fint lite .... Men nå er det sånn at jeg har en fast vennegjeng som treffes ved de store anledningene, i tillegg til at det er noen som inviterer til årlige treff, så jeg vet jo jeg får sett de som fortsatt er interessert i å være en del av gjengen... så når det gjelder dem, er det bare min egen samvittighet jeg har sloss mot, at jeg ikke tar mer individuell kontakt ( ble lei av å være den eneste som gjorde det ). Verre er det med de som jeg føler jeg ikke lenger har noe til felles med, som jeg synes har gått i retninger jeg rett og slett ikke liker og trives med. Da er det snakk om reellt å "avvikle" vennskapet... den synes jeg er verre, for jeg liker jo egentlig å bryne meg litt på forskjellig verdensssyn og vil jo ikke snevre meg inn slik at jeg bare er sammen med de som er "lik" meg .... men det går visst en grense har jeg funnet ut. Eller kanskje det handler mer om å være ærlige med hverandre? "Vettu, nå har vi ingenting felles som betyr noe (annet enn felles venner), så det er ingen grunn til å anstrenges for å møtes, selv om våre felles venner fortsatt gjør det .." Bedre det, enn å sitte der og være oppgitt i det skjulte, eller mindre skjulte ... (ikke at man nødvendigvis tar "samtalen" men tenker litt høyt om det er faktisk slik det er ) Dessuten har dynamikken endret seg siden KjæresteMannen og jeg ble sammen ... begge har vokst fra en del av våre egne venner; vi har mer til felles med hverandre enn vi har med dem, og det merkes jo. Litt sårt for alle parter, kanskje, men man kan jo ikke akkurat stoppe sin egen utvikling heller :klø: Hmm.. jeg tenker visst mye på dette ser jeg Jaja, det går seg vel til. Jeg tror jeg får sette meg ned og tenke ordentlig gjennom hvorfor jeg har de jeg har i livet mitt, og hva jeg ønsker vennskap skal være ... Sitter i sola, men er godt påkledd. Er ikke det verste stedet å være, og det er spennende tider i forbindelse med prosjektet til KjæresteMannen ... men det skal bli godt å komme seg til egen seng etterhvert, i neste uke en gang :-) Litt til den som vil ha ( Det gjelder iallefall meg!) Ha en fin dag! Endret 9. juni 2010 av fairygirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå